Ze had wel dikke tieten die Marinde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
Marianne over Marinde, die al 3 jaar zangles volgt:
Dan zou ik toch graag eens met die zangleraar van je praten, ben wel benieuwd wat die allemaal met je uitspookt!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond vooral haar opmerking: 'Ik sta graag in de aandacht" sneu.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
idols en x-factor zijn beiden![]()
![]()
![]()
ik ken het gelukkig nog maar een paar jaar en heb er nu al een hekel aan
bagger programma's
![]()
Zucht....quote:
Die wilde ik postenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Henkjan over Hilly: "Je bent gegroeid, en dan bedoel ik niet alleen je buik en benen!"
Marjan: Ik moet je eerlijk zeggen dat ik die jaloezie in die koren niet zo goed begrijpquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:53 schreef BVO het volgende:
Nel: "Bij de zangkoren ben ik ook elke keer weggepest, omdat ze me gewoon te goed vonden"
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Henkjan over Hilly: "Je bent gegroeid, en dan bedoel ik niet alleen je buik en benen!"
Waarop een van die mannen weer reageerde met: "Dat zegt dan wel heel veel over die zangkoren!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Marjan: Ik moet je eerlijk zeggen dat ik die jaloezie in die koren niet zo goed begrijp
Of heeft iemand anders ze hier al gepost.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
Elke keer als ik iets moois hoor denk ik 'Onthouden!', maar nu ben ik ze allemaal weer kwijt.
en hij had hélemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:27 schreef Tirion het volgende:
"Dit moet je helemaal volgend jaar niet opnieuw proberen. Dit moet je nooit meer doen."
- Henk Jan
![]()
Je vergeet erbij te vermelden dat HJ ervoor nog zei dat het niet bestaat dat iemand verstand heeft van muziek.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Roef: "Ik heb heel veel verstand van muziek."
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Roef en Marian bij Jensen: We hebben een eigen forum! FOK! forum!
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef clowncloon het volgende:
"there is more between heaven and earth than is dreamt of in your filosophy"
en op de vraag of er buitenaards leven is:
"I think we are property"
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=lNX1aP2JsPc
Check even in welk forum je zitquote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef clowncloon het volgende:
"there is more between heaven and earth than is dreamt of in your filosophy"
en op de vraag of er buitenaards leven is:
"I think we are property"
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Tijdens een interview voor TV Noord:
Marian: "Wij proberen met dit nummer, 'De mensen praten veel te veel over elkaar', een boodschap te brengen, en wij hopen dat die boodschap aankomt."
Interviewer: "En wat is de boodschap?"
Marian: "De mensen praten veel te veel over elkaar."
Whaha, het zou stuk voor stuk uit een conference van Herman Finkers kunnen komen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Tijdens een interview voor TV Noord:
Marian: "Wij proberen met dit nummer, 'De mensen praten veel te veel over elkaar', een boodschap te brengen, en wij hopen dat die boodschap aankomt."
Interviewer: "En wat is de boodschap?"
Marian: "De mensen praten veel te veel over elkaar."
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
Henk tegen Anna: 'U komt de bestelling opnemen'
Haha jouw avater!quote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Henkjan tegen het veel te dikke meisje Corina, dat 'Right here, right now' van Raffaëla zong:
Heb jij hetzelfde als Raffaëla tijdens de finaleshows?
Corina: Nee, ik ben niet zwanger.
ja, die was leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
"We hebben een geografie bedacht"
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:54 schreef BVO het volgende:
Ik heb vandaag genoeg materiaal gezien voor een XFA-versie.
Quotes in XFA hequote:
Die kan ik niet meer horen!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:55 schreef SpecialGuest het volgende:
Ruben: "It's Ruben-tiiiiiiiiiime."
mee eens. begint irritant te worden.quote:
Kun je nagaan hoe snel zoiets irritant wordt.quote:Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft het tenslotte al vier keer gezegd!
Bereid je dan maar vast voor, want ik denk dat die het wakker gaat zeggenquote:Op zondag 31 december 2006 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe snel zoiets irritant wordt.
Boris kreeg later ook wel spijt van die lijfspreukquote:Op zondag 31 december 2006 10:14 schreef Cee het volgende:
Wordt dat de nieuwe "Keep the soul aliiiiiiive"?
Precies wat ik ook dacht..quote:Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft het tenslotte al vier keer gezegd!
Zegt ie het normaal altijd slaperig dan?quote:Op zondag 31 december 2006 10:08 schreef Woelli het volgende:
Bereid je dan maar vast voor, want ik denk dat die het wakker gaat zeggen
Ze nemen natuurlijk een aantal takes op en hij weet niet wat ze gaan gebruikenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef niekie10 het volgende:
In het voorfilmpje heeft hij het 3 keer gezegd... spoel nog maar eens terug.
Viel me op omdat ik me enorm erger aan die uitspraak
''Ik ben een beetje engquote:Op zondag 19 november 2006 11:06 schreef BVO het volgende:
Henkjan tegen [Niet door] Jovanna (Tooske met 18 cm) : "Jij ziet er oud uit voor 33!"
[Niet door] Jovanna (Tooske met 18 cm): "Dat is niet aardig!"
Henkjan: "Ik zit hier ook niet om aardig te zijn."
Ofzoiets.
quote:Wendy tegen X6: Zo jullie kijken erbij alsof je net een bevalling hebt gehad.
quote:Anja vertelt dat haar oortje het niet deed. Henk: Ik vond het geweldig. Wendy: Oh jou geluid viel ook uit?
Ik had onder de uitzending nog meer briljante quote ingevingen, maar ben ze ff kwijt!quote:HJ over de make-up/kleding van Anja: Ja leuk dat je je oogschaduw op je gewaad hebt afgestemd (Wendy: Visagie heet dat!) daarover zal ik het maar niet hebben, is vast een geval van smaak.
quote:HJ praat op een robotachtige manier over Hearts omdat hij het te staccato gezongen vond. Wendy's antwoord daarop: Dank u (op dezelfde robotachtige manier)
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:17 schreef m-materazzi het volgende:
Tip voor de kandidaten als je niet kan zingen ; kies een moeilijk nummer.
"Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze vanavond toch niet kijkt"quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef Woelli het volgende:
Wat zei HJ nou precies over Madonna...
Dat ze niet kan zingenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef Woelli het volgende:
Wat zei HJ nou precies over Madonna...
quote:
quote:
die is geinigquote:
Klopt ja. Het lijkt wel of het presenteren van Wendy met de week slechter wordt. Toch jammer, want ik blijf het een leuke vrouw vinden. Alleen is dit presenteren niet echt haar ding.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze had het er ook voer dat Christian een meisje uit het pudium plukte ofzo.
Nou, ik ben het niet helemaal met je argumentatie eensquote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef --Globe-- het volgende:
Tot de 'theaterronde' ging het goed. Dit autocue-werk ligt haar gewoon niet. Ze moet gewoon rustig blijven, ze doet het veel te overdreven eigenlijk.
die was inderdaad leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Henk na Henkjans commentaar op Anja: 'Rembrandt vraag je toch ook niet om volgende week een deur te schilderen?'
Nee hoor, dat heb je gewoon nooit gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom vind ik dat wéér niet grappig? Ben ik m'n gevoel voor humor kwijt ofzo?
Ik moest erg lachen, maar de vergelijking sloeg totaal nergens op!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
die was inderdaad leuk
Ik vond het zo geforceerd overkomen dat ik het ook niet grappig vond.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom vind ik dat wéér niet grappig? Ben ik m'n gevoel voor humor kwijt ofzo? Kan iemand helpen zoeken?
De bever!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ja, zo zei ze ook over het meisje dat de "Bever" gebruikte om mee te dansen dat hij die uit het podium vandaan had gehaald
Boulevard? Rond 23.00 op RTL5quote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
dat wordt vanavond toch nog herhaald? hoe laat?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef superhero87 het volgende:
mooie quote van Marianne bij Boulevard:
'Richy hoort niet in de finale'
Gegroet, oh grote geest.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ja goh, nogal logisch dat Marianne dat zegt, wie zou er volgens haar nou in de finale moeten denk je?
het is een emodiertjequote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef PeRi het volgende:
Marianne was gewoon aan het huilen omdat X6 eruit is. Alsjeblieft zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |