K hoop het ook, maar denk dat ik dan wel allang breed in bed ligquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
hopelijk wordt dat feestje morgen beter
Handig geplanned ook van Hummie, om dat op zondag te geven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
hopelijk wordt dat feestje morgen beter
Dit is toch triest he? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar cijfers betreffende de verhouding van streamers die bellen en niet streamers die bellen. Ik denk dat de streamers een behoorlijke achterban vormen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:21 schreef Day het volgende:
Ongelooflijk dat Hummie dit op zaterdagavond flikt!
Zo kijkt hij nu eenmaal....................quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:25 schreef Day het volgende:
Is Rik nou iedereen aan het keuren op schoonheid en kleding?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:36 schreef Sug4r het volgende:
"Lijk me zo raar als iemand heel de dag naar je zit te kijken" zegt Mo![]()
Ik zit me ook af te vragen welke film dit dan wel zou moeten zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:40 schreef Sug4r het volgende:
Het is geen Fair Game daar zat meer actie in dacht ik
Ik hoordedat het een van de Baldwin broers was maar wist niet welkequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Timberland het volgende:
Top film maar niet heus!!!
ik herkende de stem van stephan baldwin dusss
http://www.imdb.com/title/tt0439238/
Met Kristy Swanson..........quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Timberland het volgende:
Top film maar niet heus!!!
ik herkende de stem van stephan baldwin dusss
http://www.imdb.com/title/tt0439238/
Zou je dan mn TT ff kunnen wijzigen in deze film? Anders klopt het nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:53 schreef NorthernStar het volgende:
Deze is het dus
Bound by Lies (2005)
User Rating: 3.9/10
Zoiets?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou je dan mn TT ff kunnen wijzigen in deze film? Anders klopt het niet
Bvhd
Wat voor lampen moeten gaan branden nav een slechte film met Stephen Baldwin?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
Nog geen lampen die zijn branden dus bij de bewoners na het zien van de film....![]()
De titel bijvoorbeeld?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat voor lampen moeten gaan branden nav een slechte film met Stephen Baldwin?
Dat is kennelijk mijn tekortkoming....quote:
Sabje is leuk, ze brengt leven in het huisquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Die populariteit van "Saartje" op dit forum snap ik trouwens ook niet.
De enige keer dat ik van haar genoten heb, was haar intense dansen op dat tweede vrijdagavondfeest.
precies en ongedwongenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sabje is leuk, ze brengt leven in het huis![]()
Hier precies hetzelfde, de LQ stream doet het overigens wel (S3)quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:24 schreef Day het volgende:
Ik heb nou al de hele dag geen beeld op stream 3.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Die Rik is echt ontzettend lui, hè?
Net ook: ruimen jullie maar op, ik blijf zitten. Ik verwacht nog een film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |