Ze had wel dikke tieten die Marinde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
Marianne over Marinde, die al 3 jaar zangles volgt:
Dan zou ik toch graag eens met die zangleraar van je praten, ben wel benieuwd wat die allemaal met je uitspookt!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond vooral haar opmerking: 'Ik sta graag in de aandacht" sneu.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
idols en x-factor zijn beiden![]()
![]()
![]()
ik ken het gelukkig nog maar een paar jaar en heb er nu al een hekel aan
bagger programma's
![]()
Zucht....quote:
Die wilde ik postenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Henkjan over Hilly: "Je bent gegroeid, en dan bedoel ik niet alleen je buik en benen!"
Marjan: Ik moet je eerlijk zeggen dat ik die jaloezie in die koren niet zo goed begrijpquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:53 schreef BVO het volgende:
Nel: "Bij de zangkoren ben ik ook elke keer weggepest, omdat ze me gewoon te goed vonden"
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Henkjan over Hilly: "Je bent gegroeid, en dan bedoel ik niet alleen je buik en benen!"
Waarop een van die mannen weer reageerde met: "Dat zegt dan wel heel veel over die zangkoren!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Marjan: Ik moet je eerlijk zeggen dat ik die jaloezie in die koren niet zo goed begrijp
Of heeft iemand anders ze hier al gepost.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
Elke keer als ik iets moois hoor denk ik 'Onthouden!', maar nu ben ik ze allemaal weer kwijt.
en hij had hélemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:27 schreef Tirion het volgende:
"Dit moet je helemaal volgend jaar niet opnieuw proberen. Dit moet je nooit meer doen."
- Henk Jan
![]()
Je vergeet erbij te vermelden dat HJ ervoor nog zei dat het niet bestaat dat iemand verstand heeft van muziek.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Roef: "Ik heb heel veel verstand van muziek."
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Roef en Marian bij Jensen: We hebben een eigen forum! FOK! forum!
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef clowncloon het volgende:
"there is more between heaven and earth than is dreamt of in your filosophy"
en op de vraag of er buitenaards leven is:
"I think we are property"
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=lNX1aP2JsPc
Check even in welk forum je zitquote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef clowncloon het volgende:
"there is more between heaven and earth than is dreamt of in your filosophy"
en op de vraag of er buitenaards leven is:
"I think we are property"
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Tijdens een interview voor TV Noord:
Marian: "Wij proberen met dit nummer, 'De mensen praten veel te veel over elkaar', een boodschap te brengen, en wij hopen dat die boodschap aankomt."
Interviewer: "En wat is de boodschap?"
Marian: "De mensen praten veel te veel over elkaar."
Whaha, het zou stuk voor stuk uit een conference van Herman Finkers kunnen komen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Tijdens een interview voor TV Noord:
Marian: "Wij proberen met dit nummer, 'De mensen praten veel te veel over elkaar', een boodschap te brengen, en wij hopen dat die boodschap aankomt."
Interviewer: "En wat is de boodschap?"
Marian: "De mensen praten veel te veel over elkaar."
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
Henk tegen Anna: 'U komt de bestelling opnemen'
Haha jouw avater!quote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Henkjan tegen het veel te dikke meisje Corina, dat 'Right here, right now' van Raffaëla zong:
Heb jij hetzelfde als Raffaëla tijdens de finaleshows?
Corina: Nee, ik ben niet zwanger.
ja, die was leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
"We hebben een geografie bedacht"
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:54 schreef BVO het volgende:
Ik heb vandaag genoeg materiaal gezien voor een XFA-versie.
Quotes in XFA hequote:
Die kan ik niet meer horen!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:55 schreef SpecialGuest het volgende:
Ruben: "It's Ruben-tiiiiiiiiiime."
mee eens. begint irritant te worden.quote:
Kun je nagaan hoe snel zoiets irritant wordt.quote:Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft het tenslotte al vier keer gezegd!
Bereid je dan maar vast voor, want ik denk dat die het wakker gaat zeggenquote:Op zondag 31 december 2006 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe snel zoiets irritant wordt.
Boris kreeg later ook wel spijt van die lijfspreukquote:Op zondag 31 december 2006 10:14 schreef Cee het volgende:
Wordt dat de nieuwe "Keep the soul aliiiiiiive"?
Precies wat ik ook dacht..quote:Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft het tenslotte al vier keer gezegd!
Zegt ie het normaal altijd slaperig dan?quote:Op zondag 31 december 2006 10:08 schreef Woelli het volgende:
Bereid je dan maar vast voor, want ik denk dat die het wakker gaat zeggen
Ze nemen natuurlijk een aantal takes op en hij weet niet wat ze gaan gebruikenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:31 schreef niekie10 het volgende:
In het voorfilmpje heeft hij het 3 keer gezegd... spoel nog maar eens terug.
Viel me op omdat ik me enorm erger aan die uitspraak
''Ik ben een beetje engquote:Op zondag 19 november 2006 11:06 schreef BVO het volgende:
Henkjan tegen [Niet door] Jovanna (Tooske met 18 cm) : "Jij ziet er oud uit voor 33!"
[Niet door] Jovanna (Tooske met 18 cm): "Dat is niet aardig!"
Henkjan: "Ik zit hier ook niet om aardig te zijn."
Ofzoiets.
quote:Wendy tegen X6: Zo jullie kijken erbij alsof je net een bevalling hebt gehad.
quote:Anja vertelt dat haar oortje het niet deed. Henk: Ik vond het geweldig. Wendy: Oh jou geluid viel ook uit?
Ik had onder de uitzending nog meer briljante quote ingevingen, maar ben ze ff kwijt!quote:HJ over de make-up/kleding van Anja: Ja leuk dat je je oogschaduw op je gewaad hebt afgestemd (Wendy: Visagie heet dat!) daarover zal ik het maar niet hebben, is vast een geval van smaak.
quote:HJ praat op een robotachtige manier over Hearts omdat hij het te staccato gezongen vond. Wendy's antwoord daarop: Dank u (op dezelfde robotachtige manier)
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:17 schreef m-materazzi het volgende:
Tip voor de kandidaten als je niet kan zingen ; kies een moeilijk nummer.
"Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze vanavond toch niet kijkt"quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef Woelli het volgende:
Wat zei HJ nou precies over Madonna...
Dat ze niet kan zingenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef Woelli het volgende:
Wat zei HJ nou precies over Madonna...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |