Ik vind hem zo strak,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:35 schreef no1uknow het volgende:
Deeeeeee keeper van Den Haag, van Den Haag, van Den Haag. De keeper van Den Haag die heeft een dildo in z'n maag. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond, zo'n dildo, zo'n dildo, zo'n dildo in je kont!
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
!
maar op een brommer ook.. fiets niet eigenlijk.. dus dat helpt welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Valt mee, op de motor moet je extra scherp zijn.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef mstr het volgende:
[..]
hehe, ik ga ff kijken of ik een leuke scootert kan vinden
ik heb hem.. op mn box liggen op mn kastquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
En, wie heeft er nog geen kenteken?
koop geen derbi of scooter.. dat scheelt heeeel veel..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jeses, als jij hem aan je keting doet aan een paal. Elke scooter/brommer word/kan gejat worden.
Wat een opmerking.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef hardcorebass het volgende:
daarvoor heb je diefstalverzekering he
Maar dat vind ik dus niet mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
koop geen derbi of scooter.. dat scheelt heeeel veel..
wil je 100% dat iedereen hem laat.. koop een puch![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:35 schreef no1uknow het volgende:
Deeeeeee keeper van Den Haag, van Den Haag, van Den Haag. De keeper van Den Haag die heeft een dildo in z'n maag. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond, zo'n dildo, zo'n dildo, zo'n dildo in je kont!
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
!
Laat ik nou net een seizoenskaart hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Dat soort shit is de enige reden waarom ik ooit naar een voetbalwedstrijd zou gaan
Je hebt een oorbel en je wil een scooter, natuurlijk heb je een seizoenskaartquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat ik nou net een seizoenskaart hebben
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:34 schreef wudstik het volgende:
GODVERDEHOERENKOTS
scooter cillinder wederom vastgelopen, rest van het jaar fietsen, scooter zal ik nooit meer op rijden![]()
![]()
Ik!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:38 schreef PallominnoXIII het volgende:
Iemand intresse in een filmpje hoe een agent klungelt om mijn TZR goed gemeten te krijgen, op de rollerbank?
(Wel 2kw, overigens)
JA!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:38 schreef PallominnoXIII het volgende:
Iemand intresse in een filmpje hoe een agent klungelt om mijn TZR goed gemeten te krijgen, op de rollerbank?
(Wel 2kw, overigens)
Als hij zich aan de snelheid houd, word hij niet opgepakt. Denk niet dat ze hem op een rollerbank doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:47 schreef hardcorebass het volgende:
hee pallominno, die TZR heb je nog niet zo lang ofwel?
Dadelyk wegmisbruikers! kijkenaltijd leuk
hoelang duurt het nog voordat jij wordt gepakt Bazzie? hoe hard haalt dat ding trouwens? 160-170?
Denk dat daar de schoen wringtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:02 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als hij zich aan de snelheid houd, word hij niet opgepakt.
Nee ik vond je vraag daarom zo stom klinkequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:03 schreef hardcorebass het volgende:
haha neee, maar ik bedoel of hij geen 200 kan boeken op de snelweg ofzoomdat hij nog 25 kw setje heeft gok ik zo
Tuurlijk gooien ze hem niet op de rollerbank, kan niet eens denk ikEn het mag sowieso niet
Zou wat zyn een motor op de rollerbank hehe
Ik weet het zeker!!quote:
Mijne kan 80. Hij's rood, laatst reed ik haast je hondje dood.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef Agorias het volgende:
ik heb een step, die step is blauw! hij kan wel honderd, hoe hard kan die van jou?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:36 schreef mstr het volgende:![]()
Ik heb zojuist te horen gekregen dat m'n ouders meebetalen
aerox danquote:
Want?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
aerox dangeen peugeot. Dan krijg je gewoon spijt dat je ouders daar geld aan hebben uitgegeven.
Je voldoet meer en meer aan het sterotypequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:36 schreef mstr het volgende:![]()
Ik heb zojuist te horen gekregen dat m'n ouders meebetalen
ligt er aan, als je hem helemaal kaal levert denk ik tussen de 100 en 250 euroquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef hardcorebass het volgende:
btw: hoe duur is t om framepje te laten poedercoaten?
Nee man, nadat ie zijn incontinetieluiers heeft opgehaald kan ie em keihard langs de bingozaal naar het bejaardentehuis boekenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
aerox dangeen peugeot. Dan krijg je gewoon spijt dat je ouders daar geld aan hebben uitgegeven.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ligt er aan, als je hem helemaal kaal levert denk ik tussen de 100 en 250 euro
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man, nadat ie zijn incontinetieluiers heeft opgehaald kan ie em keihard langs de bingozaal naar het bejaardentehuis boeken
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat het reteduur is
Hoe lang jij er over doet weet natuurlijk niemand. Zo doet Ferrox er 10 uur over om een gaskabel erin te zetten.
zijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef hardcorebass het volgende:
Ja dan loopt het al aardig op, maar hun zullen daar toch echt geen 10 uur mee bezig zyn?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat het reteduur is
Hoe lang jij er over doet weet natuurlijk niemand. Zo doet Ferrox er 10 uur over om een gaskabel erin te zetten.
Om een complete brommer in elkaar te zetten? En dan ook nog eens een ouwe? Ik gok zeker 10 uur, en nog een paar tientjes aan onkosten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef hardcorebass het volgende:
Ja dan loopt het al aardig op, maar hun zullen daar toch echt geen 10 uur mee bezig zyn?
ja gewoon loonuur natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om een complete brommer in elkaar te zetten? En dan ook nog eens een ouwe? Ik gok zeker 10 uur, en nog een paar tientjes aan onkosten.
quote:Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid 45
Vermogen 3 KW
Rightquote:Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid 45
Vermogen 1 KW
2 dagen ofzo?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:16 schreef hardcorebass het volgende:
ee ik zit net te bedenken he, ik kan wel heel me fds uit elkaar halen... maar in elkaar zetten lykt me weer zo lang duren.. Als ik hem heb laten poedercoaten... dat ik hem dan gewoon hier in alle onderdelen naar de lokale brommershop geef en dat zij hem dan in elkaar zetten?hoelang zullen ze daarover doen? Of hoe lang doe je er zelf over om heel zon ding weer in elkaar te zetten?
lift.. neeman.. waarom zou je die nodig hebben dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:31 schreef Geqxon het volgende:
Het ligt ook aan je gereedschap he
Als je een lift hebt is 2 uurtjes voor een proffesional nog wel reeel, maar zonder lift zit je toch al snel enkele uurtjes te klooien.
En dan 3kw bij een Vivashity?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kw's op je papier worden gemeten aan de krukas, op een begrense scooter/ brommer.
Mkay, ik ben er ook weer.![]()
En zo weer weg, voetballen![]()
wel makkelijk maar totaal niet nodig man..uitlaat eraf en 2kratten bier eronderquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef Geqxon het volgende:
Om het frame in de lucht te hijsen? Dat is met de meeste brommers wel zo makkelijk!
Mja, toen ik mijn Tosje wegbracht voor een gat in mijn band tilde hij hem aan zo'n lift op, en 2 tellen later was mijn band eraf. Als je met kratjes bier gaat kutten ben je wel wat langer bezig, met het risico dat hij omdonderd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
wel makkelijk maar totaal niet nodig man..uitlaat eraf en 2kratten bier eronder
Daaromquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef hardcorebass het volgende:
ja nerd, wie gaat er dan ook 3 weken van te voren al beginnen met leren
Mensen die goed voorbereid willen zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef hardcorebass het volgende:
ja nerd, wie gaat er dan ook 3 weken van te voren al beginnen met leren
Gelukkig is het een echt koppelbeest zodra ie warm isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:28 schreef mstr het volgende:
Nee.
Gvd wat trekt m'n moeders Tomos slecht op als 'ie koud is
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig is het een echt koppelbeest zodra ie warm is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |