laat het je smaken bommiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:48 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik ben ervan tussen...heb toch weer mijn zin ...gourmetten....vleesch.....veel vleesch!
Zolang ik zelf m'n brieven niet hoef te typen kom ik er ook nog ff mee wegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:48 schreef Manu82 het volgende:
Zolang ik weet wanneer je er een t aan moet plakken vind ik alles prima
ikke nietquote:
jaquote:
aloha gladys :quote:
geen last van hier,pak je mijn pc maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
aloha gladys :.....kweet het ook niet....het ene moment gaat ie wel goed maar het andere moment duurt het uren voor een pagina geladen is......zou het soms weer de aanloop naar maandag zijn...
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
geen last van hier,pak je mijn pc maarIk ga toch banken
tot later Jappiequote:
ja het was heel erg leuk, gelukkig niet echt regen gehadquote:
Leuker dan de Efteling ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja het was heel erg leuk, gelukkig niet echt regen gehad
kee...latersquote:
dit was zonder kids erg leuk...efteling zou ik de kids wel meenemenquote:
neuh.... k zit al aan de radio gekluisterd en heb niet echt veel gesprekstof momenteel....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef puntoortje het volgende:
zo heb ik iedereen weggejaagd?
ik heb ook (ooit eens) mavo gedaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het meerendeel van de bevolking heeft ook slechts mavo gedaan
Ach Jaappie is toch niet zo leuk als Jappiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik over jouw "jaappie" post heen heb gelezen...![]()
....tis te zien dat je in Gert en Bommels een paar goeie mental coaches hebt gevonden....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach Jaappie is toch niet zo leuk als Jappie
HOI Manuquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach Jaappie is toch niet zo leuk als Jappie
En NA dat eerste brugjaar ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb ook (ooit eens) mavo gedaan.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
....tis te zien dat je in Gert en Bommels een paar goeie mental coaches hebt gevonden....![]()
yeps...quote:
ja echt wel... ik heb een top dag gehad en kon het ook zeker gebruiken ... ben alleen wel erg moe lag in de auto ook bijna te slapenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
dus het is niet druk en wel traag!
is leuk hè oortjes, walibi...
vond de goliath persoonlijk de engste...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja echt wel... ik heb een top dag gehad en kon het ook zeker gebruiken ... ben alleen wel erg moe lag in de auto ook bijna te slapen
Vrouwen..........quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yeps...![]()
![]()
minimale inzet enzo.. gelukkig is het nog redelijk goed gekomen...![]()
nou ik weet tenminste hoe mijn d's en t's te plaatsen....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vrouwen..........
Ze heeft debuurman ontmoet en die kon iets meer dan lts zwakstroom
....ikke de flying dutchmanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vond de goliath persoonlijk de engste...![]()
...ach school...lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yeps...![]()
![]()
minimale inzet enzo.. gelukkig is het nog redelijk goed gekomen...![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ik weet tenminste hoe mijn d's en t's te plaatsen....![]()
laten we het er op houden dat ik meer had gekund, maar door omstandigheden niet helemaal lekker uit de verf ben gekomen...![]()
(uiteindelijk wel hbo afgerond in 4 jaar)
is dat die ene waar je recht naar boven afgeschoten wordt?! ben ik nl bij voorbaat al niet in geweest...quote:
ow Snorry....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat ons nou even in de waan van onze vooroordelen
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
.....GOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
wie wat waar?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
.....GOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
nee das dat ding met die scherpe bochten...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat die ene waar je recht naar boven afgeschoten wordt?! ben ik nl bij voorbaat al niet in geweest...![]()
...sollyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie wat waar?!
alves hoop ik...(die zijn nog niet begonnen zeker.
)
ik denk dat die er misschien nog niet was. tis al weer wat jaartjes terug dat ik er was (4 geloof ik)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee das dat ding met die scherpe bochten...
maar wie dan wel?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
...solly [afbeelding] ...in beide gevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |