quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:53 schreef Pendri het volgende:
Ik zoek nog steeds een stageplek. Maar ja, dat schiet niet echt op op deze manier.
Wat doe je en wat zoek jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:53 schreef Pendri het volgende:
Ik zoek nog steeds een stageplek. Maar ja, dat schiet niet echt op op deze manier.
iene miene muttequote:Op maandag 30 oktober 2006 10:48 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Het is weer klaar met de herfstvakantie, drukte hier. Ben de mooiste barbietekeningen aan ´t uitzoeken. We hebben een wedstrijd gehad in de krant om kaartjes te winnen voor de nieuwe barbiefilm. Kindjes moesten barbie tekenen, gevolg: honderden barbietekeningen. Nu dus 5 uitzoeken..hoezo stagiairklus
ik heb vandaag echt gewoon nog niets echts bedrijfsproductiefs gedaan.. Beetje voor mezelf bezig zijn en handjes en een kado ontvangen voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:03 schreef T1andonly het volgende:Je kunt wel de creativiteit van die kindjes bekijken in ieder geval.
Ik heb vandaag al best veel gedaan vind ikzelf: informatie opgevraagd voor een beurs, interne mail gemaakt over 'n evenement, mensen uitgenodigd voor een seminar.
Ben benieuwd wat ik nog meer tegenkom vandaag. Ik moet wel nog een mooie welkomst e-mail gaan maken.Maar dat wil ik pas na de middag opleveren.
Hehe, zitten hele leuke tekeningen tussen. Ook met heel veel glitters, ik zit onder nu. Mijn gezicht, handen, bureau, kleren, ALLESquote:
vervelend zat.. want die dag duurt en duuurt danquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef T1andonly het volgende:
Proficiat danIk zit qua productiviteit ook in 'n soort van dipje en ik verwacht dat die dip de hele middag kan en ook gaat duren.
Sterkte danquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Hehe, zitten hele leuke tekeningen tussen. Ook met heel veel glitters, ik zit onder nu. Mijn gezicht, handen, bureau, kleren, ALLES
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:14 schreef SvenM het volgende:
Omg dit vind ik echt niet leuk. De manager hier van de afdeling die er zowat nooit is (altijd op zakenreis) die wil opeens mijn bureau hebben.. :S Dat was afgelopen vrijdag. Nu is het maandag en hebben ze opeens alles veranderd.. dit is echt een minder fijne plek blehh
Nee dat valt mee, maar ik vind de manier van handelen erg kinderachtig. Als je er zowat nooit bent hoef je toch ook niet op mijn plek te gaan zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:45 schreef T1andonly het volgende:
[..]Hebben ze je ergens weggestopt in een hoekje nu?
Vaste medewerkers hebben toch wat meer rechten dan stagiaires.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef SvenM het volgende:
[..]
Nee dat valt mee, maar ik vind de manier van handelen erg kinderachtig. Als je er zowat nooit bent hoef je toch ook niet op mijn plek te gaan zitten.
Heeft IMO niks met rechten te maken, iets met menselijkheid eerder...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vaste medewerkers hebben toch wat meer rechten dan stagiaires.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:14 schreef SvenM het volgende:
Omg dit vind ik echt niet leuk. De manager hier van de afdeling die er zowat nooit is (altijd op zakenreis) die wil opeens mijn bureau hebben.. :S Dat was afgelopen vrijdag. Nu is het maandag en hebben ze opeens alles veranderd.. dit is echt een minder fijne plek blehh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |