quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hey Kribbie! Bedankt voor je recept!![]()
dik te vroeg gekquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:55 schreef versabommie het volgende:
Game on!
Janken maar dat ik te vroeg ben![]()
zeker....quote:
kuhutquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Is het niet meer een Post-Jubileumtopic?
Deze was gewoon op tijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:58 schreef versabommie het volgende:
Komop Kribbet...ik post liever hier dan in een Plajse-nametopic![]()
...ik was de mening toegedaan dat het een bewuste provocatie was... silly me..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat Versabommies intelectuele en verbale bagage niet zo heel ver reiken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Ik hoor wel wanneer je het hebt gegeten, het omdraaien kan wat lastig zijn maar dat maakt het juist weer spannendquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
niets, wilde je gewoon ff laten zweten![]()
Je kan het zelf veranderen he? Als er geen modjes zijn heb jij toch de sleutels?quote:
Of het is vast een verwijzing naar SC 200?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of het is vast een verwijzing naar SC 200?
Verwijzing naar het aanstaande afterparty topic wellichtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of het is vast een verwijzing naar SC 200?
Was gewoon zo hard bezig om dit topic snel in de lucht te krijgenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik was de mening toegedaan dat het een bewuste provocatie was... silly me..![]()
....ik ben al zeer tevreden dat je je eigen naam uit de titel hebt weten te houden...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was gewoon zo hard bezig om dit topic snel in de lucht te krijgen
Ik heb nummer 102 al klaarstaan of is dat erg voorbarigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was gewoon zo hard bezig om dit topic snel in de lucht te krijgen
Ja, waren we wel weer een keer aan toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
....ik ben al zeer tevreden dat je je eigen naam uit de titel hebt weten te houden...![]()
Even je best doen. Moet niet zo heel moeilijk zijn. in het begin van BB liep de sc totaal niet en de laatste tijd gaan er toch wel heel wat meer doorheen. Maar of de 200 gehaald wordt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Denk je serieus dat die er gaat komen
Oi Dayquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, waren we wel weer een keer aan toe.![]()
...ik denk dat ik jouw voorbeeld zo direct ga volgen beste kribbet...lijkt mij een uitmuntend idee..quote:
Nee!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi Day![]()
![]()
.....wat is dat nou draaien julle tegenwoordig in het weekend met dubbele bezetting?
..water loopt me bij voorbaat uit de bakkes....hmmmm pomquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Nee!
Ik ga zo rijst met gebraden kip + pom eten bij mijn zus.
Fluugs mag het alleen doen vandaag, we zijn nu bezig met de overdracht
Check eerst ff my new sig!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik denk dat ik jouw voorbeeld zo direct ga volgen beste kribbet...lijkt mij een uitmuntend idee..![]()
En mijn zus maakt de beste pom van de hele wereld!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
..water loopt me bij voorbaat uit de bakkes....hmmmm pom![]()
......is dat de letterlijke vertaling..van het nummerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
Check eerst ff my new sig!
En dan ben ik ook een tukje doen![]()
Lucky bastard youquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:17 schreef Day het volgende:
[..]
En mijn zus maakt de beste pom van de hele wereld!
Pom? PomPom? PomPomPomPomPom?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:17 schreef Day het volgende:
[..]
En mijn zus maakt de beste pom van de hele wereld!
Nog niet bij benadering!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
......is dat de letterlijke vertaling..van het nummer
...Soms Day....soms is het gewoon ff nodig...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:20 schreef Day het volgende:
Gaan ze allemal een tukkie doen.![]()
Wat een ouwe zakken zeg!![]()
Demins en Jappie zitten inmiddels in het bejaardentehuis, Bommie heeft z'n adhd aanval al gehad en de rest heeft betere dingen te doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:20 schreef Day het volgende:
Alleen jij niet!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Demins en Jappie zitten inmiddels in het bejaardentehuis, Bommie heeft z'n adhd aanval al gehad en de rest heeft betere dingen te doen
echt wel...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:20 schreef Day het volgende:
OK, maar dan alleen tukkie met iets extra's, zeg maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
...Soms Day....soms is het gewoon ff nodig...![]()
Je gebruikt iig hele dure woorden..quote:
Checked links...checked rechts...mmmquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:32 schreef Day het volgende:
[..]
OK, maar dan alleen tukkie met iets extra's, zeg maar
Gewoon een tukkie midden op de dag is voor ouwe lullen of voor mensen die ziek zijn.
kommakommakommaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr!quote:Bericht 3% gewijzigd door Day op 28-10-2006 15:42 (doe toch 'ns normaal!) ]
You wishquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
kommakommakommaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr!
Was ff bezig Daisquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:38 schreef Day het volgende:
Nou, als iedereen gaat tukken, ga ik wel boodschappen doen![]()
En daarna richting pom!![]()
Jij ook!quote:
quote:
...is ook leuk...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb het gewoon serieus druk...
![]()
Ga nu ff stukkie fietsen met zoon...
vindtieleuk![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:06 schreef versabommie het volgende:
iemand thuis?
lukt je nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:07 schreef versabommie het volgende:
of ga ik voor een loepzuivere nossie ?
Hey Banuquote:
Zullen we morgenochtend wel zien!quote:
Trauma's heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey BanuVriendelijke vriend!
Kijk wat ik kreeg:
Index / Error #64
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Gek he?
Morgenochtend ga ik voor een megabommie! 50 stuks op een rij!quote:
Beetje gejank van het forum..die trekt mijn postinggedrag dus nietquote:
Als ik eerder wakker ben doe ik er wel 60quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morgenochtend ga ik voor een megabommie! 50 stuks op een rij!![]()
Niet als ik het kan behoedenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik eerder wakker ben doe ik er wel 60
Kutforum ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje gejank van het forum..die trekt mijn postinggedrag dus niet
Hebben die irritante verzorgsters je nu al weer wakker gemaaktquote:
heel erg en meteen ook!quote:
Wat is een peter6000?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:36 schreef demins het volgende:
Even een Peter6000 om de vingers soepel te houden!
tellen....quote:
liefje, ik vraag het alleen maar in het vertrouwen dat een lieve intelligente mooie vrouw als jij het me kan vertellen.quote:
wist je dat vrouwen voornamelijk vallen op welbespraakte mannen die ook nog blijk geven van het vermogen te kunnen tellen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
liefje, ik vraag het alleen maar in het vertrouwen dat een lieve intelligente mooie vrouw als jij het me kan vertellen.
Ik denk dat tellen ze weinig oplevert. Intelligentie zal door de gemiddelde vrouw pas opgemerkt worden indien ze mijn salarisstrook zienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wist je dat vrouwen voornamelijk vallen op welbespraakte mannen die ook nog blijk geven van het vermogen te kunnen tellen...![]()
![]()
maar twee dus, honnieponnie...![]()
Ja, zég 't hem maar eens!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wist je dat vrouwen voornamelijk vallen op welbespraakte mannen die ook nog blijk geven van het vermogen te kunnen tellen...![]()
![]()
maar twee dus, honnieponnie...![]()
Je kunt niet tellen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
en een Bommie....*O*
en jij vermoedt een oorzakelijk verband tussen salarisstrook en intelligentie?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat tellen ze weinig oplevert. Intelligentie zal door de gemiddelde vrouw pas opgemerkt worden indien ze mijn salarisstrook zien![]()
![]()
Waarmee ik dus niet per definitie alleen maar wil zeggen dat alle vrouwen geldwolven zijn....![]()
quote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en jij vermoedt een oorzakelijk verband tussen salarisstrook en intelligentie?!![]()
ik zeg alleen maar: rafael vd vaart...![]()
![]()
Vermoed is overigens zonder tquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en jij vermoedt een oorzakelijk verband tussen salarisstrook en intelligentie?!![]()
ik zeg alleen maar: rafael vd vaart...![]()
![]()
tering, nu verraad ik dat ik uit frustratie langer dan 1 seconde naar die post heb zitten starenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vermoed is overigens zonder t
volgens mij niet hoor...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga nu m'n secretaresse mailenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor...
vervang het maar eens met lopen. jij verloopt van niet. dus vermoeden ook met t..
toch?!![]()
![]()
helpt dat?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga nu m'n secretaresse mailen![]()
nee tuurlijk niet ...tis gewoon vermoedquote:
laten mijn taalvaardigheden me nu ook al in de steek....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet ...tis gewoon vermoed
anders had Demins trouwens al lopen janken tegen me![]()
wat wil je zeggen..?quote:
ik, je = zonder tquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
laten mijn taalvaardigheden me nu ook al in de steek....![]()
![]()
DEMINS!! help...![]()
als je achter het ww staat zonder t. ervoor met.!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik, je = zonder t
hij zij hullie zullie = met t
quote:
ik, zonder tquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik, je = zonder t
schat...kofschip!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je achter het ww staat zionder t. ervoor met.!
je loopt toch?!
quote:
tis dat nou weer voor domme ezelsbrug? xxxx je dan is je al sowieso het onderwerp nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:58 schreef demins het volgende:
[..]
ik, zonder t
je xxxx met t; xxxx je zonder t
etc.
Gaan we schelden?quote:
onthoud het gewoon met lopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis dat nou weer voor dom ezelsbrug? xxxx je dan is je al sowieso het onderwerp niet![]()
Als het dat wel is met een t dus!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis dat nou weer voor dom ezelsbrug? xxxx je dan is je al sowieso het onderwerp niet![]()
je vermoed!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onthoud het gewoon met lopen.
je loopT
en loop je
makkelijk zat...![]()
In utreg had ik allang gezegd: tief eens op met je cholera-t!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Alhoewel ik me volledig bewust ben van het feit dat ze dat in Utreg anders zien...
achterlijke gladiool...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
In utreg had ik allang gezegd: tief eens op met je cholera-t!
Wilt je eend terug?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Alhoewel ik me volledig bewust ben van het feit dat ze dat in Utreg anders zien...
Ik houd van jou, jij houdt van mij (vermoedt je -of is het vermoed jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onthoud het gewoon met lopen.
je loopT
en loop je
makkelijk zat...![]()
Vermoed jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik houd van jou, jij houdt van mij (vermoedt je -of is het vermoed je)
de zin was: jij vermoedt. stam plus t lijkt mequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik houd van jou, jij houdt van mij (vermoedt je -of is het vermoed je)
Neen, want het onderwerp is jij, je of ik!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de zin was: jij vermoedt. stam plus t lijkt me
ach wat boeit t...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef versabommie het volgende:
ik vermoeD nu een knakmoment van demins..![]()
vermoed zonder Tquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach wat boeit t...
wij denken hier: de buurman en ik) dat het zo goed is![]()
![]()
Doe eens zoeken op inet naar die regel! Heb je zo, linkje en ik ben geknakt! Promise!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, want het onderwerp is jij, je of ik!
Bewijs het tegendeel maar, je wilde het tegendeel beweren dus nu wil ik het zien ook!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:09 schreef demins het volgende:
[..]
Doe eens zoeken op inet naar die regel! Heb je zo, linkje en ik ben geknakt! Promise!![]()
http://home.tiscali.nl/~cb005214/regels%20spelling.htmquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:09 schreef demins het volgende:
[..]
Doe eens zoeken op inet naar die regel! Heb je zo, linkje en ik ben geknakt! Promise!![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:10 schreef versabommie het volgende:
he Talitha!quote:
Hé buuf.quote:
Wat deedt hij weer? Vint jij het ook steeds een vervellender mannutje worre?quote:
Bommetje is lief als ie zo stil is, he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/~cb005214/regels%20spelling.htm
hoofdtuk 2.2![]()
Overigens is dit een kulredenering, dat weet je wel he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar, je wilde het tegendeel beweren dus nu wil ik het zien ook!![]()
En dit is een bommetje!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Overigens is dit een kulredenering, dat weet je wel he?![]()
Dat ie maar ergens anders gaat lopen vervellen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:21 schreef demins het volgende:
[..]
Wat deedt hij weer? Vint jij het ook steeds een vervellender mannutje worre?![]()
Hij zal wel een of andere drogreden hebben dat ie niet meer in dit baggertopic wil posten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat ie maar ergens anders gaat lopen vervellen.![]()
taalpuristquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik loopquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik, je = zonder t
Wat zij zegt...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:21 schreef Gladys het volgende:
[..]dus 'je maak' ....
![]()
en 'hullie/zullie maakt'
sorry Bommie je lijkt nu net een turk met je vocabulaire
jaja...heb het net ook gezien....kwam het bed van mijn dochter uitrollen ( ze is 2 het is dus nog redelijk legaal om ernaast te liggen slapenquote:
Ik zou je bijna je zin geven om van je gezeik af te zijn!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat ie maar ergens anders gaat lopen vervellen.![]()
Eindelijk krijgt hij het zelf ook eens door, mja wijsheid komt met de jaren, alleen duren die jaren bij jou wat langer dan bij de normale mensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal idd mijn intelligentie wel zijn Mike![]()
is het verdomme bommie-bash week ofzo ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt hij het zelf ook eens door, mja wijsheid komt met de jaren, alleen duren die jaren bij jou wat langer dan bij de normale mens
Het meerendeel van de bevolking heeft ook slechts mavo gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:34 schreef versabommie het volgende:
aan de andere kant:
Resultaten 1 - 10 van circa 121.000 voor jij vermoedt
Resultaten 1 - 10 van circa 587.000 voor jij vermoednu voel ik me iig niet alleen
![]()
We moeten toch wat te doen hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
is het verdomme bommie-bash week ofzo ?
ach beter dan onzichtbaar zijn hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben gekapt na de hbo ..daarna is het enkel nog technisch geworden aan studiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het meerendeel van de bevolking heeft ook slechts mavo gedaan
denk je? ik denk van niet nlquote:
het is 'merendeel'quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jij bent vandaag de underdog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk niet,geen zin in vandaagquote:
En zelfs mavo-nederland doet beter dan Manu op dit gebiedquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jij bent vandaag de underdog.![]()
![]()
1 - 10 van circa 85.800 voor meerendeelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zelfs mavo-nederland doet beter dan Manu op dit gebied
Resultaten 1 - 10 van circa 2.010.000 voor merendeel
Resultaten 1 - 10 van circa 86.000 voor meerendeel
Taalgebruik door nederlandse internetgebruikers!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
circa 85.800 voor meerendeel
circa 2.030.000 voor merendeel![]()
ja maar ik krijg andere resultatenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Taalgebruik door nederlandse internetgebruikers!
laat het je smaken bommiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:48 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik ben ervan tussen...heb toch weer mijn zin ...gourmetten....vleesch.....veel vleesch!
Zolang ik zelf m'n brieven niet hoef te typen kom ik er ook nog ff mee wegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:48 schreef Manu82 het volgende:
Zolang ik weet wanneer je er een t aan moet plakken vind ik alles prima
ikke nietquote:
jaquote:
aloha gladys :quote:
geen last van hier,pak je mijn pc maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
aloha gladys :.....kweet het ook niet....het ene moment gaat ie wel goed maar het andere moment duurt het uren voor een pagina geladen is......zou het soms weer de aanloop naar maandag zijn...
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
geen last van hier,pak je mijn pc maarIk ga toch banken
tot later Jappiequote:
ja het was heel erg leuk, gelukkig niet echt regen gehadquote:
Leuker dan de Efteling ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja het was heel erg leuk, gelukkig niet echt regen gehad
kee...latersquote:
dit was zonder kids erg leuk...efteling zou ik de kids wel meenemenquote:
neuh.... k zit al aan de radio gekluisterd en heb niet echt veel gesprekstof momenteel....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef puntoortje het volgende:
zo heb ik iedereen weggejaagd?
ik heb ook (ooit eens) mavo gedaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach Jaappie is toch niet zo leuk als Jappiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik over jouw "jaappie" post heen heb gelezen...![]()
....tis te zien dat je in Gert en Bommels een paar goeie mental coaches hebt gevonden....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach Jaappie is toch niet zo leuk als Jappie
HOI Manuquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach Jaappie is toch niet zo leuk als Jappie
En NA dat eerste brugjaar ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb ook (ooit eens) mavo gedaan.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
....tis te zien dat je in Gert en Bommels een paar goeie mental coaches hebt gevonden....![]()
yeps...quote:
ja echt wel... ik heb een top dag gehad en kon het ook zeker gebruiken ... ben alleen wel erg moe lag in de auto ook bijna te slapenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
dus het is niet druk en wel traag!
is leuk hè oortjes, walibi...
vond de goliath persoonlijk de engste...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja echt wel... ik heb een top dag gehad en kon het ook zeker gebruiken ... ben alleen wel erg moe lag in de auto ook bijna te slapen
Vrouwen..........quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yeps...![]()
![]()
minimale inzet enzo.. gelukkig is het nog redelijk goed gekomen...![]()
nou ik weet tenminste hoe mijn d's en t's te plaatsen....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vrouwen..........
Ze heeft debuurman ontmoet en die kon iets meer dan lts zwakstroom
....ikke de flying dutchmanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vond de goliath persoonlijk de engste...![]()
...ach school...lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yeps...![]()
![]()
minimale inzet enzo.. gelukkig is het nog redelijk goed gekomen...![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ik weet tenminste hoe mijn d's en t's te plaatsen....![]()
laten we het er op houden dat ik meer had gekund, maar door omstandigheden niet helemaal lekker uit de verf ben gekomen...![]()
(uiteindelijk wel hbo afgerond in 4 jaar)
is dat die ene waar je recht naar boven afgeschoten wordt?! ben ik nl bij voorbaat al niet in geweest...quote:
ow Snorry....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat ons nou even in de waan van onze vooroordelen
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
.....GOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
wie wat waar?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
nee das dat ding met die scherpe bochten...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat die ene waar je recht naar boven afgeschoten wordt?! ben ik nl bij voorbaat al niet in geweest...![]()
...sollyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie wat waar?!
alves hoop ik...(die zijn nog niet begonnen zeker.
)
ik denk dat die er misschien nog niet was. tis al weer wat jaartjes terug dat ik er was (4 geloof ik)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee das dat ding met die scherpe bochten...
maar wie dan wel?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
...solly [afbeelding] ...in beide gevallen![]()
http://www.walibi.nl/wali(...)lls/ow/flying_nl.htm hij gaat ook niet over de kop...niet te verwarren met die houtenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat die er misschien nog niet was. tis al weer wat jaartjes terug dat ik er was (4 geloof ik)
de Mulquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wie dan wel?!
ben m'n team aan het omgooien. haalde erg weinig punten de laaste tijd. heb nu worm in de spits..![]()
ow, is dit dat ding dat je het gevoel hebt dat je bakje over de rand gaat ipv de bocht om?! was idd eng..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
http://www.walibi.nl/wali(...)lls/ow/flying_nl.htm hij gaat ook niet over de kop...niet te verwarren met die houten
jups...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
de Mul![]()
Doe je mee aan zo'n voetbal competitiemanagers spel ?
't is echt zo ontzettend slaapverwekkend, denk dat ik maar ff de Leeuw ga kijken . Doeiquote:
idd ja dat ging... dood eng...vorig jaar ben ik ook overal ingeweest, in januari gaat het weer open en ik popel nu al om weer te gaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, is dit dat ding dat je het gevoel hebt dat je bakje over de rand gaat ipv de bocht om?! was idd eng..
Maaik heb erge hoogtevrees, dus de goliath was een aparte ervaring...![]()
ben je moe van dagje speeltuin of omdat er niet gepost wordt...quote:
..allebei ...hihiquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben je moe van dagje speeltuin of omdat er niet gepost wordt...
zit me het heen en weer te spammen...![]()
Ken die hele klavan niet dus ja...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jups...
t gaat een beetje kloate van t jaar..ze hebben de wisselmogelijkheden veranderd en nu zit ik met de gebakken peren...
![]()
![]()
maar kan na deze speelronde de schade wat herstellen...
Klavan van Heracles is op dit moment mijn meest constante speler...dan weet je wrschl wel genoeg![]()
nou ja, heracles almelo.. need i say more...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ken die hele klavan niet dus ja...![]()
...ik heb er een jaar aan meegedaan; maar die minpunten voor kaarten...en de onvoorspelbaarheid van blessures en dergelijke maken dat ik er niet echt meer voor warm kan lopen...wel grappig dat jij dat wel doet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, heracles almelo.. need i say more...![]()
de rest allemaal kaarten en blesures.. de watjes![]()
zou t niet doen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik heb er een jaar aan meegedaan; maar die minpunten voor kaarten...en de onvoorspelbaarheid van blessures en dergelijke maken dat ik er niet echt meer voor warm kan lopen...wel grappig dat jij dat wel doet.
Vanaf nu ga ik voor voetbalinfo bij jou te rade...
Doet buurman het wat beter ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou t niet doen...sta nu laatste (6e) in de subleage...
vorig jaar ging ik stukken beter... dit jaar beetje afgeraffelde opstelling..
quote:
Klinkt een beetje als die test die ze ooit eens met een aap deden voor het invullen van de lotto....of was dat nou met het casinoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja..
Maar niet heel veel... tis een kwestie van ik een goed weekend en hij want minder..
Dat mijn zoon van 7 met natte vingerwerk nu tweede in de subleage is is ietwat pijnlijker...![]()
je hoeft in ieder geval geen verstand van voetbal te hebben. da's een feitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als die test die ze ooit eens met een aap deden voor het invullen van de lotto....of was dat nou met het casino![]()
Nu ja kweet het niet meer precies...![]()
Uhuh...ik denk dat ze allemaal in de disco zitten...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hoeft in ieder geval geen verstand van voetbal te hebben. da's een feit![]()
er zitten teveel factoren in waar je geen invloed op hebt.
WAt is Fok enorm traag en wat is het hier rustig!
hmmmz,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...ik denk dat ze allemaal in de disco zitten...![]()
Kinderdisco he...kinderdiscoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmmz,
da's nou toch ook wat....
En oortjes is in slaap gevallen geloof ik...![]()
![]()
ik was ff aan het bijlezenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmmz,
da's nou toch ook wat....
En oortjes is in slaap gevallen geloof ik...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kinderdisco he...kinderdisco
Dat tuig zal hier later op de avond echt nog wel binnen komen vallen...![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kinderdisco he...kinderdisco
Dat tuig zal hier later op de avond echt nog wel binnen komen vallen...![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
Jij was er toch al oortjes..quote:
RKC uit....altijd moeilijk...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:10 schreef Manu82 het volgende:
en we staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer voooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrr 1-0 affellay
nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij was er toch al oortjes......ik heb het over dat echte tuig.........die hersenloze postsrepeterende dorpsgekken zeg maar.
![]()
Affellay?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:10 schreef Manu82 het volgende:
en we staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer voooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrr 1-0 affellay
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eeejjj......whazzup mom....heb je nog weten te scoren in La Bouteille.
![]()
![]()
![]()
Zondagmiddag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Da's lang geleden
![]()
Manlief roept naast me: vroeger wel, elk weekend![]()
je weet toch wel dat ik op jou niet boos kan blijven ! ! !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
pfhew...*wist zweet van voorhoofd*
![]()
gooi er speciaal voor jou ff een muziekje in..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
pfhew...*wist zweet van voorhoofd*
![]()
Dat bennuh mooie dingen voor den mensjquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je weet toch wel dat ik op jou niet boos kan blijven ! ! !![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gooi er speciaal voor jou ff een muziekje in..![]()
omdat dat nu al de hele dag in mijn hoofd zit...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CQZwagq_VBs
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gooi er speciaal voor jou ff een muziekje in..![]()
omdat dat nu al de hele dag in mijn hoofd zit...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CQZwagq_VBs
vanwaar ineens die veranderingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]...en ik vin ut een boutnummer...
![]()
![]()
...ik vinnut wel aardig...![]()
![]()
tja, eigen schuld..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]...en ik vin ut een boutnummer...
![]()
![]()
...ik vinnut wel aardig...![]()
![]()
...nou uh...vanwege ..uh omdat ...nou...dat dus...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vanwaar ineens die verandering
ja, jij ook! en het liefste van Hak...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:30 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik bier drinken enzo de groenten
zzzuipzzzzquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:30 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik bier drinken enzo de groenten
zucht...mannen... ik snap geen bal van ze!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
...nou uh...vanwege ..uh omdat ...nou...dat dus...
*staat met handen in zakken naar de grond te staren en trapt een steentje weg*![]()
![]()
...ik gaat maar weer eens oude japanse filosofenspreuk ten tonele toveren denk ik....veeeel beter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, eigen schuld..![]()
ik loop het al heel de dag te neurieen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |