* _Arual_ mompelt iets van splinter en balkquote:Op zondag 31 december 2006 18:13 schreef BVO het volgende:
Volgens Eric Forrest (die van Sasja) is Mark een megairritante aandachtsvrager!
iddquote:Op maandag 1 januari 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker gek kan ook wel leuk zijn
Maar dan moet het wel spontaan zijn en in je zitten en niet zo gefaked zoals bij die 3 trekpoppen.
Die dunne blonde vind ik zo verschrikkelijk, die blije smoel, zoals ze allebei steeds naar die gozer kijken, die hele overdreven blije act, gewoon alles, al vanaf de eerste auditie, toen ze geïnterviewd werden door Wendy.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan één van de traditionele afghaanse executiemethoden over, of van een klif afdonderen of tegen een muur zetten en er met een tank doorheen walsen.
Ik vond ze vanaf het begin al reteirritant met die ogen en steeds die handen in de zakken en het petje, na hun wezenloze verkrachting van don't stop me now was ik er helemaal zeker van.
Dat is ook wel weer een beetje overdrevenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:48 schreef Natalie het volgende:
Ik zou me schamen met zo'n broer...
Vind ik niet...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer een beetje overdreven
3 trekpoppenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker gek kan ook wel leuk zijn
Maar dan moet het wel spontaan zijn en in je zitten en niet zo gefaked zoals bij die 3 trekpoppen.
ik ook.. die andere twee mogen ze door de wc spoelen wmbquote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Sonja trouwens het leukst....
Wat dacht je van Jamai dan, dus met gek doen kom je er welquote:Op maandag 1 januari 2007 19:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vind ik niet...Hij doet echt vreemd.
Jamai deed wel minder raar hoor...wel irritant uiteraard. Maar Mark doet zo bizar vreemd dat ik bijna gaat denken dat hij het niet helemaal op een rijtje heeft.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat dacht je van Jamai dan, dus met gek doen kom je er wel
hhelemaal mee eens!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:58 schreef niekie10 het volgende:
Ik ook, ik snap niet waarom iedereen zich zo ergert aan Mark.
Hij wilde er gewoon een feestje van maken, en niet als de rest netjes hun danspasjes doen, lief lachen naar de jury en weer terug je hokje in...
Ik was erbij afgelopen zaterdag en vond het geweldig, hun energie kwam echt over op het publiek, blijkbaar is het op tv anders...
Ik weet zeker dat er as zaterdag, wanneer het een ander thema is een goede act staat, want zingen kunnen ze, daar is toch zeker geen twijfel over mogelijk!!
Het zijn iig podiumbeesten en wat mij betreft hebben ze X factor zeker!!
Ze durven zich te geven voor de volle 100%
Zo makkelijk om over iemand te oordelen, ga daar zelf maar eens staan!
Onderschat Brabant nietquote:Op maandag 1 januari 2007 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het duurt in ieder geval niet lang meer, ik ga er niet vanuit dat ze een beroep kunnen doen op een grote fanbase.
Wat is dat nou weer voor belachelijk argument? Mag je iemand pas veroordelen als je het zelf geprobeerd hebt en niet beter bent? Want zeg dan maar dag tegen welke jurysport of rechtspraak dan ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:58 schreef niekie10 het volgende:
Zo makkelijk om over iemand te oordelen, ga daar zelf maar eens staan!
Ik vind Sonja ook de leukste van de 3.... en ze was ehct aardig...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sonja begint juist steeds leuker te worden
quote:Zorg dat je aanstaande vrijdag (5 januari) om 19 uur voor de computer zit! Deze keer staan zowel Jonge Solist Christian als Zanggroep Hearts je te woord.
Dus heb je een vraag voor ze, twijfel niet en stel 'm. Hou vrijdag de computer in de gaten. Eind van de middag lees je hoe je je in kunt loggen voor de chat.
Wil je nog eens nalezen hoe de succesvolle chat van vorige week verliep? Ga dan naar het verslag van 'Chatten met Dorine en Groovin' sound!'
Die andere vond ik ook een beetje apartquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Sonja ook de leukste van de 3.... en ze was ehct aardig...
Ik vind die andere eng die zus dan...
Juist wel tochquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef SpecialGuest het volgende:
Je zou het niet zeggen, maar deze twee zijn broer en zus van Hearts.
[afbeelding]
Inderdaad! Die vrouw is echt een kruising tussen Nancy en Sonja en de broer lijkt op een wat oudere Markquote:
Mooi geformuleerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef BVO het volgende:
Ze hebben wel echt van die eh.... karakteristieke gezichten.
Nee!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef SpecialGuest het volgende:
De dame in het blauw is de vriendin () van Mark.
Sonja reageert altijd zo heerlijk spontaan als ze door zijn. Haar reactie in de lifeshow is echt zo prachtigquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Sonja ook de leukste van de 3.... en ze was ehct aardig...
Ik vind die andere eng die zus dan...
Ze is altijd erg dankbaar kun je aan haar reacties zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef Silver87 het volgende:
[..]
Sonja reageert altijd zo heerlijk spontaan als ze door zijn. Haar reactie in de lifeshow is echt zo prachtig![]()
quote:Danscoach Tim
De zangrroepen krijgen hulp van de danscoach, Tim Noble. Hij geeft zijn mening over de groepen.
Hearts:
“Fantastische persoonlijkheden met fantastische stemmen. Ze hebben ontzettend veel energie en mijn uitdaging is dan ook om deze energie in toom te houden. Ik wil er voor zorgen dat het alleen ten goede komt van hun optreden en hun zang.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |