Eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:26 schreef amaranta het volgende:
Kutwijf. K factor dus.
Kutwijf inderdaad, kut en wijf klinkt mij allebei wel goed in de oren en het smeken doet me ook wel wat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:26 schreef amaranta het volgende:
Kutwijf. K factor dus.
Dat vond ik in het begin ook ja. Bij haar was het toen irritant, bij Stasja niet...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:35 schreef BVO het volgende:
Vervelende mensen zijn leuk. Menigeen vond Raffa ook een gek kutwijf met kapsones.
Dat is het inderdaad niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:05 schreef amaranta het volgende:
Is het trouwens niet Stacia?
Idd. Bovendien was het altijd al een onwijs kutnummer dus sowieso al een big nono om te kiezen voor je auditie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:51 schreef csmoo het volgende:
Wel een erg afgezaagd nummer trouwens. Is nu wel tevaak bij Idols voorbij gekomen maargoed.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
Ze staat op de markt, dat moet welhaast de viskraam zijn
Ze gaat het niet waarmaken, mark my words..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik vind stasja echt geweldig. snap ook niet dat iedereen zo negatief over haar is. ze was gewoon een beetje nerveus als je het mij vraagt, en ze zorgde wel voor leuke tv
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:52 schreef Marble het volgende:
(ik mag Staz zeggen)
Bron?quote:Op maandag 6 november 2006 16:12 schreef Flounder het volgende:
Helaas, ze ligt er al uit.....
Ik heb meerdere bronnen, lees: kandidaten of familie/vrienden/collega's van kandidaten. De kandidaten zeggen niks en de overige krijgen niet te horen of de kandidaten door zijn......de meeste zeggen dus niks........hele dure contracten vermoed ikquote:Op maandag 6 november 2006 16:12 schreef Flounder het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 6 november 2006 16:12 schreef Flounder het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig maar.
Het Raffaëla-effect?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef BVO het volgende:
Hoe tof.
Maar volgende week zal het wel voer zijn.
Qua apart zijn lijkt ze wel op Raffaquote:
Ja, volgende ronde moet ze echt exit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is stom.
Praise the lord! Een medestanderquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, volgende ronde moet ze echt exit.
WOT! Raffaela is leuk... .dit mens nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:05 schreef superhero87 het volgende:
Die arrogantie staat haar goed en dat meen ik positief! ik vond haar leuk![]()
beetje a lá raffaela
quote:Stasja:
"Het is echt zó fout gegaan! Er kwam allemaal stof in mijn keel. Het zingen ging leuk, maar bij de laatste zin moest ik hoesten. Ik zei: het spijt me heel erg. Henkjan zei: het spijt me ook voor jou. Maar wat hij daarmee bedoelde? Echt jammer dat het zo is gegaan. Ik heb zo mijn best gedaan." Ze wordt steeds bozer om Henkjans reactie toen ze zong. "Heb ik drie uur in de auto gezeten om die rotkop van hem te zien."
Hier nog eenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Praise the lord! Een medestander!
Waarom vind iedereen dat wijf leuk?! Die Rafaella is wel het domste wicht ooit zeg. Mijn hemel, wat een vervelend vrolijk dom wijf.quote:Op zondag 3 december 2006 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WOT! Raffaela is leuk... .dit mens niet
quote:Naam: Stasja
Leeftijd: 19 jaar
Beroep of opleiding: Verkoopster
Favoriete boek: Blauwe plekken
Favoriete film: Meer een serie: Will & Grace
Favoriete cd: Break Away
Favoriete artiesten: Alicia keys, Mary J Blige, Lucie Silvas
Favoriete vakantieland: Ben nog niet veel in het buitenland geweest
Favoriete eten: Surinaams en stoofvlees van mijn schoonmoeder
Hobby’s: Dansen, Zingen en shoppen
Goede eigenschappen: Ben spontaan en eerlijk!
Slechte eigenschappen: Kan me eigen teveel druk maken over bepaalde dingen
Levensmotto en/of lijfspreuk: Het leven is te kort om te discussiëren, daarom heb ik altijd maar gelijk
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Om te laten zien wat ik kan
Wat is jouw X Factor? Alles bij elkaar op het podium
De meest opvallende gebeurtenis tijdens X FACTOR: Toen ik buiten voor de deur aan het wachten was kwam Sharon ineens aanlopen. Ik kende haar van vorig jaar toen we samen op de Lion King school zaten.
Wat vind je van je coach? Ik had al verwacht dat hij deze categorie zou krijgen, maar ik vind dat elk jurylid volstaat eigenlijk
Ik kreeg wegzap neigingen. Wat een vreselijk mens. Hoe ze daar ook stond te zingenquote:Op maandag 4 december 2006 17:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze zorgt in elk geval voor leuke tv.
Precies. Niks leuke TV. Leuke TV is als mensen daar leuk staan te zingen en te entertainen, niet als ze vervelend zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kreeg wegzap neigingen. Wat een vreselijk mens. Hoe ze daar ook stond te zingen.
Hij vond Alice tijdens de wildcardshow ook goedquote:Op maandag 4 december 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Henkjan heeft het fout.
Dat denk ik eigenlijk wel, al ben ik het er niet mee eens (dat tweede gedeelte dan).quote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef BVO het volgende:
Zou hij haar bedoeld hebben met "Ze viel onwijs door de mand, maar er staat wel echt een ster"?
quote:Teleurgestelde Stasja is door
Stasja zit nog steeds in het programma, ook al kreeg ze een hoestbui tijdens een optreden en zag ze daardoor haar kansen slinken. Hoe beleefde zij de eerste dag van De Confrontatie?
Vertel eens over je aankomst
"’s Ochtends kwam ik pas om half tien aan, ik was heel erg laat. Maar ja, ik kom natuurlijk uit Zeeland. Ik was om vijf uur vertrokken en ik moet alle ringen over, daar was file. Toen ik aankwam, stond Wendy van Dijk me met de hele cameraploeg op te wachten. Gelukkig hadden ze nog niet alles gefilmd, dus kon ik nog aanschuiven. Dat vond ik erg leuk.”
Hoe is dat, op zo’n belangrijke dag te laat komen?
“Toen ik te laat kwam voelde ik me eigen ‘best wel rot’ om het netjes te zeggen. Ik dacht bij mijn eigen: ‘ik ben net doorgekomen en dan dit ook nog flikken…’, dus dat was een beetje rottig.”
Hoe vond je het om de andere kandidaten te zien?
"Toen ik de eerste groep zag die was overgebleven, was ik superblij dat ik Niels zag. Met hem had ik in de eerste ronde al vet leuke gesprekken, dus toen ik hem zag waren we dol van blijheid."
Toen kwam Henkjan Smits de trap af. Wat was je reactie?
"Wij stonden met zijn allen op het podium en toen werd er gezegd dat er een jurylid naar beneden zou komen. We hadden geen benul wie dat zou zijn. Toen kwam Henkjan naar beneden en ik moet eerlijk zeggen: ik was diep, echt diep teleurgesteld. Tijdens de auditie zei Henk namelijk gelijk ‘ja’ zei en Henkjan zei gelijk ‘nee’ na mijn optreden, dus natuurlijk ging mijn voorkeur uit naar Henk. Maar uiteindelijk ben ik dus toch de ronde doorgekomen. En dat is toch Henkjan die dat samen met Tjeerd heeft besloten, dus hij moet toch wel iets in me zien."
Beschrijf je optreden 'ns
"Ik stond in een chorusline met acht meiden en ik was als laatste. Aan de ene kant wel fijn, maar ook jammer, want Henkjan en Tjeerd hebben dat nummer dan al zeven keer gehoord, en dan kom ik nog eens!
Het optreden ging best wel goed. Alleen toen kwam ik bij de laatste regel en ik voelde een vette hoest opkomen. En al dat stof in mijn keel, daar kan ik echt niet tegen. Het was net alsof ik stikte, dus ik kon mijn laatste zin niet afmaken. Ik zei toen: ‘het spijt me heel erg’ en Henkjan zei toen: ‘het spijt mij ook heel erg, voor jou.’ En toen was ik heel erg pissig, echt ontzettend pissig. Omdat ik wist dat ik het zelf had verknald."
Je ging door de grond
"Ja, het is letterlijk alsof je door de grond zakt, echt waar. Daarna werd ik naar een kamer gestuurd om te wachten. Uiteindelijk wordt je dan opgeroepen. Henkjan zegt of je rechts of links moet staan en dan zit je al een beetje in te schatten welke kant door is. Maar bij Henkjan weet je het nooit. Toen stond ik aan de rechterkant en zei hij dat die kant door was."
Henkjan had nog een boodschap voor je
Ik liep van de trap af en toen zei hij: 'degene die nu van de trap afloopt moet nog wel wat veranderen'. En dat was weer een mes tussen mijn ribben. Vond ik even echt heel lullig, want elke keer als ik me eigen moet bewijzen tegenover Henkjan, heeft óf hij iets te klagen, of ik. Het is bij allebei nooit goed genoeg, misschien is het wel een spelletje. Ik weet niet hoe hij het ziet, maar ik hoop niet als een spelletje."
Maar je bent door!
"Dat was een hele grote geruststelling. En de mensen van wie ik wilde dat ze bleven, zijn gebleven. Niels is er nog, Nigel en Genelva. Dus dat vind ik super."
'Me eigen' zelfs, dat is eigenlijk nog veel erger...quote:Op donderdag 7 december 2006 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mensen die 'mijn eigen' zeggen.
Ja, die bedoel ik ook jaquote:Op donderdag 7 december 2006 13:01 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
'Me eigen' zelfs, dat is eigenlijk nog veel erger...
Moet ze wel wat beter gaan zingen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:40 schreef BVO het volgende:
Stasja. Hoe tof als ze er na zaterdag nog in zit.
Dat maakte haar nog afschuwelijker dan ze al isquote:Op donderdag 7 december 2006 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 7 december 2006 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je icoon!!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk dat ze laatste 6 wel gaat halen, als ze tenminste kan zingen zonder te hoesten
maar het is wel een leuke kandidaat, zorgt ook voor leuke TV.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag is de dag dat Stasja naar huis mag!![]()
Aangezien HJS meestal erg professioneel overkomt lijkt hij mij niet door te willen met Stasja.quote:
Is ook zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:09 schreef Dammie het volgende:
[..]
......En ervan uitgaande dat er wat mij betreft wat betere en vooral stabielere talenten bij zitten in de groep <26, zal dit wel haar laatste dag zijn.
Ja maar ze zijn op zoek naar de x-factorquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:24 schreef BVO het volgende:
Kom op, Stasja heeft sterrenstatus in elke porie.
Nee hoor, want hij heeft Jeroen wel doorgelaten!quote:Op zondag 10 december 2006 11:25 schreef apestaartje het volgende:
Goed van Henk-Jan dat hij haar uiteindelijk toch niet door heeft laten gaan. Ik kan me van met name de tweede Idols-reeks herinneren dat er verschillende 'mooie smoeltjes' ver kwamen (o.a. Alice), die uiteindelijk best wel tegen vielen. Waarschijnlijk heeft hij ervan geleerd.
Jeroen zingt goedquote:Op zondag 10 december 2006 11:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor, want hij heeft Jeroen wel doorgelaten!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |