ja hier ook... was met de dansmarathon ook.. denk dat ze met de voorbereiding bezig zijn.. en de muziekplug bij de streams ingeplugd staat ofzo.. dit hou je tot morgenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:12 schreef Kinga het volgende:
streams zijn nog steeds fucked hier..
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef marky het volgende:
oe das gemeen
Je gaat het pas zien als je het door hebtquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:40 schreef Suikeroom het volgende:
Monique ziet er eng uit nu
ik vind haar lief ( moment opname)quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:44 schreef NS het volgende:
Aaaaaaaaaaaah Monique ligt zielig op haar bedje; ze heeft weer aandacht nodig!!! Wel jammer, ze mist het een en ander over het nomineren in de lounge.
Mwah, als er redelijk wat sterke drank is geef ik het een kansje alleen zal ik dan allang in bed liggen helaasquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:51 schreef arneaux het volgende:
Wat denken we? Komt er een écht feest vanavond? ik geef t echt heel weinig kans.
net als de eerste keer: een half uurtje in de keuken, no frillsquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:51 schreef arneaux het volgende:
Wat denken we? Komt er een écht feest vanavond? ik geef t echt heel weinig kans.
Omdat mn leven saaier is dan BB6quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef arneaux het volgende:
Waarom kijken we met zn allen eigenlijk nog?
Kan dat nog???quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat mn leven saaier is dan BB6
heb geen eens een tuinquote:
ik kijk niet, ik kom alleen effe checken of ze nog ademenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef arneaux het volgende:
Waarom kijken we met zn allen eigenlijk nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |