quote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
JAAAAAAAAAAAA Melanie door!
Of nee: Henk en Jan moeten nog stemmen
Ik verlang naar Seacrest. Heel erg.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef Cee het volgende:
Zo traag als stront. De show en het verstand van die mensen daar op 't podium.
Niet omdat ze niet juichte, maar omdat ze het gewoon niet door had!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoezo is Melanie dom?? Als iemand juicht is ie bot, doet ie het niet, dan is ie dom
ze had het nog niet eens door... nou dan ben je echt dom hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoezo is Melanie dom?? Als iemand juicht is ie bot, doet ie het niet, dan is ie dom
Hoor je Wendy als "Wendy, uit!" roepen aan het eind van de show? Dat kan maar één iemand.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik verlang naar Seacrest. Heel erg.
nog 9 dagen.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoor je Wendy als "Wendy, uit!" roepen aan het eind van de show? Dat kan maar één iemand.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik verlang naar Seacrest. Heel erg.
De enige met realiteitszin.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:00 schreef MissJ het volgende:
HJ begrijpt het
American Idolquote:
Oh, zo. Nou ja, het is geen iq-test, als ze maar kan zingenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze had het nog niet eens door... nou dan ben je echt dom hoor
Oh, 9 dagen nog maar.quote:
hoe kijk jij dat dan? Ik wil dat ook zien!quote:
Maar dat kan ze ook niet (goed genoeg)quote:Op zondag 7 januari 2007 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou ja, het is geen iq-test, als ze maar kan zingen
haha, nee ben ik niet met je eensquote:Op zondag 7 januari 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Die Sharon heeft trouwens toch ook de uitstraling van een pleeborstel?
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou ja, het is geen iq-test, als ze maar kan zingen
Dit is pas het eerste wat ik ervan zie, maar vanavond vond ik haar wel goed, alleen slechte nummerkeuze.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maar dat kan ze ook niet (goed genoeg).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |