Kutforum ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje gejank van het forum..die trekt mijn postinggedrag dus niet
Hebben die irritante verzorgsters je nu al weer wakker gemaaktquote:
heel erg en meteen ook!quote:
Wat is een peter6000?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:36 schreef demins het volgende:
Even een Peter6000 om de vingers soepel te houden!
tellen....quote:
liefje, ik vraag het alleen maar in het vertrouwen dat een lieve intelligente mooie vrouw als jij het me kan vertellen.quote:
wist je dat vrouwen voornamelijk vallen op welbespraakte mannen die ook nog blijk geven van het vermogen te kunnen tellen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
liefje, ik vraag het alleen maar in het vertrouwen dat een lieve intelligente mooie vrouw als jij het me kan vertellen.
Ik denk dat tellen ze weinig oplevert. Intelligentie zal door de gemiddelde vrouw pas opgemerkt worden indien ze mijn salarisstrook zienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wist je dat vrouwen voornamelijk vallen op welbespraakte mannen die ook nog blijk geven van het vermogen te kunnen tellen...![]()
![]()
maar twee dus, honnieponnie...![]()
Ja, zég 't hem maar eens!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wist je dat vrouwen voornamelijk vallen op welbespraakte mannen die ook nog blijk geven van het vermogen te kunnen tellen...![]()
![]()
maar twee dus, honnieponnie...![]()
Je kunt niet tellen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
en een Bommie....*O*
en jij vermoedt een oorzakelijk verband tussen salarisstrook en intelligentie?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat tellen ze weinig oplevert. Intelligentie zal door de gemiddelde vrouw pas opgemerkt worden indien ze mijn salarisstrook zien![]()
![]()
Waarmee ik dus niet per definitie alleen maar wil zeggen dat alle vrouwen geldwolven zijn....![]()
quote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en jij vermoedt een oorzakelijk verband tussen salarisstrook en intelligentie?!![]()
ik zeg alleen maar: rafael vd vaart...![]()
![]()
Vermoed is overigens zonder tquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en jij vermoedt een oorzakelijk verband tussen salarisstrook en intelligentie?!![]()
ik zeg alleen maar: rafael vd vaart...![]()
![]()
tering, nu verraad ik dat ik uit frustratie langer dan 1 seconde naar die post heb zitten starenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vermoed is overigens zonder t
volgens mij niet hoor...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vermoed is overigens zonder t
Ik ga nu m'n secretaresse mailenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor...
vervang het maar eens met lopen. jij verloopt van niet. dus vermoeden ook met t..
toch?!![]()
![]()
helpt dat?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga nu m'n secretaresse mailen![]()
nee tuurlijk niet ...tis gewoon vermoedquote:
laten mijn taalvaardigheden me nu ook al in de steek....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet ...tis gewoon vermoed
anders had Demins trouwens al lopen janken tegen me![]()
wat wil je zeggen..?quote:
ik, je = zonder tquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
laten mijn taalvaardigheden me nu ook al in de steek....![]()
![]()
DEMINS!! help...![]()
als je achter het ww staat zonder t. ervoor met.!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik, je = zonder t
hij zij hullie zullie = met t
quote:
ik, zonder tquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik, je = zonder t
hij zij hullie zullie = met t
schat...kofschip!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je achter het ww staat zionder t. ervoor met.!
je loopt toch?!
quote:
tis dat nou weer voor domme ezelsbrug? xxxx je dan is je al sowieso het onderwerp nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:58 schreef demins het volgende:
[..]
ik, zonder t
je xxxx met t; xxxx je zonder t
etc.
Gaan we schelden?quote:
onthoud het gewoon met lopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis dat nou weer voor dom ezelsbrug? xxxx je dan is je al sowieso het onderwerp niet![]()
Als het dat wel is met een t dus!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis dat nou weer voor dom ezelsbrug? xxxx je dan is je al sowieso het onderwerp niet![]()
je vermoed!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onthoud het gewoon met lopen.
je loopT
en loop je
makkelijk zat...![]()
In utreg had ik allang gezegd: tief eens op met je cholera-t!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Alhoewel ik me volledig bewust ben van het feit dat ze dat in Utreg anders zien...
achterlijke gladiool...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
In utreg had ik allang gezegd: tief eens op met je cholera-t!
Wilt je eend terug?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Alhoewel ik me volledig bewust ben van het feit dat ze dat in Utreg anders zien...
Ik houd van jou, jij houdt van mij (vermoedt je -of is het vermoed jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onthoud het gewoon met lopen.
je loopT
en loop je
makkelijk zat...![]()
Vermoed jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik houd van jou, jij houdt van mij (vermoedt je -of is het vermoed je)
de zin was: jij vermoedt. stam plus t lijkt mequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik houd van jou, jij houdt van mij (vermoedt je -of is het vermoed je)
Neen, want het onderwerp is jij, je of ik!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de zin was: jij vermoedt. stam plus t lijkt me
ach wat boeit t...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef versabommie het volgende:
ik vermoeD nu een knakmoment van demins..![]()
vermoed zonder Tquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach wat boeit t...
wij denken hier: de buurman en ik) dat het zo goed is![]()
![]()
Doe eens zoeken op inet naar die regel! Heb je zo, linkje en ik ben geknakt! Promise!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, want het onderwerp is jij, je of ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |