florisD.nlquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:16 schreef Day het volgende:
Ik heb op 't moment maar 1 werkende streams en daar is alleen een peinzende Mo op te zien.
Ach, 1 voordeel, woon niet samen met Marliesquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef NS het volgende:
[..]
Ja dan is jouw leven idd saaier dan BB6.![]()
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlowquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:16 schreef Day het volgende:
Ik heb op 't moment maar 1 werkende streams en daar is alleen een peinzende Mo op te zien.
juist niet, ze dacht dat ze geliefd en populair was... binnen t bb huis. net als tijn!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef riri het volgende:
wat een gebash hier over Marlies
die weet heel goed dat ze morgen zal moeten vertrekken
denk dat zijzelf er nog de minste problemen mee heeft,ze is blij dat ze d'r vrienden weer gaat zien
dus komt er toch een feestje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Bluezz het volgende:
Rik is weer eens aan het fohnen, stylen etc.
Voor de rest streams op zwart.
Ik zet ze maar weer uit
Tnxx.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef NS het volgende:
[quote]Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Bluezz het volgende:
Rik is weer eens aan het fohnen, stylen etc.
Voor de rest streams op zwart.
Ik zet ze maar weer uit
[quote]
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
Deze doen het wel.
Denk dat ze erg eenzaam isquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Day het volgende:
Volgens mij wil je ze juist niet naar huis. Ze zat een paar dagen terug nog te vertellen dat ze geen idee had wat ze moet gaan doen met alle vrije tijd. Ze had ingecalculeerd dat ze tot december in BB zat en daarna zou gaan reizen.
Is Barry ook homoseksueel danquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef Verida het volgende:
sabrina heeft echt geen idee van de werkelijkheid, ze zegt nu: misschien is etienne wel op het feestje van Jenna. Alsof etienne erin zou komen bij barry
Ze heeft ook goeie tieten. t Schijnt wel dat ze nep zijn trouwens.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:41 schreef Day het volgende:
Alles aan Marlies is té: te grote ogen, te grote neus, te grote mond, te lang, te aardig.
Eigenlijk ook te lang haar (voor haar gezicht). Ze heeft wel mooi haar overigens.
Laat ik hem dan maar inkoppen: Alles aan Marlies is nepquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze heeft ook goeie tieten. t Schijnt wel dat ze nep zijn trouwens.
To easy.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laat ik hem dan maar inkoppen: Alles aan Marlies is nep![]()
Zal ook wel nep zijn. (Extensions, of hoe je dat ook schrijft)quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:41 schreef Day het volgende:
Alles aan Marlies is té: te grote ogen, te grote neus, te grote mond, te lang, te aardig.
Eigenlijk ook te lang haar (voor haar gezicht). Ze heeft wel mooi haar overigens.
Volgens mj niet hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:02 schreef berney het volgende:
[..]
Zal ook wel nep zijn. (Extensions, of hoe je dat ook schrijft)
En dr tieten? Ook te perfect he.quote:
Ik dacht dat ze nep waren, maar ik heb van de experts vernomen dat het niet zo isquote:
Semih.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Wie doet het nou? Semih of Tijn?
Ik wordt gek van die niet-werkende streams!
Idd jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Wie doet het nou? Semih of Tijn?
Ik wordt gek van die niet-werkende streams!
Ik vind het wel aardig klinken eigenlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:18 schreef Kinga het volgende:
Omg, moet dat wonderwall zijn, klinkt nergens naar...
Ik ook. Ik heb even mijn vriend laten luisteren (ervaren gitaarspeler) en volgens hem klopte het wel. Hij sjoemelt wel een beetje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig klinken eigenlijk![]()
Ze hebben vannacht, na de film, een afscheidliedje gemaakt voor Marcia en Marlies. Die gaan ze vanavond zingen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:21 schreef Morwen het volgende:
Waar komt deze tekst vandaan, heb ik even gemist geloof ik?
Thanxquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht, na de film, een afscheidliedje gemaakt voor Marcia en Marlies. Die gaan ze vanavond zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |