heel goed; nu de namen nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:24 schreef Neleos het volgende:
Het zijn Duitsers, zoveel weet ik.
Ja, Dieter Bohlen is goed; en dan nog Thomas A.....quote:
quote:Modern Talking bestond uit: Thomas A..... en Dieter Bohlen. De muziek van Modern Talking wordt gekenmerkt door lekker in het gehoor liggende liedjes en de hoge tonen. In het begin werd de indruk gewekt dat Dieter deze zong. Enkele jaren geleden werd echter officieel toegegeven dat de hoge tonen in de studio waren ingezongen door een aantal zangers.
In de jaren 80 droeg Thomas altijd een gouden ketting met daarop de naam van zijn vrouw Nora. Nora ging zich steeds meer bemoeien met Modern Talking, wat uiteindelijk leidde tot de "Trennung" in 1987. Nadat Thomas gescheiden is van Nora krijgen Dieter en Thomas weer contact met elkaar, wat leidt tot het maken van een CD met nieuwe versies van hun oude hits. Deze CD verschijnt in 1998 en wordt een groot succes. In 2003 gaan ze weer uit elkaar met ruzie. Volgens Dieter had Thomas geld gestolen uit de Bandkas. In juni 2003 treden ze voor de laatste keer op in Berlijn.
Er wordt beweerd dat Modern Talking wereldwijd meer dan 100 miljoen platen heeft verkocht. Hiermee is zij de meest succesvolle Duitse Band allertijden.
Ben vanavond in Enschedequote:
deze klint ook een stuk beter dan de vorigequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
En vanavond weer kamerbezichtiging en volgende week ook weer
We hebben je mailtje ontvangen en omdat deze wel interessant klonk willen we je
graag uitnodigen om de kamer te komen bekijken en je te leren kennen.
Ik klink interessant![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
deze klint ook een stuk beter dan de vorige![]()
Je hoeft niet aan vage eisen te voldoen deze keer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben vanavond in Enschede
misschien kom ik je dit weekend wel tegenmaar weet niet hoe jij er uit ziet
![]()
En vanavond weer kamerbezichtiging en volgende week ook weer
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je hoeft niet aan vage eisen te voldoen deze keer?
Zou zo kunnen dat ik je tegen kom jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben vanavond in Enschede
misschien kom ik je dit weekend wel tegenmaar weet niet hoe jij er uit ziet
![]()
Succesquote:En vanavond weer kamerbezichtiging en volgende week ook weer
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan best iets verzinnen als het moet hoor![]()
Maar dan zonder aanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Anderson?
Je bedoelt waarschijnlijk zonder son i.p.v. aan. Anders zal het dan wel zijn i.p.v. Anderson.quote:
Neem bijvoorbeeld een glazen potje mee, plak er een sticker met 'goed doel' op en eis dat de mensen die daar wonen ¤50,- p.p. doneren omdat je anders niet met ze zal praten.quote:
Ik bedoelde Anderson zonder on= aan! Ik was het zo aan het weggeven; dacht, ik doe nog iets cyptisch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:58 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk zonder son i.p.v. aan. Anders zal het dan wel zijn i.p.v. Anderson.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld een glazen potje mee, plak er een sticker met 'goed doel' op en eis dat de mensen die daar wonen ¤50,- p.p. doneren omdat je anders niet met ze zal praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |