Wss. duits ofzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef hardcorebass het volgende:
@geq , dat kenteken is toch geen bromfietskenteken?lykt me meer motor kenteken
The OC is wel tov, 2 nov begint het weerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef hardcorebass het volgende:
ik ga zo the OC kyken, enigste serie die ik leuk vindt, naast gtst onm en goudkust natuurlyk
haha the oc komt zo weer, om 5 over 12 op veronicaaaaa..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
The OC is wel tov, 2 nov begint het weer![]()
Volg het via internetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:55 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
haha the oc komt zo weer, om 5 over 12 op veronicaaaaa..
westenwind? bestaat dat ook al? ik noemde er net maar een paar op, maar die vind ik dan ook tov
hoeveel lessen had je btw gedaan over rijbewijs baz?
Bij mij nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
Probeer het anders de eerste keer zonder ofzo.. Je hebt het opzich niet nodig, ma tis wel handig.
En bij mij hebben pap en mam het toch betaald, dusja, who gives a fuck.![]()
![]()
Dat antwoord is simpel: Je doet Havo man!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef mstr het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik wel of geen cursus moet gaan doen voor m'n certi.
Dat het je geen kut scheelt als je je moeders TomTom laat vallen, dat het je niks boeit omdat je ouders toch wel betalen enz. enz.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoezo?
Ja mja. Zo ben ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat het je geen kut scheelt als je je moeders TomTom laat vallen, dat het je niks boeit omdat je ouders toch wel betalen enz. enz.
Ik ben zelf gelukkig financieel onafhankelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja mja. Zo ben ik.
Als hun aanbieden om al die shit voor mij te betalen, why not.![]()
he mafkeesquote:
verkeersinzichtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt best wel meeOp het schakelen na is het even nuttig als op een trapfiets rijden voor je motorrijbewijs
En lees dan 'ns 2 of 3 berichten verder !!1!!1!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:03 schreef mister_dog het volgende:
[..]
he mafkeesjij zei in het vorige topic dat dimi een half jaar jonger als jij is maaruhh hij is een half jaar ouder als jij
eisn!!1
!1!!een!!
éèn!!
En vooral niet te snel in paniek raken ivm overwacht scherp sturen als reactiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Valt mee, op de motor moet je extra scherp zijn.
Meer het feit dat je je brommer niet zomaar overal voor kan gooien, en al helemaal niet op de snelweg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
En vooral niet te snel in paniek raken ivm overwacht scherp sturen als reactie
het was 7 of 9 berichten verder maar ik heb ze allebij niet gezienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:06 schreef mstr het volgende:
[..]
En lees dan 'ns 2 of 3 berichten verder !!1!!1!!!
Kloptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer het feit dat je je brommer niet zomaar overal voor kan gooien, en al helemaal niet op de snelweg.
Maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
het was 7 of 9 berichten verder maar ik heb ze allebij niet gezien![]()
Jouw scootertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
het was 7 of 9 berichten verder maar ik heb ze allebij niet gezien![]()
Bijna was 'ie al 3 keer kapot geweestquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef mister_dog het volgende:
ik heb echt een goeie dag vandaag, eerst rijd ik over het fiets pad (waar ik gewoon mocht rijden) komt er ineens een auto van rechts rijd ie ongeveer tot midden op het fiets pad, ziet mij aan komen en blijft staan. Drukte dus van schrik op de remecht stomme actie en ik kwam daar met 70+ aan karren, gelukkig doen me remmetjes het goed
2 km verder komt er een nieuwe pimp punto aan rijden (dikke wagen) weer uitrit moet ik godverdomme weer vol in de ankers! :S
nog een x aantal km verder komt er in eens een fietser van de stoep af zetten, ik had de zon vol in me gezicht staan dus ik zag hem helemaal niet dat scheelde echt een halve meter
maar m'n doel heb ik gehaald, heb nu een nieuwe jas![]()
Die mensen zijn zó zieligquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:55 schreef wudstik het volgende:
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=425329
check vroemmmmm
nee maar als je hem wil kope mag dat want ik haat m een beetjequote:
Kankerallochtonenrappersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef hardcorebass het volgende:
youssef en kamal, wat een kutallochs
wat voor een jas hebbie gekocht?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef mister_dog het volgende:
ik heb echt een goeie dag vandaag, eerst rijd ik over het fiets pad (waar ik gewoon mocht rijden) komt er ineens een auto van rechts rijd ie ongeveer tot midden op het fiets pad, ziet mij aan komen en blijft staan. Drukte dus van schrik op de remecht stomme actie en ik kwam daar met 70+ aan karren, gelukkig doen me remmetjes het goed
2 km verder komt er een nieuwe pimp punto aan rijden (dikke wagen) weer uitrit moet ik godverdomme weer vol in de ankers! :S
nog een x aantal km verder komt er in eens een fietser van de stoep af zetten, ik had de zon vol in me gezicht staan dus ik zag hem helemaal niet dat scheelde echt een halve meter
maar m'n doel heb ik gehaald, heb nu een nieuwe jas![]()
het grootste deel spreekt voor zich eigenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:33 schreef mstr het volgende:
Je moet trouwens best veel verkeersborden kennen enzo
Dat wel jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:42 schreef C2C het volgende:
[..]
het grootste deel spreekt voor zich eigenlijk
Ik net oefenexamen gedaan, 6/50 fout. Dus geslaagdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:47 schreef hardcorebass het volgende:
eitje, half uurtje van te voren leren en ik had 6 fout
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:03 schreef hardcorebass het volgende:
nou dan, zou echt niet hulp gebruiken, gewoon jezelf opgeven en dan komt het vaneigens wel goed.
Ik zou beter lerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik net oefenexamen gedaan, 6/50 fout. Dus geslaagd![]()
Thxquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toffe motor btw Bazzie.!
Ga ik ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zou dan wel alsnog even je boekje openslaan
3 weken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:17 schreef hardcorebass het volgende:
hij hoeft pas over 3 maanden ofzo toch
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Tof, dezelfde scooters.
hehe nee wel dezelfde stringquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:20 schreef Geqxon het volgende:
Hebben jullie ook matchende shirtjes?
Allebei wel mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:11 schreef C2C het volgende:
[..]
haha thnxmaar jammer genoeg is alleen de rechtse van mij, de andere is van een maat van me
hehe, ik ga ff kijken of ik een leuke scootert kan vindenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:28 schreef C2C het volgende:
[..]
thnx
alleen hij ziet er nu niet meer zo uit, moet hem ff schoonmaken oid hehe![]()
Ik denk niet dat ik voor een Aprillia ga.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef C2C het volgende:
als je een ditech koopt doe het niet 2ehands iig...
zowiezo kan je beter voor een carb scooter gaan
Ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
En, wie heeft er nog geen kenteken?
HahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahaquote:
lees 'ns verder dan alleen: Ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mongool, als je op 1 november geen kentekenbewijs aangevraagt hebt ben je de shizzlesjaak
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja vertel mij wat. Jij gelooft nog in jongens plagen kusjes vragen.
Je moet geen scooter kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef mstr het volgende:
Waar moet je trouwens op letten bij het kopen van een scootert?
Dat je eerst de opa eraf mept.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef mstr het volgende:
Waar moet je trouwens op letten bij het kopen van een scootert?
Als je dan toch een scooter wilt.quote:
Prijslijst in de rechterbalk?quote:
En dat is een goed punt???quote:Een wegracer voorzien van scootertechnieken zoals een automatische versnelling en een helmbak onder de buddy.
Het uiterlijk lijkt niet op een scooter dat is een goed punt.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:56 schreef Ipho het volgende:
5668913613
Jeses, als jij hem aan je keting doet aan een paal. Elke scooter/brommer word/kan gejat worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen hier in Utrecht is hij denk ik snel gestolen
Klopt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef hardcorebass het volgende:
daarvoor heb je diefstalverzekering he
Maar daar kun je zeker niet een soortgelijke scooter van kopenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:20 schreef hardcorebass het volgende:
jawel, assie gejat wordt krijg je dagwaarde terug
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar daar kun je zeker niet een soortgelijke scooter van kopen
jawel en vaak nog een mooiere ook nog dit omdat de scooters vaak onder de echte dagwaarde word verkochtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar daar kun je zeker niet een soortgelijke scooter van kopen
neuh, als jij door de stad heenrijd op je 180cctje en je hebt geen verzekeringsplaat en er komt politie achter je aan ben je zo weg hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef mstr het volgende:
De mensen die nu op een gestolen scooter rijden, hebben binnenkort een probleem.
1 november word een massale dumpdag op Marktplaatsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef mstr het volgende:
De mensen die nu op een gestolen scooter rijden, hebben binnenkort een probleem.
Die scooters van de politie danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:36 schreef C2C het volgende:
[..]
neuh, als jij door de stad heenrijd op je 180cctje en je hebt geen verzekeringsplaat en er komt politie achter je aan ben je zo weg hoor.
zelfs op de fiets rij je ze er nog zo uit...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
1 november word een massale dumpdag op Marktplaats
neenee die gaan 75 oidquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Die scooters van de politie dan
De gaan geloof ik 10 km/u?
[..]
Of in de gracht ermee.
Of ze stelen gewoon kentekenplaten van scooters waar ze wel op zitten
O je bedoeld die bosmongoolpolitiesquad met snorfietsen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zouden ze echte kentekens moeten hebben, maar die hebben ze niet.
En rijden zonder helm.
Chillquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Mijn opa vind hem ook tof.
Ja, exactlyquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O je bedoeld die bosmongoolpolitiesquad met snorfietsen he
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef hardcorebass het volgende:
dat verstand van havo scholiertjes tegenwoordig
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Geqxon het volgende:
Die bosmongoolpolitiesquad met snorfietsen heb je volgens mij alleen in Utrecht man
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:50 schreef hardcorebass het volgende:
Dan kunnen ze boeven achterna zitten die automatische rolstoelen hebben gestolen.
Gaven ze niet extra gas?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb ze op mijn MTB ingehaald zelfs
haha dan haalde je ze niet snel genoeg inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee man, ze waren aan het surveilleren
O maar ze gaven wel vol gas hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:59 schreef mstr het volgende:
[..]
haha dan haalde je ze niet snel genoeg in
Tenzij je het verkeer in gevaar brengtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef hardcorebass het volgende:
op een fiets mag je zo hard als je wil hoor
Ik breng het verkeer wel eens in gevaar al fiets ik langzaamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij je het verkeer in gevaar brengt
Ik duid meer op wielrenners die met 80 door de binnenstad racenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik breng het verkeer wel eens in gevaar al fiets ik langzaam!
Hoeven ze hier niet te doen, klinkertje...klinkertje...klinkertje...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik duid meer op wielrenners die met 80 door de binnenstad racen
Het ging meer om die wielrennersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:15 schreef hardcorebass het volgende:
als er veel klinkers zyn zou ik sowieso schakeltje kopen, veel betere vering etc.
Dat is toch lekker op je reetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef mstr het volgende:
Dit is ziek: http://www.youtube.com/watch?v=iqPuJoaGs3U
Moet ik hem even bij jou achterin inparkeren??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:19 schreef fvivif het volgende:
VROEM VOROEM VOREMMMO
Graagquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet ik hem even bij jou achterin inparkeren??
Stel mooie borsten stunts.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef hardcorebass het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hXAHuUexRaI&NR
Ik ben nu 6 lvl's gestegen met WoW netquote:
Ik bij 11% van downloaden van NFS Carbon Demoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben level 44 bij WoW.
hehequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben level 44 bij WoW.
Link? Of heb je daar een ubergamecard voor nodig?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik bij 11% van downloaden van NFS Carbon Demo
Ik loog. En nu ben jij degene zonder leven omdat je weet dat dat een heel hoog level is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef C2C het volgende:
[..]
hehe
jij heb echt geen leven
ik houd het wel bij een schietspelletje af en toe
nee ik heb southpark gekekenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik loog. En nu ben jij degene zonder leven omdat je weet dat dat een heel hoog level is.
En toen zei hij: Gamen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:15 schreef C2C het volgende:
[..]
nee ik heb southpark gekeken
zowiezo heb ik 1x iemand dat spel zien spelen en toen dacht ik bij me zelf, waar ben jij mee bezig?
Geen ideequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Link? Of heb je daar een ubergamecard voor nodig?
What happened?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:34 schreef wudstik het volgende:
GODVERDEHOERENKOTS
scooter cillinder wederom vastgelopen, rest van het jaar fietsen, scooter zal ik nooit meer op rijden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef hardcorebass het volgende:
op een fiets mag je zo hard als je wil hoor
Zo hard kan ik maar netquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef mstr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hjHj3BxPCW0
Heeft knap de snelheid erin zitten
Ik denk toch echt eerder dat je handsvat beetje overleden isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:04 schreef Ferrox het volgende:
Owja,
ik dacht daarnet dat ik em weer helemaal goed had ed.
Ferrox:![]()
hmm fok, nog steeds 3 x kicken![]()
anyway ff rijden
hey, hij loopt al weer 55![]()
en wéér, terug lopende toeren, handvat lam![]()
kijk nog es, kut kabel hangt er weer uit![]()
terug gereden door wéér aan dat kk touwtje te trekken![]()
Ik vind hem zo strak,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:35 schreef no1uknow het volgende:
Deeeeeee keeper van Den Haag, van Den Haag, van Den Haag. De keeper van Den Haag die heeft een dildo in z'n maag. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond, zo'n dildo, zo'n dildo, zo'n dildo in je kont!
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
!
maar op een brommer ook.. fiets niet eigenlijk.. dus dat helpt welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Valt mee, op de motor moet je extra scherp zijn.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef mstr het volgende:
[..]
hehe, ik ga ff kijken of ik een leuke scootert kan vinden
ik heb hem.. op mn box liggen op mn kastquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
En, wie heeft er nog geen kenteken?
koop geen derbi of scooter.. dat scheelt heeeel veel..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jeses, als jij hem aan je keting doet aan een paal. Elke scooter/brommer word/kan gejat worden.
Wat een opmerking.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef hardcorebass het volgende:
daarvoor heb je diefstalverzekering he
Maar dat vind ik dus niet mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
koop geen derbi of scooter.. dat scheelt heeeel veel..
wil je 100% dat iedereen hem laat.. koop een puch![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:35 schreef no1uknow het volgende:
Deeeeeee keeper van Den Haag, van Den Haag, van Den Haag. De keeper van Den Haag die heeft een dildo in z'n maag. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond, zo'n dildo, zo'n dildo, zo'n dildo in je kont!
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
!
Laat ik nou net een seizoenskaart hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Dat soort shit is de enige reden waarom ik ooit naar een voetbalwedstrijd zou gaan
Je hebt een oorbel en je wil een scooter, natuurlijk heb je een seizoenskaartquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat ik nou net een seizoenskaart hebben
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:34 schreef wudstik het volgende:
GODVERDEHOERENKOTS
scooter cillinder wederom vastgelopen, rest van het jaar fietsen, scooter zal ik nooit meer op rijden![]()
![]()
Ik!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:38 schreef PallominnoXIII het volgende:
Iemand intresse in een filmpje hoe een agent klungelt om mijn TZR goed gemeten te krijgen, op de rollerbank?
(Wel 2kw, overigens)
JA!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:38 schreef PallominnoXIII het volgende:
Iemand intresse in een filmpje hoe een agent klungelt om mijn TZR goed gemeten te krijgen, op de rollerbank?
(Wel 2kw, overigens)
Als hij zich aan de snelheid houd, word hij niet opgepakt. Denk niet dat ze hem op een rollerbank doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:47 schreef hardcorebass het volgende:
hee pallominno, die TZR heb je nog niet zo lang ofwel?
Dadelyk wegmisbruikers! kijkenaltijd leuk
hoelang duurt het nog voordat jij wordt gepakt Bazzie? hoe hard haalt dat ding trouwens? 160-170?
Denk dat daar de schoen wringtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:02 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als hij zich aan de snelheid houd, word hij niet opgepakt.
Nee ik vond je vraag daarom zo stom klinkequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:03 schreef hardcorebass het volgende:
haha neee, maar ik bedoel of hij geen 200 kan boeken op de snelweg ofzoomdat hij nog 25 kw setje heeft gok ik zo
Tuurlijk gooien ze hem niet op de rollerbank, kan niet eens denk ikEn het mag sowieso niet
Zou wat zyn een motor op de rollerbank hehe
Ik weet het zeker!!quote:
Mijne kan 80. Hij's rood, laatst reed ik haast je hondje dood.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef Agorias het volgende:
ik heb een step, die step is blauw! hij kan wel honderd, hoe hard kan die van jou?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:36 schreef mstr het volgende:![]()
Ik heb zojuist te horen gekregen dat m'n ouders meebetalen
aerox danquote:
Want?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
aerox dangeen peugeot. Dan krijg je gewoon spijt dat je ouders daar geld aan hebben uitgegeven.
Je voldoet meer en meer aan het sterotypequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:36 schreef mstr het volgende:![]()
Ik heb zojuist te horen gekregen dat m'n ouders meebetalen
ligt er aan, als je hem helemaal kaal levert denk ik tussen de 100 en 250 euroquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef hardcorebass het volgende:
btw: hoe duur is t om framepje te laten poedercoaten?
Nee man, nadat ie zijn incontinetieluiers heeft opgehaald kan ie em keihard langs de bingozaal naar het bejaardentehuis boekenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
aerox dangeen peugeot. Dan krijg je gewoon spijt dat je ouders daar geld aan hebben uitgegeven.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ligt er aan, als je hem helemaal kaal levert denk ik tussen de 100 en 250 euro
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man, nadat ie zijn incontinetieluiers heeft opgehaald kan ie em keihard langs de bingozaal naar het bejaardentehuis boeken
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat het reteduur is
Hoe lang jij er over doet weet natuurlijk niemand. Zo doet Ferrox er 10 uur over om een gaskabel erin te zetten.
zijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef hardcorebass het volgende:
Ja dan loopt het al aardig op, maar hun zullen daar toch echt geen 10 uur mee bezig zyn?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat het reteduur is
Hoe lang jij er over doet weet natuurlijk niemand. Zo doet Ferrox er 10 uur over om een gaskabel erin te zetten.
Om een complete brommer in elkaar te zetten? En dan ook nog eens een ouwe? Ik gok zeker 10 uur, en nog een paar tientjes aan onkosten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef hardcorebass het volgende:
Ja dan loopt het al aardig op, maar hun zullen daar toch echt geen 10 uur mee bezig zyn?
ja gewoon loonuur natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om een complete brommer in elkaar te zetten? En dan ook nog eens een ouwe? Ik gok zeker 10 uur, en nog een paar tientjes aan onkosten.
quote:Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid 45
Vermogen 3 KW
Rightquote:Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid 45
Vermogen 1 KW
2 dagen ofzo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:16 schreef hardcorebass het volgende:
ee ik zit net te bedenken he, ik kan wel heel me fds uit elkaar halen... maar in elkaar zetten lykt me weer zo lang duren.. Als ik hem heb laten poedercoaten... dat ik hem dan gewoon hier in alle onderdelen naar de lokale brommershop geef en dat zij hem dan in elkaar zetten?hoelang zullen ze daarover doen? Of hoe lang doe je er zelf over om heel zon ding weer in elkaar te zetten?
lift.. neeman.. waarom zou je die nodig hebben dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:31 schreef Geqxon het volgende:
Het ligt ook aan je gereedschap he
Als je een lift hebt is 2 uurtjes voor een proffesional nog wel reeel, maar zonder lift zit je toch al snel enkele uurtjes te klooien.
En dan 3kw bij een Vivashity?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kw's op je papier worden gemeten aan de krukas, op een begrense scooter/ brommer.
Mkay, ik ben er ook weer.![]()
En zo weer weg, voetballen![]()
wel makkelijk maar totaal niet nodig man..uitlaat eraf en 2kratten bier eronderquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef Geqxon het volgende:
Om het frame in de lucht te hijsen? Dat is met de meeste brommers wel zo makkelijk!
Mja, toen ik mijn Tosje wegbracht voor een gat in mijn band tilde hij hem aan zo'n lift op, en 2 tellen later was mijn band eraf. Als je met kratjes bier gaat kutten ben je wel wat langer bezig, met het risico dat hij omdonderd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
wel makkelijk maar totaal niet nodig man..uitlaat eraf en 2kratten bier eronder
Daaromquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef hardcorebass het volgende:
ja nerd, wie gaat er dan ook 3 weken van te voren al beginnen met leren
Mensen die goed voorbereid willen zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef hardcorebass het volgende:
ja nerd, wie gaat er dan ook 3 weken van te voren al beginnen met leren
Gelukkig is het een echt koppelbeest zodra ie warm isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:28 schreef mstr het volgende:
Nee.
Gvd wat trekt m'n moeders Tomos slecht op als 'ie koud is
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig is het een echt koppelbeest zodra ie warm is![]()
Maar de eerste 200 meter langzaam doen en stotteren is ook niet echt prettig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Een tomos is binnen 200 meter al warm jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |