quote:Hearts:
"Het ging eigenlijk heel erg lekker. Stukken beter dan vorige week, dat zeker. We zijn wel erg benieuwd naar de uitzending. Mark voelde zich ook een stuk rustiger dan vorige week, en dat zingt een stuk lekkerder. We zijn in ieder geval wel echt tevreden."
Bergen op Zoom.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Brabo's? Ze hebben juist een Rotterdams accent dacht ik.
Ik zou het werkelijk níet begrijpen als ze nog een ronde verder zouden komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:23 schreef Fir3fly het volgende:
Zeker in de sing-off. Je kon nu echt duidelijk horen dat ze geen geweldige zangers zijn.
nou niet de slechtste hoor.... Ik vond Dorine veeel slechter en Melanie was ook niet mooi....quote:Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef Jojoortje het volgende:
Slechtste act van allemaal! Heb ze nooit goed/leuk gevonden. Weg please!![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:51 schreef nikky10 het volgende:
nou niet de slechtste hoor.... Ik vond Dorine veeel slechter en Melanie was ook niet mooi....
Hearts overleefd het wel hoop ik....
op tv was dorine en melanie ook slecht hoorquote:Daarom wil ik dus graag een antwoord van Mark, in de zaal was Melanie slecht en Dorine helemaal, maar luister je terug op de computer dan klinken ze juist weer beter, en Hearts dus slechter.
Ik vertrouw de opzet van het programma niet meer.
In de regiekamer hebben ze de touwjes in handen.
ik zat vorige week in de studio en dan merk je het niet zoquote:Op zondag 7 januari 2007 10:54 schreef Natalie het volgende:
Ik had vorige week ook al last van het geluid.
Alleen toen ik dat hier in XFA zei, kreeg ik het idee dat ik de enige was die dat probleem had. Kennelijk viel het deze week meer mensen op.
Ik had 't vorige week ook gezegd, dat het zo dof klonk en dat hier en daar microfoons verkeerd afgesteld stondenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:54 schreef Natalie het volgende:
Ik had vorige week ook al last van het geluid.
Alleen toen ik dat hier in XFA zei, kreeg ik het idee dat ik de enige was die dat probleem had. Kennelijk viel het deze week meer mensen op.
quote:Hearts
De zussen en broer van Hearts kregen vorige week nog van Henkjan Smits te horen dat ze iets te enthousiast op het podium stonden. Deze week laten ze met hun meer ingetogen vertolking van ‘Go your own way’ van Fleetwood Mac zien dat ze zich deze kritiek hebben aangetrokken.
Het commentaar van de jury
Na het optreden blijkt dat ze zich wellicht zelfs teveel van het commentaar hebben aangetrokken.
Marianne: “Ik ben heel blij dat ze hebben laten horen hoe prachtig hun stemmen bij elkaar klinken.”
Henk: “Het zit qua zang altijd goed bij Hearts. De vorige keer vond ik hun act te uitbundig en nu vond ik ze weer iets te veel ingetogen. De volgende keer mag het wat bij betreft daartussenin.”
Henkjan: “Ik ben het eens met Henk. Wel vond ik de inzet twijfelachtig, maar dat hebben er meer en dat kan ik me voorstellen als je moet zingen met zoveel spanning. Verder vind ik dat jullie te staccato zingen, ik hoop dat jullie de volgende keer kunnen en mogen laten zien dat jullie dat anders kunnen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |