Relaxedquote:Op woensdag 1 november 2006 16:27 schreef nicomart het volgende:
ik mag er 31 december mee ophouden. En in februari begint school pas weer, dus ik kan nog lekker een maandje chillen en een beetje op skivakantie enzo
Tot het eind van het jaar. Twee periodes.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Theamerican het volgende:
tot hoelang moeten jullie stage lopen?
Tot 12 januari. Stomme is alleen dat ik mijn stageopdracht met kerst moet inleveren. Wat nog meer naar voren geschoven gaat worden, omdat m'n stagedocent dan vakantie heeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Theamerican het volgende:
tot hoelang moeten jullie stage lopen?
het is wel grappig, maar het duurt eeuwen voordat je een fatsoenlijke baan kan krijgen.quote:
Ik eigenlijk ook wel, maar geen zin in, ze knutselen dat sjabloontje maar lekker zelf...quote:Op donderdag 2 november 2006 09:16 schreef T1andonly het volgende:
Ik loop ook tot 12 januari stage. Daarna heb ik volgens mij nog 'n week om m'n stageverslag helemaal vorm te geven en dan kan ik daarna alweer snel naar school toe.
Vandaag ga ik eens proberen een aantal uren productief te zijn. Ik heb nog een aantal dingen die ik wel mag doen opzich
me2, ook een collega?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer en heb zin om iemand af te knallen
Wij bellen met Voice-over-IP telefoons. Die hebben blijkbaar een hoop mogelijkheden, maar ik kan er net mee bellen en gebelt worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:33 schreef Sitethief het volgende:
Ik haat DECT telefoons met een eigen wil...........
Dat zijn inderdaad van die geweldige dingen.. Mensen die een afspraak bevestigen die nooit zijn gemaaktquote:Op donderdag 2 november 2006 11:21 schreef T1andonly het volgende:Ik had bijna niets te doen.
Stuurt een of ander iemand mij een e-mail dat die de afspraak voor vanmiddag bevestigdNou dat gaat dus mooi niet door want ik heb geen afspraken staan.
Ik heb die 'n week geleden een aantal datums doorgegeven waarop ik eventueel beschikbaar was en daar niets op teruggehoord (omdat zijn mail bleef hangen in het spamfilter)Choas Crisis, maar het is alweer opgelost
wat voor opleiding doe je dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:02 schreef umberrella het volgende:
meelopen met een projectleider betreffende nieuwbouw en renovatie projecten.
was aannemelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 13:40 schreef umberrella het volgende:
Ik doe de opleiding vastgoed en makelaardij op hogeschool rotterdam. (zit nu in het 3e jaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |