wel met geluidsinstallaties jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
Pas maar op, het dak gaat eraf!
Dat dacht ik ook, sprekend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Swets en ik zeiden meteen in koor "he dat zou een broer van iteejer kunnen zijn"
OMG!!!quote:
Zulke opmerkingen maakte hij ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:08 schreef laffer het volgende:
hij lijkt een beetje op ad van de berg ( van die pedopartij) wat een enge kwal![]()
zulke figuren mogen zich niet voortplantenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:08 schreef Jordy-B het volgende:
Als daar maar geen kindertjes van komen...
nou ja... 't mag wel, maar laten we hopen dat 'ie het niet doet...quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:14 schreef laffer het volgende:
[..]
zulke figuren mogen zich niet voortplanten![]()
Hee, hij staat op jouw avater !quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nou ja... 't mag wel, maar laten we hopen dat 'ie het niet doet...
ik hoop ook van niet, alhoewel, op de kermis zitten ze te springen om zulke gastenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nou ja... 't mag wel, maar laten we hopen dat 'ie het niet doet...
Da's Dirk, van Desiree... En die hebben samen ook al een zoon geproduceerd...quote:
Complimenteus!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Swets en ik zeiden meteen in koor "he dat zou een broer van iteejer kunnen zijn"
Da's altijd zo... Je dacht toch niet dat Henk-Jan alle voorrondes ging bekijken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:40 schreef Rekkie het volgende:
Zulke mensen moeten ze gewoon gevraagd hebben.....
Voor de kijkcijfers
Sterker nog: Ik weet dat Henk-Jan alle voorrondes niet bekijktquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's altijd zo... Je dacht toch niet dat Henk-Jan alle voorrondes ging bekijken?
Bij de allereerste voorrondes maken ze gewoon een selectie die bestaat uit de kneuzen, mafkezen en mensen die best wel goed zijn.
Sterker nog, dit weet ik wel zeker. Er zijn eerst selecties gemaakt aan de hand van filpmjes die mensen in hebben kunnen sturen en daaruit zijn er velen uitgenodigd om naar de auditie te komen. Vriendin van mij ook, die komt in de uitzendingen van de selecties in Amsterdamquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:48 schreef Jordy-B het volgende:
Bij de allereerste voorrondes maken ze gewoon een selectie die bestaat uit de kneuzen, mafkezen en mensen die best wel goed zijn.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
Fans van John kunnen deze avatar nemen: [afbeelding]
Precies, uiterlijk zegt niks he.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:42 schreef nokwanda het volgende:
ach.... misschien is ie wel heel lief enzo. Op ieder potje past een deksel.
Misschien is er wel een leuke fokster die hem wil adopteren
Van een smerige tafel eet ik ook niet smakelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
stille wateren hebben diepe gronden en van een knappe tafel kun je niet eten
quote:
Volgens mij ben jij heel dom. Dat klopt hè?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
wat een lekker ding....... NOT!
Sorry ik ben blond, ik snap je reactie op mij nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:09 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel dom. Dat klopt hè?
Volgens mij ben jijzelf heel dom. Dat klopt hè?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:09 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel dom. Dat klopt hè?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef csmoo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jijzelf heel dom. Dat klopt hè?
Mij ook. En vanochtend weer . Heb nu af en toe nog een hikje. Ik kon niet meer stoppen met lachen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:15 schreef BaajGuardian het volgende:
die vent heeft mij een half uur lang zonder pauze laten lachen, hulde.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Iteejer zal er blij mee zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:04 schreef _Arual_ het volgende:
Ieeeeeeeeeeh, dat was die hele, hele, hele enge man.
Hehe, ik verwacht hem daar ook wel jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:21 schreef Palau het volgende:
Herman uit Idols heeft dus zware concurrentie voor op de bank bij Jensen!..
Ik dacht eventjes dat het zijn vader wasquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:21 schreef Palau het volgende:
Herman uit Idols heeft dus zware concurrentie voor op de bank bij Jensen!..
Dat was geweldig zijn, je zag hem denken "waar hebben ze dit figuur nou weer vandaan getrokken?"quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
die reactie van henkjan is ook zo mooi... stilte en dan hoor je heel zacht ...."...jezus christus"
en dat wijf dat gaat ook kapot van het lachen, prachtig..
dit is inderdaad entertainment
Ik dacht serieus eerst dat het iemand was met een nepgebit in die een typetje deed....later ging ik beetje twijfelen?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:32 schreef BVO het volgende:
En die daarvoor speciaal 3 jaar niet meer naar de tandarts was geweest? Zijn gebit zag er namelijk ook niet echt smakelijk uit. En voordat je je haar zo hebt....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:13 schreef Votz het volgende:
Gevalletje Wrong Turn meets Texas Chainsaw Massacre.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij was weer fijn. Wat een held.![]()
Het is gewoon echt z'n broer. Het klopt helemaal...quote:
mee eensquote:Op woensdag 1 november 2006 16:43 schreef Andiyan het volgende:
Wat een mafketel. Zoals HJ het omschreef was het goed. Hij heeft zn contactadvertentie even op TV kunnen uitspreken, maar verder was er niets serieus aan volgens mij.
Het geluidje dat ze lieten horen als ze tijdens de uitzending naar hem oversprongen was dan wel weer leuk. Goed voor een paar lachbuien, maar verder niets.
Hahahahaa!! Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Als iemand daar een aankondiging van ziet, denk dan aan mij en mail!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:07 schreef Urquhart het volgende:
Hoe lang duurt het voordat we die bij Jensen zien?
Ik vind Herman Finkers beter...quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:34 schreef 7eVeNL het volgende:
Als je alleen naar de stem zou luisteren, zou hij ook kunnen door gaan als Herman Finkers![]()
Moet dan wel deze week gebeurenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:07 schreef Urquhart het volgende:
Hoe lang duurt het voordat we die bij Jensen zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |