quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hey Kribbie! Bedankt voor je recept!![]()
dik te vroeg gekquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:55 schreef versabommie het volgende:
Game on!
Janken maar dat ik te vroeg ben![]()
zeker....quote:
kuhutquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Is het niet meer een Post-Jubileumtopic?
Deze was gewoon op tijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:58 schreef versabommie het volgende:
Komop Kribbet...ik post liever hier dan in een Plajse-nametopic![]()
...ik was de mening toegedaan dat het een bewuste provocatie was... silly me..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat Versabommies intelectuele en verbale bagage niet zo heel ver reiken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Ik hoor wel wanneer je het hebt gegeten, het omdraaien kan wat lastig zijn maar dat maakt het juist weer spannendquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
niets, wilde je gewoon ff laten zweten![]()
Je kan het zelf veranderen he? Als er geen modjes zijn heb jij toch de sleutels?quote:
Of het is vast een verwijzing naar SC 200?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of het is vast een verwijzing naar SC 200?
Verwijzing naar het aanstaande afterparty topic wellichtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of het is vast een verwijzing naar SC 200?
Was gewoon zo hard bezig om dit topic snel in de lucht te krijgenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik was de mening toegedaan dat het een bewuste provocatie was... silly me..![]()
....ik ben al zeer tevreden dat je je eigen naam uit de titel hebt weten te houden...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was gewoon zo hard bezig om dit topic snel in de lucht te krijgen
Ik heb nummer 102 al klaarstaan of is dat erg voorbarigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was gewoon zo hard bezig om dit topic snel in de lucht te krijgen
Ja, waren we wel weer een keer aan toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
....ik ben al zeer tevreden dat je je eigen naam uit de titel hebt weten te houden...![]()
Even je best doen. Moet niet zo heel moeilijk zijn. in het begin van BB liep de sc totaal niet en de laatste tijd gaan er toch wel heel wat meer doorheen. Maar of de 200 gehaald wordt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Denk je serieus dat die er gaat komen
Oi Dayquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, waren we wel weer een keer aan toe.![]()
...ik denk dat ik jouw voorbeeld zo direct ga volgen beste kribbet...lijkt mij een uitmuntend idee..quote:
Nee!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi Day![]()
![]()
.....wat is dat nou draaien julle tegenwoordig in het weekend met dubbele bezetting?
..water loopt me bij voorbaat uit de bakkes....hmmmm pomquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Nee!
Ik ga zo rijst met gebraden kip + pom eten bij mijn zus.
Fluugs mag het alleen doen vandaag, we zijn nu bezig met de overdracht
Check eerst ff my new sig!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik denk dat ik jouw voorbeeld zo direct ga volgen beste kribbet...lijkt mij een uitmuntend idee..![]()
En mijn zus maakt de beste pom van de hele wereld!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
..water loopt me bij voorbaat uit de bakkes....hmmmm pom![]()
......is dat de letterlijke vertaling..van het nummerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
Check eerst ff my new sig!
En dan ben ik ook een tukje doen![]()
Lucky bastard youquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:17 schreef Day het volgende:
[..]
En mijn zus maakt de beste pom van de hele wereld!
Pom? PomPom? PomPomPomPomPom?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:17 schreef Day het volgende:
[..]
En mijn zus maakt de beste pom van de hele wereld!
Nog niet bij benadering!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
......is dat de letterlijke vertaling..van het nummer
...Soms Day....soms is het gewoon ff nodig...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:20 schreef Day het volgende:
Gaan ze allemal een tukkie doen.![]()
Wat een ouwe zakken zeg!![]()
Demins en Jappie zitten inmiddels in het bejaardentehuis, Bommie heeft z'n adhd aanval al gehad en de rest heeft betere dingen te doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:20 schreef Day het volgende:
Alleen jij niet!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Demins en Jappie zitten inmiddels in het bejaardentehuis, Bommie heeft z'n adhd aanval al gehad en de rest heeft betere dingen te doen
echt wel...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:20 schreef Day het volgende:
OK, maar dan alleen tukkie met iets extra's, zeg maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
...Soms Day....soms is het gewoon ff nodig...![]()
Je gebruikt iig hele dure woorden..quote:
Checked links...checked rechts...mmmquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:32 schreef Day het volgende:
[..]
OK, maar dan alleen tukkie met iets extra's, zeg maar
Gewoon een tukkie midden op de dag is voor ouwe lullen of voor mensen die ziek zijn.
kommakommakommaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr!quote:Bericht 3% gewijzigd door Day op 28-10-2006 15:42 (doe toch 'ns normaal!) ]
You wishquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
kommakommakommaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr!
Was ff bezig Daisquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:38 schreef Day het volgende:
Nou, als iedereen gaat tukken, ga ik wel boodschappen doen![]()
En daarna richting pom!![]()
Jij ook!quote:
quote:
...is ook leuk...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb het gewoon serieus druk...
![]()
Ga nu ff stukkie fietsen met zoon...
vindtieleuk![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:06 schreef versabommie het volgende:
iemand thuis?
lukt je nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:07 schreef versabommie het volgende:
of ga ik voor een loepzuivere nossie ?
Hey Banuquote:
Zullen we morgenochtend wel zien!quote:
Trauma's heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey BanuVriendelijke vriend!
Kijk wat ik kreeg:
Index / Error #64
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Gek he?
Morgenochtend ga ik voor een megabommie! 50 stuks op een rij!quote:
Beetje gejank van het forum..die trekt mijn postinggedrag dus nietquote:
Als ik eerder wakker ben doe ik er wel 60quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morgenochtend ga ik voor een megabommie! 50 stuks op een rij!![]()
Niet als ik het kan behoedenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik eerder wakker ben doe ik er wel 60
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |