Inderdaad, ik vond dat ze (de jury dus) tegen haar nog best aardig waren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:12 schreef csmoo het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo boos deed. De jury was hardstikke positief alleen vonden ze het nog niet goed genoeg toch. Als je na 1 auditie al helemaal in de put zit kan je volgens mij beter een andere hobby zoeken maargoed
Indd mensen die helemaal werden afgezeken reargeerde niet eens zo erg beetje overdrevenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond dat ze (de jury dus) tegen haar nog best aardig waren.
Stomme huillie dus.
Open je eigen topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:24 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom kijken mensen zulke programma's nog steeds? Zo verdwijnt het nooit.
Anti-X-Factor-Clubquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:24 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom kijken mensen zulke programma's nog steeds? Zo verdwijnt het nooit.
Nee, dat is er alquote:
Nouja, daar geef ik haar dan wel weer gelijk in. Het was een domme vraag van de cameraman.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:44 schreef csmoo het volgende:
''Ben je zo dom dat je het antwoord op die vraag niet eens kan raden''
Maar wel vermakelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, daar geef ik haar dan wel weer gelijk in. Het was een domme vraag van de cameraman.
Inderdaadquote:
Heb het er even bijgezet i/d TT. Dankjewel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
Marinde heet ze trouwens.
Filmpje van haar kun je hier bekijken: http://www.rtl.nl/(/shows(...)/auditie_marinde.xml
Argh, kutsite houdt niet van hotlinking.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
Plaatjes werken niet.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:16 schreef BVO het volgende:
Ik zie ze gewoo. Ze staat er wel eenzijdig op he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |