quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man, nadat ie zijn incontinetieluiers heeft opgehaald kan ie em keihard langs de bingozaal naar het bejaardentehuis boeken
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat het reteduur is
Hoe lang jij er over doet weet natuurlijk niemand. Zo doet Ferrox er 10 uur over om een gaskabel erin te zetten.
zijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef hardcorebass het volgende:
Ja dan loopt het al aardig op, maar hun zullen daar toch echt geen 10 uur mee bezig zyn?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat het reteduur is
Hoe lang jij er over doet weet natuurlijk niemand. Zo doet Ferrox er 10 uur over om een gaskabel erin te zetten.
Om een complete brommer in elkaar te zetten? En dan ook nog eens een ouwe? Ik gok zeker 10 uur, en nog een paar tientjes aan onkosten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef hardcorebass het volgende:
Ja dan loopt het al aardig op, maar hun zullen daar toch echt geen 10 uur mee bezig zyn?
ja gewoon loonuur natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om een complete brommer in elkaar te zetten? En dan ook nog eens een ouwe? Ik gok zeker 10 uur, en nog een paar tientjes aan onkosten.
quote:Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid 45
Vermogen 3 KW
Rightquote:Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid 45
Vermogen 1 KW
2 dagen ofzo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:16 schreef hardcorebass het volgende:
ee ik zit net te bedenken he, ik kan wel heel me fds uit elkaar halen... maar in elkaar zetten lykt me weer zo lang duren.. Als ik hem heb laten poedercoaten... dat ik hem dan gewoon hier in alle onderdelen naar de lokale brommershop geef en dat zij hem dan in elkaar zetten?hoelang zullen ze daarover doen? Of hoe lang doe je er zelf over om heel zon ding weer in elkaar te zetten?
lift.. neeman.. waarom zou je die nodig hebben dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:31 schreef Geqxon het volgende:
Het ligt ook aan je gereedschap he
Als je een lift hebt is 2 uurtjes voor een proffesional nog wel reeel, maar zonder lift zit je toch al snel enkele uurtjes te klooien.
En dan 3kw bij een Vivashity?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kw's op je papier worden gemeten aan de krukas, op een begrense scooter/ brommer.
Mkay, ik ben er ook weer.![]()
En zo weer weg, voetballen![]()
wel makkelijk maar totaal niet nodig man..uitlaat eraf en 2kratten bier eronderquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef Geqxon het volgende:
Om het frame in de lucht te hijsen? Dat is met de meeste brommers wel zo makkelijk!
Mja, toen ik mijn Tosje wegbracht voor een gat in mijn band tilde hij hem aan zo'n lift op, en 2 tellen later was mijn band eraf. Als je met kratjes bier gaat kutten ben je wel wat langer bezig, met het risico dat hij omdonderd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
wel makkelijk maar totaal niet nodig man..uitlaat eraf en 2kratten bier eronder
Daaromquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef hardcorebass het volgende:
ja nerd, wie gaat er dan ook 3 weken van te voren al beginnen met leren
Mensen die goed voorbereid willen zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef hardcorebass het volgende:
ja nerd, wie gaat er dan ook 3 weken van te voren al beginnen met leren
Gelukkig is het een echt koppelbeest zodra ie warm isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:28 schreef mstr het volgende:
Nee.
Gvd wat trekt m'n moeders Tomos slecht op als 'ie koud is
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig is het een echt koppelbeest zodra ie warm is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |