Jah dat is wel waar.... en toch hoop ik dat ze ver komen..... laatste 5 ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 11:23 schreef UncleFunk het volgende:
Qua zang oké, qua uitstraling songfestivalniveau.
Ik gun ze ook wel dat ze verder komen, ik waardeer ze meer dan Dorine, Groovin' Sound, Melanie en Ruben.quote:Op zondag 31 december 2006 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah dat is wel waar.... en toch hoop ik dat ze ver komen..... laatste 5 ofzo
Hun aanhang gisteren was ook geweldig.... zo debiel! Echt hollandse enthousiasme![]()
jah idd dat heb ik nou ook.quote:Op zondag 31 december 2006 11:27 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik gun ze ook wel dat ze verder komen, ik waardeer ze meer dan Dorine, Groovin' Sound, Melanie en Ruben.
quote:Hearts:
“Ja, het is echt geweldig gegaan! Het was echt super om te doen. Het voelde ook zo goed om eindelijk voor al die mensen op te treden. Het was heerlijk om een beetje gek te doen, lekker maf! De reacties van de mensen was ook wel leuk om te zien. Volgens mij vonden de mensen het wel leuk om een beetje een gekke act te zien. Hahahaha. We weten niet hoever we zullen komen. Het is echt moeilijk te zeggen. Er is echt zoveel talent! Ze hebben het allemaal erg goed gedaan vanavond. We hebben ons best gedaan en we hopen in ieder geval dat mensen er van hebben genoten, wij in ieder geval wel!”
Waarom post je in bold?quote:Op zondag 31 december 2006 14:21 schreef Ivatje het volgende:
Die man in de groep ...Hij is misschien een leuk mens, maar in de groep ziet hij er een beetje belachelijk uit...Een soort clowntje...ook te braaf....mamasboy...![]()
Ja, maar eerst had hij dat nooit zo erg. Misschien sloeg ie wat door in zijn jong, enthousiast en niet-saai zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef sbientje het volgende:
die mark is echt een aandachttrekker zeg. Irritant gewoon!
Dat is het! Daar doet hij me aan denken!quote:Op zondag 31 december 2006 14:21 schreef Ivatje het volgende:
Die man in de groep ...Hij is misschien een leuk mens, maar in de groep ziet hij er een beetje belachelijk uit...Een soort clowntje...ook te braaf....mamasboy...![]()
Ik zat te denken aan één van de traditionele afghaanse executiemethoden over, of van een klif afdonderen of tegen een muur zetten en er met een tank doorheen walsen.quote:Op zondag 31 december 2006 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dago, haal jij de trekker over of zal ik het doen? Of gaan we voor de strop?
Is deze verrassende onthulling al doorgemaild aan Boulevard/Privé/Story/Party/Weekend/Shownieuws?quote:Op zondag 31 december 2006 18:13 schreef BVO het volgende:
Volgens Eric Forrest (die van Sasja) is Mark een megairritante aandachtsvrager!
Haha, Sasja niet bedoeld diequote:Op zondag 31 december 2006 18:13 schreef BVO het volgende:
Volgens Eric Forrest (die van Sasja) is Mark een megairritante aandachtsvrager!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |