Laten we het hopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag is de dag dat Stasja naar huis mag!![]()

Aangezien HJS meestal erg professioneel overkomt lijkt hij mij niet door te willen met Stasja.quote:

Is ook zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:09 schreef Dammie het volgende:
[..]
......En ervan uitgaande dat er wat mij betreft wat betere en vooral stabielere talenten bij zitten in de groep <26, zal dit wel haar laatste dag zijn.

Ja maar ze zijn op zoek naar de x-factorquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:24 schreef BVO het volgende:
Kom op, Stasja heeft sterrenstatus in elke porie.

Nee hoor, want hij heeft Jeroen wel doorgelaten!quote:Op zondag 10 december 2006 11:25 schreef apestaartje het volgende:
Goed van Henk-Jan dat hij haar uiteindelijk toch niet door heeft laten gaan. Ik kan me van met name de tweede Idols-reeks herinneren dat er verschillende 'mooie smoeltjes' ver kwamen (o.a. Alice), die uiteindelijk best wel tegen vielen. Waarschijnlijk heeft hij ervan geleerd.

Jeroen zingt goedquote:Op zondag 10 december 2006 11:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor, want hij heeft Jeroen wel doorgelaten!![]()

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |