idd bij oons ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, die opmerkingen maken ze echt nog wel hoor![]()
.
Ja? Ik ben heel erg benieuwd. Het was een wens van mij om daar ooit nog es naartoe te gaan en dat gaat nu dus gebeuren!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:40 schreef T1andonly het volgende:
IJslandHet is een geweldig mooi land om te bekijken
dat lijkt mij ook wel vet, gewoon naar het buitenland voor een paar dagen met stage, succesquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ja daag iedereen. Ik mag definitief op persreis naar IJSLAND!!!
Bijna weekend, nog ff paar uurtjes. Ik ben al klaar voor vandaag, nu lunch
dan ben je dus niet erg slim bezigquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef T1andonly het volgende:Net bij een sollicitatie gesprek bijgezeten, het duurde tussen de 5-10 minuten en die jongen lulde zich verschrikkelijk vast omdat z'n CV helemaal niet overkwam met de werkelijkheid.
ok ik wil een verslag zien hierquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef T1andonly het volgende:Net bij een sollicitatie gesprek bijgezeten, het duurde tussen de 5-10 minuten en die jongen lulde zich verschrikkelijk vast omdat z'n CV helemaal niet overkwam met de werkelijkheid.
wist ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
whehe, die komt hier net op mijn mp3lijst voorbij
dat is dus gewoon domquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:56 schreef super-muffin het volgende:
Ik had deze week moeten beginnen met stage lopen maar ik heb nog geen bedrijf
Dat is ook gewoon stom.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef T1andonly het volgende:Net bij een sollicitatie gesprek bijgezeten, het duurde tussen de 5-10 minuten en die jongen lulde zich verschrikkelijk vast omdat z'n CV helemaal niet overkwam met de werkelijkheid.
idd..quote:Op zondag 5 november 2006 12:12 schreef Zosk het volgende:
Ja morgen, alhoewel het weekend wel wat langer zou mogen duren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |