quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:53 schreef Pendri het volgende:
Ik zoek nog steeds een stageplek. Maar ja, dat schiet niet echt op op deze manier.
Wat doe je en wat zoek jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:53 schreef Pendri het volgende:
Ik zoek nog steeds een stageplek. Maar ja, dat schiet niet echt op op deze manier.
iene miene muttequote:Op maandag 30 oktober 2006 10:48 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Het is weer klaar met de herfstvakantie, drukte hier. Ben de mooiste barbietekeningen aan ´t uitzoeken. We hebben een wedstrijd gehad in de krant om kaartjes te winnen voor de nieuwe barbiefilm. Kindjes moesten barbie tekenen, gevolg: honderden barbietekeningen. Nu dus 5 uitzoeken..hoezo stagiairklus
ik heb vandaag echt gewoon nog niets echts bedrijfsproductiefs gedaan.. Beetje voor mezelf bezig zijn en handjes en een kado ontvangen voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:03 schreef T1andonly het volgende:Je kunt wel de creativiteit van die kindjes bekijken in ieder geval.
Ik heb vandaag al best veel gedaan vind ikzelf: informatie opgevraagd voor een beurs, interne mail gemaakt over 'n evenement, mensen uitgenodigd voor een seminar.
Ben benieuwd wat ik nog meer tegenkom vandaag. Ik moet wel nog een mooie welkomst e-mail gaan maken.Maar dat wil ik pas na de middag opleveren.
Hehe, zitten hele leuke tekeningen tussen. Ook met heel veel glitters, ik zit onder nu. Mijn gezicht, handen, bureau, kleren, ALLESquote:
vervelend zat.. want die dag duurt en duuurt danquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef T1andonly het volgende:
Proficiat danIk zit qua productiviteit ook in 'n soort van dipje en ik verwacht dat die dip de hele middag kan en ook gaat duren.
Sterkte danquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Hehe, zitten hele leuke tekeningen tussen. Ook met heel veel glitters, ik zit onder nu. Mijn gezicht, handen, bureau, kleren, ALLES
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:14 schreef SvenM het volgende:
Omg dit vind ik echt niet leuk. De manager hier van de afdeling die er zowat nooit is (altijd op zakenreis) die wil opeens mijn bureau hebben.. :S Dat was afgelopen vrijdag. Nu is het maandag en hebben ze opeens alles veranderd.. dit is echt een minder fijne plek blehh
Nee dat valt mee, maar ik vind de manier van handelen erg kinderachtig. Als je er zowat nooit bent hoef je toch ook niet op mijn plek te gaan zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:45 schreef T1andonly het volgende:
[..]Hebben ze je ergens weggestopt in een hoekje nu?
Vaste medewerkers hebben toch wat meer rechten dan stagiaires.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef SvenM het volgende:
[..]
Nee dat valt mee, maar ik vind de manier van handelen erg kinderachtig. Als je er zowat nooit bent hoef je toch ook niet op mijn plek te gaan zitten.
Heeft IMO niks met rechten te maken, iets met menselijkheid eerder...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vaste medewerkers hebben toch wat meer rechten dan stagiaires.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:14 schreef SvenM het volgende:
Omg dit vind ik echt niet leuk. De manager hier van de afdeling die er zowat nooit is (altijd op zakenreis) die wil opeens mijn bureau hebben.. :S Dat was afgelopen vrijdag. Nu is het maandag en hebben ze opeens alles veranderd.. dit is echt een minder fijne plek blehh
Best veel verantwoordlijkheid als stagiaire, maar daar leer je ook weer veel van (dat is toch de bedoeling van een stage)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:10 schreef T1andonly het volgende:
Ja qua verantwoordelijkheid heb ik af en toe best veel dingen te doen die eigenlijk beter niet kunnen mislukken.
Zelfde met alles regelen van een stand op 'n beurs in het MECC. Ik was dolgelukkig dat dat goed gelopen is, als er dingen niet geleverd waren of simpelweg vergeten dan voel je je daar toch verantwoordelijk voor.
Opzich moet het houden van zo'n presentatie/demonstratie niet al te lastig zijn. Kwestie van erg goed voorbereiden vanavond.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:53 schreef ChatGirl het volgende:
Lang niet hier geweest.
Hier is het echt saai. Alleen, en programma wat ik nodig heb, doet het niet. Kan dus eigenlijk niks doen.
Nee, hier als in stage. Stage SC is toch nooit saai?quote:
ik wou al zeggen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, hier als in stage. Stage SC is toch nooit saai?
Ben sinds dat ik hier ben, al bijna volcontinu aan het internetten.
Ja ik ben het met je eens dat je wel eerder de praktijk in mag gaan als HBO'er. Want in de praktijk leer je toch sneller/makkelijker maar ook anders hoe het moet. Maar 3e jaars dan kan ik me wel voorstellen dat je al zo'n verantwoordelijkheid hebtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:59 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben nu 3e-jaars student Commercieel Management (HEAO Commerciele Economie) en voor mij is dit de eerste stage die ik loop in mijn leven![]()
Dus eigenlijk een hoop nieuwe dingen die je zomaar even tegenkomt. Ik ben van mening dat 'n HBO'er eigenlijk ook wel eens wat eerder wat "feeling" zou mogen krijgen met het bedrijfsleven. Als is het slechts voor 'n maand meelopen ergens.
Wat voor een beurs moet het dan zijn? Een saaie, vertegenwoordigersbeurs, of mag het ook nog leuk zijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:00 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb ook weinig beters te doen dan internetten. Ik ben eigenlijk opzoek naar een beurs om te bezoeken. Alleen regio Limburg is niet zo druk qua beurzen.
De vorige beurs waar we aanwezig waren, waren de Bedrijven Kontakt Dagen Limburg. Gelukkig was dat niet zo'n beurs met alleen stijve zakenmensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat voor een beurs moet het dan zijn? Een saaie, vertegenwoordigersbeurs, of mag het ook nog leuk zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:35 schreef Sitethief het volgende:, ik was al iets kwijt in mijn MyAT, maar kon er niet meer op komen,
...................
.
Ik moet ook nog tot 17.00, maar ik krijg wel 3x zo veel als jou uitbetaald. En ook ik voel me enorm gebruikt. M'n schoolopdracht gaat ook al niet zo heel tof. Kan m hier wel maken, maar moet dan thuis nog tig pagina's maken. Heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:16 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 kwatier te gaan ik moet tot 17.00 voor 35 cent per dag voel me zo gebruikt![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:16 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 kwatier 2 uur te gaan ik moet tot 17.00 18.00 voor 35 0,0 cent per dag voel me zo gebruikt![]()
Mjah ik slaap dus soms dwars door de wekker heen..............quote:Op woensdag 1 november 2006 08:58 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb me voor mijn stage nog nooit verslapen, voor m'n studie bleef ik wel eens bewust wat langer liggen.
LineRider_beta.exe, onmisbaar voor een stagiarequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:23 schreef MaddoxX het volgende:
gvd krijg geen goede baan gemaakt in linerider !
gewoon ff een verse haring met uitjes of een zure bom met slagroom of natuurlijk een lekker niet helemaal afgekookt eitjes nemenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:21 schreef T1andonly het volgende:Vlak voor presentaties wordt ik altijd misselijk. Ik voel me nu ook doodziek
jeweetquote:Op woensdag 1 november 2006 09:43 schreef SvenM het volgende:
[..]
LineRider_beta.exe, onmisbaar voor een stagiare
ach wel zelf wat vlaaien meegenomen voor mijn verjaardag van maandag dus er is wel iets te snackenquote:
Ik ben er niet echt goed in....quote:Op woensdag 1 november 2006 09:43 schreef SvenM het volgende:
[..]
LineRider_beta.exe, onmisbaar voor een stagiare
Ik nietquote:Op woensdag 1 november 2006 13:28 schreef Zosk het volgende:
lekkeren ik ben weer thuis, einde van de dag
![]()
oeh.. ik heb lineRider ook net ontdekt maar de persoon achter mij ookquote:
heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8033676699583894251&q=linerider
Relaxedquote:Op woensdag 1 november 2006 16:27 schreef nicomart het volgende:
ik mag er 31 december mee ophouden. En in februari begint school pas weer, dus ik kan nog lekker een maandje chillen en een beetje op skivakantie enzo
Tot het eind van het jaar. Twee periodes.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Theamerican het volgende:
tot hoelang moeten jullie stage lopen?
Tot 12 januari. Stomme is alleen dat ik mijn stageopdracht met kerst moet inleveren. Wat nog meer naar voren geschoven gaat worden, omdat m'n stagedocent dan vakantie heeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Theamerican het volgende:
tot hoelang moeten jullie stage lopen?
het is wel grappig, maar het duurt eeuwen voordat je een fatsoenlijke baan kan krijgen.quote:
Ik eigenlijk ook wel, maar geen zin in, ze knutselen dat sjabloontje maar lekker zelf...quote:Op donderdag 2 november 2006 09:16 schreef T1andonly het volgende:
Ik loop ook tot 12 januari stage. Daarna heb ik volgens mij nog 'n week om m'n stageverslag helemaal vorm te geven en dan kan ik daarna alweer snel naar school toe.
Vandaag ga ik eens proberen een aantal uren productief te zijn. Ik heb nog een aantal dingen die ik wel mag doen opzich
me2, ook een collega?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer en heb zin om iemand af te knallen
Wij bellen met Voice-over-IP telefoons. Die hebben blijkbaar een hoop mogelijkheden, maar ik kan er net mee bellen en gebelt worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:33 schreef Sitethief het volgende:
Ik haat DECT telefoons met een eigen wil...........
Dat zijn inderdaad van die geweldige dingen.. Mensen die een afspraak bevestigen die nooit zijn gemaaktquote:Op donderdag 2 november 2006 11:21 schreef T1andonly het volgende:Ik had bijna niets te doen.
Stuurt een of ander iemand mij een e-mail dat die de afspraak voor vanmiddag bevestigdNou dat gaat dus mooi niet door want ik heb geen afspraken staan.
Ik heb die 'n week geleden een aantal datums doorgegeven waarop ik eventueel beschikbaar was en daar niets op teruggehoord (omdat zijn mail bleef hangen in het spamfilter)Choas Crisis, maar het is alweer opgelost
wat voor opleiding doe je dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:02 schreef umberrella het volgende:
meelopen met een projectleider betreffende nieuwbouw en renovatie projecten.
was aannemelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 13:40 schreef umberrella het volgende:
Ik doe de opleiding vastgoed en makelaardij op hogeschool rotterdam. (zit nu in het 3e jaar)
haha ja hoor es, ik vind gewoon alles leuk.quote:
ICT'erquote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
haha ja hoor es, ik vind gewoon alles leuk.
Ik moet nog politieagent worden
Makelaar
ICT' er
Tolk
etc.
quote:
Werk niet precies genoeg in zijn ogen, nee goh als hijzelf 3 moederborden op tafel mikt weet ik niet meer wat waarbij hoort.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:22 schreef nicomart het volgende:
lekker begin van je dag Mathijz.. waarom dat?
Ik heb net mijn eerste bakkie thee gepakt
precies, ze kunnen toch ook een ander soort werk voor je verzinnen dan, slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:48 schreef nicomart het volgende:
haha ja idd.. Net zoals ik afgewezen werd bij een stageplek omdat ik niet genoeg ervaring had
Uhm.. ja als ik ervaring had, had ik toch gewoon een baan gehad?
Komende tijd ga ik ook weer eens kijken wat mijn studiegenootjes allemaal aan't doen zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo!
Ik ben eergisteren naarschool
geweest.
Was gezellig en informatief.
Mijn stagebegeleider van school is echt fijn. Hij komt binnen nu en 20 dagen langs. Ik ben benieuwd.
Hmm, nou de leukste heb ik toch wel op MSNquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:54 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Komende tijd ga ik ook weer eens kijken wat mijn studiegenootjes allemaal aan't doen zijn.
Veel mensen verlies je toch uit het oog als je stage loopt. Dat is mijn ervaring wel.
Boequote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is lang geleden zo'n blauwe naam hier![]()
Ik heb wel 'n deel van m'n schoolvrienden op MSN. Maar het meisje dat voor mij 't leukst is nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, nou de leukste heb ik toch wel op MSN.
ik spreek echt niemand meer uit mijn klas, niet dat ik er behoefte aan heb.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, nou de leukste heb ik toch wel op MSN.
schrikquote:
Dan moet je haar MSN vragen eh.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:56 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb wel 'n deel van m'n schoolvrienden op MSN. Maar het meisje dat voor mij 't leukst is niet![]()
en die zie je nu nooit !quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:56 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb wel 'n deel van m'n schoolvrienden op MSN. Maar het meisje dat voor mij 't leukst is niet![]()
Bij ons zijn de klassen in groepen van ongeveer 5 mensen verdeeld en een keer in de zoveel tijd gaan we met z'n allen van dat groepje bij een van die mensen langs op het stageadres samen met de stagebegeleider op school. Altijd leuk om weer wat mensen te zien. En ook leuk om te zien waarmee andere zich bezighielden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:54 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Komende tijd ga ik ook weer eens kijken wat mijn studiegenootjes allemaal aan't doen zijn.
Veel mensen verlies je toch uit het oog als je stage loopt. Dat is mijn ervaring wel.
Ik vind mijn klasgenootjes wel liefquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik spreek echt niemand meer uit mijn klas, niet dat ik er behoefte aan heb.
ICT zit zo vol met van die rare snuiters![]()
ik heb serieus geen één meisje in de klas, en 1 zo'n persoon die de hele dag poppetjes schildert enzo, warhammer ofzo? die noemen we ook zo, zitten wel een paar 'ok' gasten in de klas, maar niet veelquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind mijn klasgenootjes wel lief. We gaan binnenkort weer karten
.
Ik heb haar toevallig gezien op een beurs waar ik stond met m'n stagebedrijf en een keer in Maastrichtquote:
Ik heb 4 meiden in de klasquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik heb serieus geen één meisje in de klas, en 1 zo'n persoon die de hele dag poppetjes schildert enzo, warhammer ofzo? die noemen we ook zo, zitten wel een paar 'ok' gasten in de klas, maar niet veel![]()
dat is dan wel leuk om haar tegen te komen waar je het iet verwachtquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:01 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb haar toevallig gezien op een beurs waar ik stond met m'n stagebedrijf en een keer in Maastricht
haha, ik zou het van de ene kant wel gezellig vinden om er een paar in de klas te hebben, dat verandert toch de sfeer. Nu zijn leraren heel anders in de klas, ze kunnen veel meer zeggen. Bijvoorbeeld als iemand op een site meiden/vrouwen zit te bekijken en één van de leraren komt langs dan maken ze wel eens opmerkingen die normaal met een meisje erbij niet zouden kunnenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 4 meiden in de klas. De rest zijn heren
.
En met de heren schiet ik wat meer op.
Nou, die opmerkingen maken ze echt nog wel hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
dat is dan wel leuk om haar tegen te komen waar je het iet verwacht![]()
[..]
haha, ik zou het van de ene kant wel gezellig vinden om er een paar in de klas te hebben, dat verandert toch de sfeer. Nu zijn leraren heel anders in de klas, ze kunnen veel meer zeggen. Bijvoorbeeld als iemand op een site meiden/vrouwen zit te bekijken en één van de leraren komt langs dan maken ze wel eens opmerkingen die normaal met een meisje erbij niet zouden kunnendus het heeft ook wel zijn leuke kanten
![]()
Hier niet volgensmijquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die opmerkingen maken ze echt nog wel hoor![]()
.
idd bij oons ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die opmerkingen maken ze echt nog wel hoor![]()
.
Ja? Ik ben heel erg benieuwd. Het was een wens van mij om daar ooit nog es naartoe te gaan en dat gaat nu dus gebeuren!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:40 schreef T1andonly het volgende:
IJslandHet is een geweldig mooi land om te bekijken
dat lijkt mij ook wel vet, gewoon naar het buitenland voor een paar dagen met stage, succesquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ja daag iedereen. Ik mag definitief op persreis naar IJSLAND!!!
Bijna weekend, nog ff paar uurtjes. Ik ben al klaar voor vandaag, nu lunch
dan ben je dus niet erg slim bezigquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef T1andonly het volgende:Net bij een sollicitatie gesprek bijgezeten, het duurde tussen de 5-10 minuten en die jongen lulde zich verschrikkelijk vast omdat z'n CV helemaal niet overkwam met de werkelijkheid.
ok ik wil een verslag zien hierquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef T1andonly het volgende:Net bij een sollicitatie gesprek bijgezeten, het duurde tussen de 5-10 minuten en die jongen lulde zich verschrikkelijk vast omdat z'n CV helemaal niet overkwam met de werkelijkheid.
wist ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
whehe, die komt hier net op mijn mp3lijst voorbij
dat is dus gewoon domquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:56 schreef super-muffin het volgende:
Ik had deze week moeten beginnen met stage lopen maar ik heb nog geen bedrijf
Dat is ook gewoon stom.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef T1andonly het volgende:Net bij een sollicitatie gesprek bijgezeten, het duurde tussen de 5-10 minuten en die jongen lulde zich verschrikkelijk vast omdat z'n CV helemaal niet overkwam met de werkelijkheid.
idd..quote:Op zondag 5 november 2006 12:12 schreef Zosk het volgende:
Ja morgen, alhoewel het weekend wel wat langer zou mogen duren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |