Waar de 30e workshop kandidaat beter zingt dan de beste Nederlandse deelnemerquote:
Downloadenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe kijk jij dat dan? Ik wil dat ook zien!
waar, waar waar?quote:
Ik heb genoooooten.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:04 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een geweldige avond.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat verklaart ook waarom ze is gestopt met haar studie![]()
Dat mag niet op FOK! hequote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb genoooooten.![]()
Ondanks het feit dat Melanie constant bleef zingen "Ga ja, ga ja!" ging ze niet.![]()
ojaquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef m-materazzi het volgende:
Man man man, sommige mensen moet verboden worden een telefoon te hebben. Dat die jury trouwens beslist wie doorgaat bevalt me ook al niet. Dat HJ die domme doos al bij de ultieme test doorliet gaan terwijl ze niet kan zingen maar een mooi koppie heeft was duidelijk en die graftak in het midden kijkt ook alleen naar hoe iemand uitziet. Zingen kan die Melanie dus absoluut niet. Gaat de jury ook beslissen wie welke cd's gaat kopen. Dacht het niet.
Dat was meer geschoktheid dan domheid van Melanie denk ik... in ieder geval ben ik blij dat die kwal van een Ruben er uit is. Wat een loser, ongelofelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 22:08 schreef Svensational het volgende:
En die Melanie die niet snapte dat ze al door was
Vind je 't gek?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Waar de 30e workshop kandidaat beter zingt dan de beste Nederlandse deelnemer
Ik mis Ellenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:11 schreef superhero87 het volgende:
Ik vind het wel heel leuk dat er dit jaar zoveel verschillende, uiteenlopende meningen zijn over de kandidaten. Vorig jaar was het eigenlijk alleen maar Raffaela vs Floortje vs Ellen
Summerjam welquote:Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef Silver87 het volgende:
Pompidom ik ben in mijn nopjes..
Ruben kunnen we beter kwijt dan rijk zijn; niemand zou zijn plaatjes kopen.. wees eerlijk
Nou ik zie Ruben toch wel op een flesje Deo staan. Dan elke ochtend wakker worden en na het douchen voor de spiegel wat onder je oksels spuiten en in de spiegel roepen: IT'S RUBEN-TIMEquote:Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef Silver87 het volgende:
Pompidom ik ben in mijn nopjes..
Ruben kunnen we beter kwijt dan rijk zijn; niemand zou zijn plaatjes kopen.. wees eerlijk
Wou net zeggen. Ruben heeft wekenlang op nummer 1 gestaanquote:
Nou, je hebt wereldse top-tv van de bovenste plank gemist, ik heb met je te doen, dat ik dít mocht meemaken, dat vertel ik later nog aan mijn kleinkinderen.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef soapie het volgende:
Ik heb het niet gezien vanavond, gewoon vergeten....![]()
Met een nummer van zoveel jaren oud wat opnieuw uitkwam.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Ruben heeft wekenlang op nummer 1 gestaan. Niet met een topplaat, maar toch.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou ik zie Ruben toch wel op een flesje Deo staan. Dan elke ochtend wakker worden en na het douchen voor de spiegel wat onder je oksels spuiten en in de spiegel roepen: IT'S RUBEN-TIME![]()
Dat was toch alleen die Sunclub-sample? De tekst was toch wel origineel?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met een nummer van zoveel jaren oud wat opnieuw uitkwam.
Ja, dan kun je je daar mooi achter verschuilen inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:17 schreef m-materazzi het volgende:
Tip voor de kandidaten als je niet kan zingen ; kies een moeilijk nummer.
Zingt Ruben Summerjamquote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Ruben heeft wekenlang op nummer 1 gestaan. Niet met een topplaat, maar toch.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:17 schreef m-materazzi het volgende:
Tip voor de kandidaten als je niet kan zingen ; kies een moeilijk nummer.
In feite is de Summer Jam een mix van twee nummers: 'Summer Jam' van 'The Underdog Project', dat een bescheiden radio-hit was in 2000 in ons land, en 'Fiësta' van 'The Sun Club' uit 1997. De huidige Summer Jam is een idee van DJ F.R.A.N.K. die reeds 2 jaar geleden deze twee nummers in elkaar mixte tijdens zijn DJ sets elke zaterdagavond in discotheek Highstreet in Hoogstraten.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was toch alleen die Sunclub-sample? De tekst was toch wel origineel?
quote:
Leuk gecopy/pastequote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In feite is de Summer Jam een mix van twee nummers: 'Summer Jam' van 'The Underdog Project', dat een bescheiden radio-hit was in 2000 in ons land, en 'Fiësta' van 'The Sun Club' uit 1997. De huidige Summer Jam is een idee van DJ F.R.A.N.K. die reeds 2 jaar geleden deze twee nummers in elkaar mixte tijdens zijn DJ sets elke zaterdagavond in discotheek Highstreet in Hoogstraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |