quote:
quote:
die is geinigquote:
Klopt ja. Het lijkt wel of het presenteren van Wendy met de week slechter wordt. Toch jammer, want ik blijf het een leuke vrouw vinden. Alleen is dit presenteren niet echt haar ding.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze had het er ook voer dat Christian een meisje uit het pudium plukte ofzo.
Nou, ik ben het niet helemaal met je argumentatie eensquote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef --Globe-- het volgende:
Tot de 'theaterronde' ging het goed. Dit autocue-werk ligt haar gewoon niet. Ze moet gewoon rustig blijven, ze doet het veel te overdreven eigenlijk.
die was inderdaad leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Henk na Henkjans commentaar op Anja: 'Rembrandt vraag je toch ook niet om volgende week een deur te schilderen?'
Nee hoor, dat heb je gewoon nooit gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom vind ik dat wéér niet grappig? Ben ik m'n gevoel voor humor kwijt ofzo?
Ik moest erg lachen, maar de vergelijking sloeg totaal nergens op!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
die was inderdaad leuk
Ik vond het zo geforceerd overkomen dat ik het ook niet grappig vond.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom vind ik dat wéér niet grappig? Ben ik m'n gevoel voor humor kwijt ofzo? Kan iemand helpen zoeken?
De bever!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ja, zo zei ze ook over het meisje dat de "Bever" gebruikte om mee te dansen dat hij die uit het podium vandaan had gehaald
Boulevard? Rond 23.00 op RTL5quote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
dat wordt vanavond toch nog herhaald? hoe laat?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef superhero87 het volgende:
mooie quote van Marianne bij Boulevard:
'Richy hoort niet in de finale'
Gegroet, oh grote geest.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ja goh, nogal logisch dat Marianne dat zegt, wie zou er volgens haar nou in de finale moeten denk je?
het is een emodiertjequote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef PeRi het volgende:
Marianne was gewoon aan het huilen omdat X6 eruit is. Alsjeblieft zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |