quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:52 schreef Neleos het volgende:
Marcel
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:02 schreef Homdeck het volgende:
was dat geen pool ofzo?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:59 schreef Cynix ® het volgende:
Er is een subforumban voor Jayhawk aangevraagd wegens spelbederf. Eerst kort, indien nodig wat langer. Laten we het sportief houden met z'n allen, ok?
Hij was wel single en vroeger leek hij veel op Chandler.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Het was volgens mij wel een homo.
Nee, die is het wel! Mr Heckles. Ze zijn wel een keer van appartement gewisseld he, Monica, Rachel en Chandler en Joey.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef Nesle het volgende:
Je hebt wel mister Heckles maar die woonde onder Monica en Rachel.
Ik heb geen idee wie onder hun woonde
Hoezo niet dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:10 schreef Anarion het volgende:
Oh die met die bezem, ja weet t wel. Maar de vraagstelling was niet helemaal duidelijk....
Het juiste antwoord op een vraag van vannachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:40 schreef RoofingBurner het volgende:
John 'Waiting on the World to Change' Mayer
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Jayhawk het volgende:
juliette lewis?
Kom op.quote:
Ja: een single, een cd en 2 beelden van Vriendlief, een doos drop van een vriendin en centjes van oma.quote:
Single: Stendal Blast - Nur ein tagquote:
Haar voornaam is ook een maand.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:42 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Niet gezien. Heb je nog meer tips?
![]()
Ken je Deine Lakaien?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Het zegt me echt helemaal niets
Stijl?
Oh, TSE is een mevrouw!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja: een single, een cd en 2 beelden van Vriendlief, een doos drop van een vriendin en centjes van oma.
Nee. Ook niet. Maar wat is de stijl?quote:
Oh Julyquote:
Altijd nieuwe muziek. Maar dit soort muziek trekt me gewoon nietquote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh July
Maar dat spreek je uit als Julai
Eh gaarne. Als ze een andere maand als naam heeft dan zijn het behoorlijk trieste oudersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee.![]()
Zullen we maar een ander vraagje derin gooien en deze open laten?
Januaryquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:05 schreef Anarion het volgende:
Och ja met die Amerikanen kan het ook gewoon january zijn of december
Yupz..maar persoonlijk vind ik dat behoorlijk triest...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:05 schreef Anarion het volgende:
Och ja met die Amerikanen kan het ook gewoon january zijn of december
Beter dan dat je voornaam '13e maand' isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yupz..maar persoonlijk vind ik dat behoorlijk triest...
Ow?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:13 schreef cafca het volgende:
Hee, wat zie ik, TSE is jarig?gefeliciteerd!
![]()
Het is dat je zegt dat ze in American Pie speelt, anders had ik dr echt niet herkend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:14 schreef Nesle het volgende:
Nou aangezien mijn vraag nog niet goed beantwoord is geef ik aan iemand anders de nieuwe vraag
quote:
Nou ik zei al dat ik hem aan iemand anders doorgeefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:19 schreef Supersheep het volgende:
Doe je een andere vraag Nesle of zal ik een vraagje doen?
kquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou ik zei al dat ik hem aan iemand anders doorgeef
En dat mag jij natuurlijk ook zijn![]()
Ja, en de ander is Isla Fisher, vooral bekend van Wedding Crashersquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, en de ander is Isla Fisher, vooral bekend van Wedding Crashers
Nesle +1
Toch een vraag stellen dus
Ja dat zou wel heel gemakkeijk zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
2 broertjes McDonald ?
De ene heette Mac.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
Wie zijn de oprichters van de allereerste mcDonalds?
Macquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De ene heette Mac.
De ander John?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:33 schreef vipergts het volgende:
dick en mac mc donald pas zelf nog een mac vraag gesteld
Ik wilde nog wel de hint geven: Als je er vaak naar toe gaat, word je datquote:
Moet je er wel gaan eten natuurlijk, je kunt er namelijk ook ballenbakzwemmer worden...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel de hint geven: Als je er vaak naar toe gaat, word je dat![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef NJ het volgende:
Jayhawk kan even 24 uur de encyclopedie gaan bestuderen, zodat hij, zodra hij terugkomt, niet meer hoeft te googelen.
Alleen de lucht daar al is slecht voor jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet je er wel gaan eten natuurlijk, je kunt er namelijk ook ballenbakzwemmer worden...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet je er wel gaan eten natuurlijk, je kunt er namelijk ook ballenbakzwemmer worden...
Laat me raden: ouders waren bang dat de kinderen een bal in hun oog zouden krijgen?quote:
Ken iemand die daar heeft gewerkt in de vakantie en die heeft na een week ontslag genomen vanwege de lucht waar ie de hele dag in moest staan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Alleen de lucht daar al is slecht voor je![]()
Ik ook niet. Niet in Nederland, die zijn zo verrekte klein en mufquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb overigens nooit in een ballenbak bij de Mac gezeten.
Nog nooit gezien. Dat is zeker niet in het centrum van grote steden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:45 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ook niet. Niet in Nederland, die zijn zo verrekte klein en muf.
Altijd als we naar Amerika gaan is het me toch een paradijs!![]()
Ze bouwen daar gwn complete pretparken in zo'n Mac.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb overigens nooit in een ballenbak bij de Mac gezeten.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar gaat alle waardering die ik voor je had [afbeelding]
quote:
Nee, altijd aan die lange waar nooit een einde aan komt wegen net buiten de stad zeg maar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Dat is zeker niet in het centrum van grote steden?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
jh is geband![]()
zou tijd worden
(of issie al weer terug
)
is het Che Guevara ofzo?
quote:
Chavez?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:53 schreef vipergts het volgende:
niet fidel wel dezelfde overtuigin hij is op de foto 23
ik dacht al, hoe komt ie nou bij hugo sanchezquote:
Dat is een voetballer, jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik dacht al, hoe komt ie nou bij hugo sanchez![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Neleos het volgende:
Stalin
denk het nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef Anarion het volgende:
stalin in zijn jonge jaren
Wil je in de OP ff mijn punten aantal veranderen want:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Neleos het volgende:
Stalin
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had in het vorige topic ook een punt gehaald.
Anarion bedoel je zeker...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:02 schreef vipergts het volgende:
neleos+1
Maar ik heb nog niet geteld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wil je in de OP ff mijn punten aantal veranderen want:
[..]
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:02 schreef vipergts het volgende:
anarion+1 sorry had over je heen gelezen tijdens al het jh en ballenbak gebabbel
is dat een subtiele hintquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:06 schreef Supersheep het volgende:
Anarion Laatste bezoek: 6 minuten, 32 seconden geleden.
Ja, maar omdat ik te subtiel ben:quote:
Hij/zij was eerderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef Anarion het volgende:
stalin in zijn jonge jaren
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:14 schreef KhaZ het volgende:
Renkerdekenker wat ben ik traag, excuus =]
Nu nog een derde vraag natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Oeps, nou hebben we er twee, wat nu.
Ik heb geen idee. Maar aangezien hij er met sub staat heb ik dat ook maar gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:21 schreef Supersheep het volgende:
Waarom staat Jayhawk met punten gewoon weer in de OP eigenlijk?
Bedanktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:19 schreef Nesle het volgende:
Punten behaald in topic 363.
Nembrionic +1
Hawaii_Tim +1
YuritheMaster +1
erkel +1
Flitspaal +2
Let op! Quyxz_ +1
Berkery +1
cacfa +1
macondo +1
Neleos +1
en dan heeft Jayhawk ook nog 1 punt gehaald. Dus Jayhawk +1
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
BedanktIk zal ze er even bijzetten. (behalve Jayhawk dan he)
Batmobilequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb er nog eentje te goed volgens mij, van John Mayor dat is.
Wat is het merk van deze auto.
[afbeelding]
Oi!quote:
Kijk daar hebben we een kenner.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:32 schreef Anarion het volgende:
Sorry was ff weg. Zit op het werk en hier isaf en toe ook nog wel eens iets te doen
Dit is volgens mij een oude engelse Reliant
Ohja, zonder S.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:39 schreef Anarion het volgende:
Zonder s, maar dan is het nog goed.
Moet toch maar eens moeilijkere vragen gaan bedenken
Neleos +1
Niet eens Everything Is Illuminated? Die is echt ontzettend mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:38 schreef Anarion het volgende:
Paspoortvraagje:
Van welke acteur is dit paspoort:
Geboren op: 28 January 1981
Geboren in: Cedar Rapids, Iowa, USA
Films:
Sin City
Hooligans
Try Seventeen
Chain of Fools
Als ik één film echt raar en niet te snappen vind is het Sin Cityquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, zonder S.
Hooligans heb ik deze week gezien, en Sin City is 1 favoriet van mij.
Nieuwe vraag komt eraan.
Het gaat ook meer om de stijl van de film dan om het verhaal. Het lijkt echt zo'n oude comic. Dat vind ik wel knap gedaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als ik één film echt raar en niet te snappen vind is het Sin City![]()
*kuch*quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de stijl van de film dan om het verhaal. Het lijkt echt zo'n oude comic. Dat vind ik wel knap gedaan.
Het is een film!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*kuch*
Het IS een (oude) comic
Net als V for Vendetta.
JA natuurlijk is het een filmquote:
Nee, oke. Dat weet ik wel, maar daarom is het nog steeds wel knap dat de film zo de sfeer van oude comics uitademt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
JA natuurlijk is het een film
Maar naar aanleiding van de comic. Niet andersom
Oh zo..dan ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, oke. Dat weet ik wel, maar daarom is het nog steeds wel knap dat de film zo de sfeer van oude comics uitademt.Dat bedoelde ik.
Baader Meinhoff Gruppe moet dat zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Rote Armee Fraction?
Bader en Meinhof
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo..dan ben ik het met je eens
Nopequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:03 schreef vipergts het volgende:
loodgieter
Nee maar aan de man kan je zien dat het géén loodgieter of putjesschepper is. Hij was wel gewend om met zijn handen te werken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef Anarion het volgende:
Ja hij is een cabaratier, maar dat was niet de vraag dacht ik
Hij was inderdaad kapper.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:12 schreef doeka het volgende:
kapper!
kapper bedoel jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hij was inderdaad schilder.![]()
doeka +1
heel goed; nu de namen nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:24 schreef Neleos het volgende:
Het zijn Duitsers, zoveel weet ik.
Ja, Dieter Bohlen is goed; en dan nog Thomas A.....quote:
quote:Modern Talking bestond uit: Thomas A..... en Dieter Bohlen. De muziek van Modern Talking wordt gekenmerkt door lekker in het gehoor liggende liedjes en de hoge tonen. In het begin werd de indruk gewekt dat Dieter deze zong. Enkele jaren geleden werd echter officieel toegegeven dat de hoge tonen in de studio waren ingezongen door een aantal zangers.
In de jaren 80 droeg Thomas altijd een gouden ketting met daarop de naam van zijn vrouw Nora. Nora ging zich steeds meer bemoeien met Modern Talking, wat uiteindelijk leidde tot de "Trennung" in 1987. Nadat Thomas gescheiden is van Nora krijgen Dieter en Thomas weer contact met elkaar, wat leidt tot het maken van een CD met nieuwe versies van hun oude hits. Deze CD verschijnt in 1998 en wordt een groot succes. In 2003 gaan ze weer uit elkaar met ruzie. Volgens Dieter had Thomas geld gestolen uit de Bandkas. In juni 2003 treden ze voor de laatste keer op in Berlijn.
Er wordt beweerd dat Modern Talking wereldwijd meer dan 100 miljoen platen heeft verkocht. Hiermee is zij de meest succesvolle Duitse Band allertijden.
Ben vanavond in Enschedequote:
deze klint ook een stuk beter dan de vorigequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
En vanavond weer kamerbezichtiging en volgende week ook weer
We hebben je mailtje ontvangen en omdat deze wel interessant klonk willen we je
graag uitnodigen om de kamer te komen bekijken en je te leren kennen.
Ik klink interessant![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
deze klint ook een stuk beter dan de vorige![]()
Je hoeft niet aan vage eisen te voldoen deze keer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben vanavond in Enschede
misschien kom ik je dit weekend wel tegenmaar weet niet hoe jij er uit ziet
![]()
En vanavond weer kamerbezichtiging en volgende week ook weer
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je hoeft niet aan vage eisen te voldoen deze keer?
Zou zo kunnen dat ik je tegen kom jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben vanavond in Enschede
misschien kom ik je dit weekend wel tegenmaar weet niet hoe jij er uit ziet
![]()
Succesquote:En vanavond weer kamerbezichtiging en volgende week ook weer
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan best iets verzinnen als het moet hoor![]()
Maar dan zonder aanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Anderson?
Je bedoelt waarschijnlijk zonder son i.p.v. aan. Anders zal het dan wel zijn i.p.v. Anderson.quote:
Neem bijvoorbeeld een glazen potje mee, plak er een sticker met 'goed doel' op en eis dat de mensen die daar wonen ¤50,- p.p. doneren omdat je anders niet met ze zal praten.quote:
Ik bedoelde Anderson zonder on= aan! Ik was het zo aan het weggeven; dacht, ik doe nog iets cyptisch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:58 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk zonder son i.p.v. aan. Anders zal het dan wel zijn i.p.v. Anderson.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld een glazen potje mee, plak er een sticker met 'goed doel' op en eis dat de mensen die daar wonen ¤50,- p.p. doneren omdat je anders niet met ze zal praten.
Toch nog, laatst was een van die creeps bij 'de Reünie' met Rob Kamphuis. Brrr....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:00 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik bedoelde Anderson zonder on= aan! Ik was het zo aan het weggeven; dacht, ik doe nog iets cyptisch.
Maar inderdaan Dieter Bohlen en Thomas Anders.
Roofing Burner +1
Ga je nog stemmen? vandaag laatste dag.quote:
Ohja. Ga ik even doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ga je nog stemmen? vandaag laatste dag.
Niet echt mijn soort vragen vanmiddag blijkbaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Toch nog, laatst was een van die creeps bij 'de Reünie' met Rob Kamphuis. Brrr....
Volgende:
Wat is een CAR verzekering?
Nee, helaas, ook niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet echt mijn soort vragen vanmiddag blijkbaar![]()
fietsverzekering?
Het is inderdaad een afkorting, alleen een Engelstalige.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Anarion het volgende:
Collectieve anti reuk verzekering ?????
Waarop stemmen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ga je nog stemmen? vandaag laatste dag.
All-risk is in ieder geval goed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
Collectieve All-Risk verzekering?
Toernooi: Het ultieme jaren 60 nummer ronde 1 deel 4quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarop stemmen als ik vragen mag?
Circumcision All-Risk verzekeringquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
All-risk is in ieder geval goed.Nou het eerste woord nog.
Die ga ik in ieder geval niet nodig hebben. Geen circumcision voor mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Circumcision All-Risk verzekering
ok thanksquote:
zie mijn sigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarop stemmen als ik vragen mag?
Oei, gevoelig onderwerp.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Circumcision All-Risk verzekering
samenvatten kan ik wel goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:22 schreef Nesle het volgende:
Iemand die hier goed is in gedichten analyseren/ontleden/samenvatten per strofe?
Hoi!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:29 schreef Bio het volgende:
Hallo
Ik ben een newbie, heb de OP gelezen er klaar voor!
Eisbar is niet om aan te horen
Hee bioquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:29 schreef Bio het volgende:
Hallo
Ik ben een newbie, heb de OP gelezen er klaar voor!
Eisbar is niet om aan te horen
Blijft ie spoken? Het antwoord is juist, maar afkomstig van een user die een ban heeft, geen punten dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Bio het volgende:
k hoor van Jayhawk dat het Construction All-risk verzekering is, hij is heel boos dat ie gebanned is, want hij weet gewoon veel. Daar kan ik van getuigen want het is een studiegenoot van me en ik weet ook veel.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Bio het volgende:
k hoor van Jayhawk dat het Construction All-risk verzekering is, hij is heel boos dat ie gebanned is, want hij weet gewoon veel. Daar kan ik van getuigen want het is een studiegenoot van me en ik weet ook veel.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Bio het volgende:
Zelfs als ie een ban heeft verpest ie het nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Bio het volgende:
niet te stoppen die gastquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zelfs als ie een ban heeft verpest ie het nog![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef Supersheep het volgende:
Uhh Nesle, je bent nu toch niet allemaal gedichten aan het typen hoop ik?
Wilde namelijk alles samenvatten met 'blaat'...![]()
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef Supersheep het volgende:
Uhh Nesle, je bent nu toch niet allemaal gedichten aan het typen hoop ik?
Wilde namelijk alles samenvatten met 'blaat'...![]()
Ik roep gewoon mijn grote broer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef Soempie het volgende:
Bio is natuurlijk gewoon Jayhawk, maargoed. Wat doen we hier aan???![]()
Bio was al in 2003 geregged, dus jayhawk moet wel een erg vooruitziende blik gehad hebben als ik hem benquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef Soempie het volgende:
Bio is natuurlijk gewoon Jayhawk, maargoed. Wat doen we hier aan???![]()
Wat heb je de afgelopen drie jaar gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:39 schreef Bio het volgende:
[..]
Bio was al in 2003 geregged, dus jayhawk moet wel een erg vooruitziende blik gehad hebben als ik hem ben
Waarom heb je dan sinds die tijd niet gepost en nu ineens,........................begin je weer te posten. Vreemd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:39 schreef Bio het volgende:
[..]
Bio was al in 2003 geregged, dus jayhawk moet wel een erg vooruitziende blik gehad hebben als ik hem ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |