Best veel verantwoordlijkheid als stagiaire, maar daar leer je ook weer veel van (dat is toch de bedoeling van een stage)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:10 schreef T1andonly het volgende:
Ja qua verantwoordelijkheid heb ik af en toe best veel dingen te doen die eigenlijk beter niet kunnen mislukken.
Zelfde met alles regelen van een stand op 'n beurs in het MECC. Ik was dolgelukkig dat dat goed gelopen is, als er dingen niet geleverd waren of simpelweg vergeten dan voel je je daar toch verantwoordelijk voor.
Opzich moet het houden van zo'n presentatie/demonstratie niet al te lastig zijn. Kwestie van erg goed voorbereiden vanavond.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:53 schreef ChatGirl het volgende:
Lang niet hier geweest.
Hier is het echt saai. Alleen, en programma wat ik nodig heb, doet het niet. Kan dus eigenlijk niks doen.
Nee, hier als in stage. Stage SC is toch nooit saai?quote:
ik wou al zeggen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, hier als in stage. Stage SC is toch nooit saai?
Ben sinds dat ik hier ben, al bijna volcontinu aan het internetten.
Ja ik ben het met je eens dat je wel eerder de praktijk in mag gaan als HBO'er. Want in de praktijk leer je toch sneller/makkelijker maar ook anders hoe het moet. Maar 3e jaars dan kan ik me wel voorstellen dat je al zo'n verantwoordelijkheid hebtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:59 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben nu 3e-jaars student Commercieel Management (HEAO Commerciele Economie) en voor mij is dit de eerste stage die ik loop in mijn leven![]()
Dus eigenlijk een hoop nieuwe dingen die je zomaar even tegenkomt. Ik ben van mening dat 'n HBO'er eigenlijk ook wel eens wat eerder wat "feeling" zou mogen krijgen met het bedrijfsleven. Als is het slechts voor 'n maand meelopen ergens.
Wat voor een beurs moet het dan zijn? Een saaie, vertegenwoordigersbeurs, of mag het ook nog leuk zijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:00 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb ook weinig beters te doen dan internetten. Ik ben eigenlijk opzoek naar een beurs om te bezoeken. Alleen regio Limburg is niet zo druk qua beurzen.
De vorige beurs waar we aanwezig waren, waren de Bedrijven Kontakt Dagen Limburg. Gelukkig was dat niet zo'n beurs met alleen stijve zakenmensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat voor een beurs moet het dan zijn? Een saaie, vertegenwoordigersbeurs, of mag het ook nog leuk zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:35 schreef Sitethief het volgende:, ik was al iets kwijt in mijn MyAT, maar kon er niet meer op komen,
...................
.
Ik moet ook nog tot 17.00, maar ik krijg wel 3x zo veel als jou uitbetaald. En ook ik voel me enorm gebruikt. M'n schoolopdracht gaat ook al niet zo heel tof. Kan m hier wel maken, maar moet dan thuis nog tig pagina's maken. Heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:16 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 kwatier te gaan ik moet tot 17.00 voor 35 cent per dag voel me zo gebruikt![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:16 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 kwatier 2 uur te gaan ik moet tot 17.00 18.00 voor 35 0,0 cent per dag voel me zo gebruikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |