Dat vond ik juist de kracht ervan, klonk best lekkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vond het wel leuk klinken maar ik vond die stem van die gozer toch niet zo heel goed...
Ja, en slechts 3 van de 8 dus de ouders zijn er echt tegenaan gegaan als konijnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:24 schreef Svensational het volgende:
Het waren toch broers en zussen?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:47 schreef Coastertommm het volgende:
Die jongen keek ongeveer verliefd naar zijn zusje
Ik was dus niet de enige die dat opviel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:21 schreef Marble het volgende:
En volgens mij doen ze het nog met elkaar ook.
Misschien heeft Hearts wel een betekenis die ermee te maken heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:29 schreef Marble het volgende:
[..]
[..]
Ik was dus niet de enige die dat opviel!
Ik vind ze eigenlijk alledrie niet echt beautiful maar goed smaken verschillen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:31 schreef PeRi het volgende:
Ik vind ze niet zo boeiend eigenlijk, echt zo'n standaard Bold & The Beautiful groepje.
Ik weet niet hoe ze eruit zien, heb geen beeld erbij en heb de uitzending gemist.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk alledrie niet echt beautiful maar goed smaken verschillen.
Dat gevoel had ik ook al. Erg hoog Tros-gehalte. Of van die musical-mensen die in de subtop zitten en daar nooit bovenuit zullen stijgen. Nogal 'net niet'.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Heb er een beetje songfestivalgevoel bij. En das natuurlijk niet zo best.
Dat dacht ik ook al!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
Die met die staart? Die zat dik aan de speed joh.
Als die nog leeft na 8! bevallingen. Je zou voor minder hoekje om gaan.quote:
verschrikkelijk was zij zeg! ze zongen wel goed maar van haar werd ik echt heul aggressiefquote:
Welquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vond ze eigenlijk heel erg goed klinken met Let it Be. Heb alleen niet gezien of ze wel of niet door zijn?
quote:Naam: Nancy
Leeftijd: 35 jaar
Beroep of opleiding: mavo-d ,KMBO, aerobicsinstructrice
Sterrenbeeld: Boogschutter
Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden: getrouwd
Woonsituatie: samenwonend
Kinderen?: 3 kids: Mac 8 jaar, Jim 5 jaar en Sem 1 jaar
Favoriete boek: De Da vinci code
Favoriete film: science fiction
Favoriete cd: verzamelcd
Favoriete artiesten: Andrea Bocelli, Allesandro Passifini, Michael Bubble
Favoriete vakantieland: Italie
Favoriete eten: Italiaans (wel vegetarisch)
Hobby’s: sporten, dansen, lezen, uit eten gaan, wandelen, film kijken
Goede eigenschappen: spontaan, eerlijk, blond (volgens mijn man), sportief, loyaal, zorgzaam
Slechte eigenschappen: chaotisch, soms driftig, koppig
Levensmotto en/of lijfspreuk: haal alles uit het leven wat erin zit
Hoe zijn jullie begonnen als groep? wij komen uit 1 gezin en hebben al heel ons leven samen gezongen
Waarom doe je mee aan X FACTOR? voor ons mama en voor ons mezelf natuurlijk om te kijken of we het nog steeds in ons hadden, en omdat ik zo graag voor publiek zing
Wat is jullie X Factor? saamhorigheid in zang, alledrie uit een gezin, podiumbeesten
De meest opvallende gebeurtenis tijdens X FACTOR: Ik vond het verbazingwekkend hoe wij als groep onder stress presteerden. En dat bedoel ik niet positief. We hebben natuurlijk wel vaker voor stressmomenten gestaan maar bij de confrontatie was dit ook echt confronterend. Ook vind ik het vervelend om andere collegakandidaten af te zien vallen. We hebben onderling echt geen strijdgevoel, meer saamhorigheid.
Wat vind je van je coach?: Wij hebben Marianne als coach. Een vriendin en ik hebben samen haar doopcel gelicht op internet en daar was ik wel van onder de indruk. Dus ik ben er heel blij mee. Ik weet zeker dat zij ons nog heel veel dingen kan bijleren. Ik moet zeggen dat ik haar ook een goede actrice vind. Ze kan zich zo goed onder controle houden als het moet.
Zijn er leuke contacten ontstaan met medekandidaten? Ja dat vind ik echt heel leuk. Voor mijn gevoel heerste er totaal geen jaloezie maar meer vriendschap.
Ik kan idd ook echt niet wachten voor ze hun interpretatie van Cupido gaan geven.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:54 schreef BVO het volgende:
Die zitten over 5 jaar met Tros in China.
Zoals ze daarna op Marianne dook ook, ik vond het net een aanranding.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word er bang van. Vooral van die ene iets stevigere vrouw.
Ja, ze probeerde Marianne bijna te stikken in 'r buste ofzoquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Zoals ze daarna op Marianne dook ook, ik vond het net een aanranding.
Zoals ze na afloop bovenop Marianne dook ook, het was net een aanranding. En dan doen ze het nog met elkaar ook, en die kleinere blonde heeft steeds zo'n pscycho serial killer look in haar ogen, en dan hoorde ik nog uit uiterst betrouwbare bron ook dat Mr. Hearts van hamstersex houdt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word er bang van. Vooral van die ene iets stevigere vrouw.
Ze zijn zeker goed.. maar Nederland zit niet op hun te wachtenquote:Op zondag 10 december 2006 10:42 schreef nikky10 het volgende:
Ik vond ze eruit knallen, wat een power hebben die 3
Ik kreeg er een beetje zo'n Peter Jan Rens gevoel van...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Op een gegeven moment in de uitzending keek ze ook heel angstaanjagend. Met grote ogen.... *ril*.
En dan heb je nog niks gezegt over die schreeuwende zus!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:03 schreef sbientje het volgende:
idd ja, die omhelzing vond ik zo stom niet, ze was gewoon blij.. maar die kerel, wat een onwijze mauuwwwkaus zeg! 'Nu kom ik nooitmeer aan een baan, huhuhuh' sukkeltje
quote:Aan het begin van twee dagen Ultieme Test in Scheveningen bekijken de Zanggroepen hun eerdere audities tijdens X FACTOR. Met Marianne en haar rechterhand Maurice bespreken met de acts wat goed en wat minder goed is aan hun optredens. Hearts leert belangrijke lessen tijdens deze bijeenkomst.
Brave dertigers
Mark (Hearts): “Wat me opvalt is dat we soms zelf denken dat het helemaal goed zit. Maar het is vaak echt vals.”
Marianne: “Dat klopt. Maar wat ik vooral niet meer wil zien is paniek. Vooral bij jou, Sonja. Jullie zijn goed genoeg op elkaar ingespeeld om gewoon door te gaan als het misgaat.”
Maurice: “Vanmiddag gaan we wat aan jullie handen doen. Het wordt nu soms bijna pantomime wat jullie doen. De gebaren zijn te groot.”
Marianne: “Vergeet het gedoe er omheen. Richt je op je stemmen. Jullie uitstraling en jullie stemmen zijn zó braaf. Goed genoeg klinken is niet voldoende. Voor X FACTOR wil ik geen brave dertigers zien, want dat zijn jullie nu natuurlijk wel een beetje. Die braafheid ga ik eruit sláán.”
Repetitie
Diezelfde middag, tijdens de repetities met zangcoach Cees Stolk, blijkt al dat Hearts goed geluisterd heeft naar deze kritiek. Marianne reageert verrukt als ze hen ziet oefenen: “Hebben jullie je handen afgehakt? Heel goed!”
Afzeiken
Op de tweede dag van De Ultieme Test, de dag van het optreden in het Circustheater, vertellen de leden van Hearts dat ze wel tegen een stootje kunnen. Dat kan helpen wanneer je met kritiek moet omgaan.
Mark: “Wij drieën zeiken elkaar graag af.” Nancy: “Klopt. Zo is Mark geadopteerd door het Foster Parents Plan.” Sonja: “We zeggen alles tegen elkaar. Dat is waarschijnlijk ook onze kracht. We hebben daarom nooit ruzie.”
Ik denk wel dat ze minstens 5 ronden doorkomenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:18 schreef Woelli het volgende:
Ze zijn alle 3 stuk voor stuk leuk
Maar een kans hebben ze denk ik niet echt
Denk je echt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze minstens 5 ronden doorkomen![]()
Die man heeft een hoge X factor gehalte, komen ze ver mee. Een beetje huilen hier en daar en je komt een paar rondes verderquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Denk je echt?
Ik denk dat ze in de 3de of 4de er uit vliegen
Lekker vol, lekker roze. Lekker lekker.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met zijn lippen![]()
Me zus begon er ook al over
quote:Wist je dat…
...De leden van Hearts tapdansles kregen van hun moeder?
...Een broer van de leden van Hearts op het laatste moment niet meedeed aan X FACTOR, omdat hij geen tijd heeft voor eventueel succes?
...De leden van Hearts en hun andere broertjes en zusjes in hun kindertijd al succesvolle zangers waren?
...Ze van de arbeidsinspectie moesten stoppen met hun activiteiten?
...Nancy van Hearts drie kinderen heeft?
...Nancy van Hearts een aerobicopleiding deed bij Carl Nooten?
...Sonja van Hearts één zoon heeft?
...Sonja van Hearts vier jaar in Israël heeft gewoond?
...Mark van Hearts jaren in Hongarije heeft gewoond?
...Mark van Hearts gevraagd is een optreden te doen tijdens de Liveshows van Idols in Hongarije?
...Mark van Hearts in de jeugd van NAC samenspeelde met Pierre van Hooijdonk?
jah vond ik nou ook.quote:Op zondag 24 december 2006 03:43 schreef SpecialGuest het volgende:
Verrassend goed eigenlijk.
Ik vind dit wel een groepje voor jou.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:19 schreef Zhenar het volgende:
Ik kijk net het optreden van Hearts en het valt echt op dat zeallemaal telkens een blik opzetten alsof ze keer op keer totaal verrast worden, waardoor mag Joost wetenHet is wel aandoenlijk
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een groepje voor jou.
Maar juist de volkomen belachelijke combinatie maakt het hilarischquote:
Vermakelijk zijn ze zekerquote:Op woensdag 27 december 2006 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar juist de volkomen belachelijke combinatie maakt het hilarisch. Die kleine meid die kijkt alsof ze aan de speed zit, die bolle die ook altijd zo fel kijkt en Marianne al 5 keer om het lijf is gevlogen, en die gast er dan ook nog bij
. Ik vind het wel een apart stel
.
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar juist de volkomen belachelijke combinatie maakt het hilarisch. Die kleine meid die kijkt alsof ze aan de speed zit, die bolle die ook altijd zo fel kijkt en Marianne al 5 keer om het lijf is gevlogen, en die gast er dan ook nog bij
. Ik vind het wel een apart stel
.
Whahahaha ik zeg het net bij de foto van Melanie.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
Hoezee eindelijk een leuke foto in de ANP reeks.
Eindelijk ja. Ik gun ze een goed optreden vanavond.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
Hoezee eindelijk een leuke foto in de ANP reeks.
Iddquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef Vlaggetje het volgende:
Er zijn altijd mensen die hele rare dingen zeggen en doen als ze bloednerveus zijn. De meneer van Hearts is er ook zo één
Jah dat is wel waar.... en toch hoop ik dat ze ver komen..... laatste 5 ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 11:23 schreef UncleFunk het volgende:
Qua zang oké, qua uitstraling songfestivalniveau.
Ik gun ze ook wel dat ze verder komen, ik waardeer ze meer dan Dorine, Groovin' Sound, Melanie en Ruben.quote:Op zondag 31 december 2006 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah dat is wel waar.... en toch hoop ik dat ze ver komen..... laatste 5 ofzo
Hun aanhang gisteren was ook geweldig.... zo debiel! Echt hollandse enthousiasme![]()
jah idd dat heb ik nou ook.quote:Op zondag 31 december 2006 11:27 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik gun ze ook wel dat ze verder komen, ik waardeer ze meer dan Dorine, Groovin' Sound, Melanie en Ruben.
quote:Hearts:
“Ja, het is echt geweldig gegaan! Het was echt super om te doen. Het voelde ook zo goed om eindelijk voor al die mensen op te treden. Het was heerlijk om een beetje gek te doen, lekker maf! De reacties van de mensen was ook wel leuk om te zien. Volgens mij vonden de mensen het wel leuk om een beetje een gekke act te zien. Hahahaha. We weten niet hoever we zullen komen. Het is echt moeilijk te zeggen. Er is echt zoveel talent! Ze hebben het allemaal erg goed gedaan vanavond. We hebben ons best gedaan en we hopen in ieder geval dat mensen er van hebben genoten, wij in ieder geval wel!”
Waarom post je in bold?quote:Op zondag 31 december 2006 14:21 schreef Ivatje het volgende:
Die man in de groep ...Hij is misschien een leuk mens, maar in de groep ziet hij er een beetje belachelijk uit...Een soort clowntje...ook te braaf....mamasboy...![]()
Ja, maar eerst had hij dat nooit zo erg. Misschien sloeg ie wat door in zijn jong, enthousiast en niet-saai zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef sbientje het volgende:
die mark is echt een aandachttrekker zeg. Irritant gewoon!
Dat is het! Daar doet hij me aan denken!quote:Op zondag 31 december 2006 14:21 schreef Ivatje het volgende:
Die man in de groep ...Hij is misschien een leuk mens, maar in de groep ziet hij er een beetje belachelijk uit...Een soort clowntje...ook te braaf....mamasboy...![]()
Ik zat te denken aan één van de traditionele afghaanse executiemethoden over, of van een klif afdonderen of tegen een muur zetten en er met een tank doorheen walsen.quote:Op zondag 31 december 2006 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dago, haal jij de trekker over of zal ik het doen? Of gaan we voor de strop?
Is deze verrassende onthulling al doorgemaild aan Boulevard/Privé/Story/Party/Weekend/Shownieuws?quote:Op zondag 31 december 2006 18:13 schreef BVO het volgende:
Volgens Eric Forrest (die van Sasja) is Mark een megairritante aandachtsvrager!
Haha, Sasja niet bedoeld diequote:Op zondag 31 december 2006 18:13 schreef BVO het volgende:
* _Arual_ mompelt iets van splinter en balkquote:Op zondag 31 december 2006 18:13 schreef BVO het volgende:
iddquote:Op maandag 1 januari 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker gek kan ook wel leuk zijn
Maar dan moet het wel spontaan zijn en in je zitten en niet zo gefaked zoals bij die 3 trekpoppen.
Die dunne blonde vind ik zo verschrikkelijk, die blije smoel, zoals ze allebei steeds naar die gozer kijken, die hele overdreven blije act, gewoon alles, al vanaf de eerste auditie, toen ze geďnterviewd werden door Wendy.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan één van de traditionele afghaanse executiemethoden over, of van een klif afdonderen of tegen een muur zetten en er met een tank doorheen walsen.
Ik vond ze vanaf het begin al reteirritant met die ogen en steeds die handen in de zakken en het petje, na hun wezenloze verkrachting van don't stop me now was ik er helemaal zeker van.
Dat is ook wel weer een beetje overdrevenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:48 schreef Natalie het volgende:
Ik zou me schamen met zo'n broer...
Vind ik niet...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer een beetje overdreven
3 trekpoppenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker gek kan ook wel leuk zijn
Maar dan moet het wel spontaan zijn en in je zitten en niet zo gefaked zoals bij die 3 trekpoppen.
ik ook.. die andere twee mogen ze door de wc spoelen wmbquote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Sonja trouwens het leukst....
Wat dacht je van Jamai dan, dus met gek doen kom je er welquote:Op maandag 1 januari 2007 19:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vind ik niet...Hij doet echt vreemd.
Jamai deed wel minder raar hoor...wel irritant uiteraard. Maar Mark doet zo bizar vreemd dat ik bijna gaat denken dat hij het niet helemaal op een rijtje heeft.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat dacht je van Jamai dan, dus met gek doen kom je er wel
hhelemaal mee eens!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:58 schreef niekie10 het volgende:
Ik ook, ik snap niet waarom iedereen zich zo ergert aan Mark.
Hij wilde er gewoon een feestje van maken, en niet als de rest netjes hun danspasjes doen, lief lachen naar de jury en weer terug je hokje in...
Ik was erbij afgelopen zaterdag en vond het geweldig, hun energie kwam echt over op het publiek, blijkbaar is het op tv anders...
Ik weet zeker dat er as zaterdag, wanneer het een ander thema is een goede act staat, want zingen kunnen ze, daar is toch zeker geen twijfel over mogelijk!!
Het zijn iig podiumbeesten en wat mij betreft hebben ze X factor zeker!!
Ze durven zich te geven voor de volle 100%
Zo makkelijk om over iemand te oordelen, ga daar zelf maar eens staan!
Onderschat Brabant nietquote:Op maandag 1 januari 2007 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het duurt in ieder geval niet lang meer, ik ga er niet vanuit dat ze een beroep kunnen doen op een grote fanbase.
Wat is dat nou weer voor belachelijk argument? Mag je iemand pas veroordelen als je het zelf geprobeerd hebt en niet beter bent? Want zeg dan maar dag tegen welke jurysport of rechtspraak dan ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:58 schreef niekie10 het volgende:
Zo makkelijk om over iemand te oordelen, ga daar zelf maar eens staan!
Ik vind Sonja ook de leukste van de 3.... en ze was ehct aardig...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sonja begint juist steeds leuker te worden
quote:Zorg dat je aanstaande vrijdag (5 januari) om 19 uur voor de computer zit! Deze keer staan zowel Jonge Solist Christian als Zanggroep Hearts je te woord.
Dus heb je een vraag voor ze, twijfel niet en stel 'm. Hou vrijdag de computer in de gaten. Eind van de middag lees je hoe je je in kunt loggen voor de chat.
Wil je nog eens nalezen hoe de succesvolle chat van vorige week verliep? Ga dan naar het verslag van 'Chatten met Dorine en Groovin' sound!'
Die andere vond ik ook een beetje apartquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Sonja ook de leukste van de 3.... en ze was ehct aardig...
Ik vind die andere eng die zus dan...
Juist wel tochquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef SpecialGuest het volgende:
Je zou het niet zeggen, maar deze twee zijn broer en zus van Hearts.
[afbeelding]
Inderdaad! Die vrouw is echt een kruising tussen Nancy en Sonja en de broer lijkt op een wat oudere Markquote:
Mooi geformuleerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef BVO het volgende:
Ze hebben wel echt van die eh.... karakteristieke gezichten.
Nee!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef SpecialGuest het volgende:
De dame in het blauw is de vriendin () van Mark.
Sonja reageert altijd zo heerlijk spontaan als ze door zijn. Haar reactie in de lifeshow is echt zo prachtigquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Sonja ook de leukste van de 3.... en ze was ehct aardig...
Ik vind die andere eng die zus dan...
Ze is altijd erg dankbaar kun je aan haar reacties zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef Silver87 het volgende:
[..]
Sonja reageert altijd zo heerlijk spontaan als ze door zijn. Haar reactie in de lifeshow is echt zo prachtig![]()
quote:Danscoach Tim
De zangrroepen krijgen hulp van de danscoach, Tim Noble. Hij geeft zijn mening over de groepen.
Hearts:
“Fantastische persoonlijkheden met fantastische stemmen. Ze hebben ontzettend veel energie en mijn uitdaging is dan ook om deze energie in toom te houden. Ik wil er voor zorgen dat het alleen ten goede komt van hun optreden en hun zang.”
ik vind het sowieso niet irritant overkomen.... de meeste wel ok... maar ik zelf vond het wel grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef nikky10 het volgende:
neee helemaal niet!!
Heel relaxed en aardig, hij zei nog dat ie ontzettend zenuwachtig was vorige week en wou dat ie het terug kon draaien.
Hij was echt leuk nu!!!!
ja druk wel... maar niet irritant idd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef Woelli het volgende:
bij mij komt die ook niet irritant over, vond hem juist wel grappig
Maar ik vind hem wel druk
Hij was inderdaad heel relaxed!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef nikky10 het volgende:
neee helemaal niet!!
Heel relaxed en aardig, hij zei nog dat ie ontzettend zenuwachtig was vorige week en wou dat ie het terug kon draaien.
Hij was echt leuk nu!!!!
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Mark (Hearts):
1. 'Home' van Michael Bublé
2. "Everyday I love you more' van Racoon
3. 'Nothing else matters' van Metallica
De top 3 van Sonja (Hearts):
1. 'From where you are' van Josh Groban
2. 'Onbewoonbaar verklaard' van Marco Borsato
3. 'This is my life' van Shirley Bassey
De top 3 van Nancy (Hearts):
1. 'Things called love' van Michael Bublé
2. 'Hurt' van Christina Aguilera
3. 'Flashdance' van Irene Cara
quote:Hearts:
"Het ging eigenlijk heel erg lekker. Stukken beter dan vorige week, dat zeker. We zijn wel erg benieuwd naar de uitzending. Mark voelde zich ook een stuk rustiger dan vorige week, en dat zingt een stuk lekkerder. We zijn in ieder geval wel echt tevreden."
Bergen op Zoom.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Brabo's? Ze hebben juist een Rotterdams accent dacht ik.
Ik zou het werkelijk níet begrijpen als ze nog een ronde verder zouden komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:23 schreef Fir3fly het volgende:
Zeker in de sing-off. Je kon nu echt duidelijk horen dat ze geen geweldige zangers zijn.
nou niet de slechtste hoor.... Ik vond Dorine veeel slechter en Melanie was ook niet mooi....quote:Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef Jojoortje het volgende:
Slechtste act van allemaal! Heb ze nooit goed/leuk gevonden. Weg please!![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:51 schreef nikky10 het volgende:
nou niet de slechtste hoor.... Ik vond Dorine veeel slechter en Melanie was ook niet mooi....
Hearts overleefd het wel hoop ik....
op tv was dorine en melanie ook slecht hoorquote:Daarom wil ik dus graag een antwoord van Mark, in de zaal was Melanie slecht en Dorine helemaal, maar luister je terug op de computer dan klinken ze juist weer beter, en Hearts dus slechter.
Ik vertrouw de opzet van het programma niet meer.
In de regiekamer hebben ze de touwjes in handen.
ik zat vorige week in de studio en dan merk je het niet zoquote:Op zondag 7 januari 2007 10:54 schreef Natalie het volgende:
Ik had vorige week ook al last van het geluid.
Alleen toen ik dat hier in XFA zei, kreeg ik het idee dat ik de enige was die dat probleem had. Kennelijk viel het deze week meer mensen op.
Ik had 't vorige week ook gezegd, dat het zo dof klonk en dat hier en daar microfoons verkeerd afgesteld stondenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:54 schreef Natalie het volgende:
Ik had vorige week ook al last van het geluid.
Alleen toen ik dat hier in XFA zei, kreeg ik het idee dat ik de enige was die dat probleem had. Kennelijk viel het deze week meer mensen op.
quote:Hearts
De zussen en broer van Hearts kregen vorige week nog van Henkjan Smits te horen dat ze iets te enthousiast op het podium stonden. Deze week laten ze met hun meer ingetogen vertolking van ‘Go your own way’ van Fleetwood Mac zien dat ze zich deze kritiek hebben aangetrokken.
Het commentaar van de jury
Na het optreden blijkt dat ze zich wellicht zelfs teveel van het commentaar hebben aangetrokken.
Marianne: “Ik ben heel blij dat ze hebben laten horen hoe prachtig hun stemmen bij elkaar klinken.”
Henk: “Het zit qua zang altijd goed bij Hearts. De vorige keer vond ik hun act te uitbundig en nu vond ik ze weer iets te veel ingetogen. De volgende keer mag het wat bij betreft daartussenin.”
Henkjan: “Ik ben het eens met Henk. Wel vond ik de inzet twijfelachtig, maar dat hebben er meer en dat kan ik me voorstellen als je moet zingen met zoveel spanning. Verder vind ik dat jullie te staccato zingen, ik hoop dat jullie de volgende keer kunnen en mogen laten zien dat jullie dat anders kunnen.”
Jaaa! Facequote:Op zondag 7 januari 2007 16:05 schreef SpecialGuest het volgende:
De grootste blunder van Marianne om deze clowns door te laten en Face niet.
De meiden van face zijn volgens mij ook wel clowns hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 16:05 schreef SpecialGuest het volgende:
De grootste blunder van Marianne om deze clowns door te laten en Face niet.
Ja, leuke clowsquote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
De meiden van face zijn volgens mij ook wel clowns hoor![]()
Met van die ogen uit babypoppen, dicht als ze liggen en zo wijd mogelijk open als ze rechtop staan.quote:
Ik kan me dat voorstellen. Rustig op een zondagavond argeloos een beetje forummen en dan plots te ontdekken dat niet iedereen jouw smaak of mening deeltquote:Op zondag 7 januari 2007 15:51 schreef m-materazzi het volgende:
Dat er mensen zijn die Hearts echt goed vinden, vind ik toch wel schokkend.
nounounou! Dat zijn twee meningen die me aan het hart gaanquote:Op zondag 7 januari 2007 19:24 schreef Mirri het volgende:
Ik miste Groovin Sound wel gisteren...en nu hoop ik dat Hearts eruit ligt![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:25 schreef Silver87 het volgende:
[..]
nounounou! Dat zijn twee meningen die me aan het hart gaan
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:10 schreef m-materazzi het volgende:
Ik vermoed dat Hearts de stemmen krijgt van de doven in Nederland. Die medelijden hebben omdat daar een man staan met het syndroom van down samen met zijn 2 zusjes die slachtoffer zijn geworden van mislukte plastische chirurgie.
quote:Sonja van Hearts:
"Je staat toch niet meteen te juichen van euforie, ook al is het heel lekker dat we door mochten. Je bent wel blij voor jezelf, maar voor de ander hč... het is jammer dat Ruben moet gaan. Ik vond dat hij prachtig zong, en Melanie heeft een prachtige uitstraling. Het is heftig."
En ze heeft ook van dit wijd opengesperde vissenogen die altijd hetzelfde staan.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:41 schreef Natalie het volgende:
De dame in de paarse japon heeft last van verstijfde kaken?
Verschrikkelijk
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:00 schreef Greys het volgende:
Ze moeten niet proberen 'wilder' en ruiger over te komen dan ze zijn.
Ze zijn truttig, klaar, uit. Niets mis mee, maar richt je dan ook op lekker truttige liedjes!
Had bv 'Kisses for me' of 'Dingedong' gezongen, lekker mutserig. Dan maak je er een leuke 3-stemmige act van.
Ik vind ze net zo beroerd als jij.quote:
J'adore truttige typjes.. want ik vind ze geweldig! Niet omdat ze truttig zijn, maar omdat ze fantastisch zijn!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind ze net zo beroerd als jij.
Alleen zijn er nou eenmaal mensen die WEL van truttige tiepjes houden, gezien het feit dat ze genoeg stemmen krijgen om niet in de sing-off te zitten. En als je een truttig type bent, hou je dan ook lekker bij truttige liedjes.![]()
Er zijn meer tuthola's op de wereld dan enige sterveling zich voor kan stellen!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:00 schreef Silver87 het volgende:
[..]
J'adore truttige typjes.. want ik vind ze geweldig! Niet omdat ze truttig zijn, maar omdat ze fantastisch zijn!
En ze hebben zeker meer fans dan iedereen denkt..
Met het verschil dat die er wel goed uitzietquote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Het is echt net Sonja Bakker.
Erg fotogeniek zijn ze nietquote:Op maandag 8 januari 2007 12:29 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sonja Bakker die overreden is door een truck en daarna weer in elkaar is gelijmdquote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Sonja Bakker die overreden is door een truck en daarna weer in elkaar is gelijmd![]()
Of een breedbekkikker op 220 mg MDMAquote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |