Wss. duits ofzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef hardcorebass het volgende:
@geq , dat kenteken is toch geen bromfietskenteken?lykt me meer motor kenteken
The OC is wel tov, 2 nov begint het weerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef hardcorebass het volgende:
ik ga zo the OC kyken, enigste serie die ik leuk vindt, naast gtst onm en goudkust natuurlyk
haha the oc komt zo weer, om 5 over 12 op veronicaaaaa..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
The OC is wel tov, 2 nov begint het weer![]()
Volg het via internetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:55 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
haha the oc komt zo weer, om 5 over 12 op veronicaaaaa..
westenwind? bestaat dat ook al? ik noemde er net maar een paar op, maar die vind ik dan ook tov
hoeveel lessen had je btw gedaan over rijbewijs baz?
Bij mij nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
Probeer het anders de eerste keer zonder ofzo.. Je hebt het opzich niet nodig, ma tis wel handig.
En bij mij hebben pap en mam het toch betaald, dusja, who gives a fuck.![]()
![]()
Dat antwoord is simpel: Je doet Havo man!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef mstr het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik wel of geen cursus moet gaan doen voor m'n certi.
Dat het je geen kut scheelt als je je moeders TomTom laat vallen, dat het je niks boeit omdat je ouders toch wel betalen enz. enz.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoezo?
Ja mja. Zo ben ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat het je geen kut scheelt als je je moeders TomTom laat vallen, dat het je niks boeit omdat je ouders toch wel betalen enz. enz.
Ik ben zelf gelukkig financieel onafhankelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja mja. Zo ben ik.
Als hun aanbieden om al die shit voor mij te betalen, why not.![]()
he mafkeesquote:
verkeersinzichtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valt best wel meeOp het schakelen na is het even nuttig als op een trapfiets rijden voor je motorrijbewijs
En lees dan 'ns 2 of 3 berichten verder !!1!!1!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:03 schreef mister_dog het volgende:
[..]
he mafkeesjij zei in het vorige topic dat dimi een half jaar jonger als jij is maaruhh hij is een half jaar ouder als jij
eisn!!1
!1!!een!!
éèn!!
En vooral niet te snel in paniek raken ivm overwacht scherp sturen als reactiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Valt mee, op de motor moet je extra scherp zijn.
Meer het feit dat je je brommer niet zomaar overal voor kan gooien, en al helemaal niet op de snelweg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
En vooral niet te snel in paniek raken ivm overwacht scherp sturen als reactie
het was 7 of 9 berichten verder maar ik heb ze allebij niet gezienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:06 schreef mstr het volgende:
[..]
En lees dan 'ns 2 of 3 berichten verder !!1!!1!!!
Kloptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer het feit dat je je brommer niet zomaar overal voor kan gooien, en al helemaal niet op de snelweg.
Maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
het was 7 of 9 berichten verder maar ik heb ze allebij niet gezien![]()
Jouw scootertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
het was 7 of 9 berichten verder maar ik heb ze allebij niet gezien![]()
Bijna was 'ie al 3 keer kapot geweestquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef mister_dog het volgende:
ik heb echt een goeie dag vandaag, eerst rijd ik over het fiets pad (waar ik gewoon mocht rijden) komt er ineens een auto van rechts rijd ie ongeveer tot midden op het fiets pad, ziet mij aan komen en blijft staan. Drukte dus van schrik op de remecht stomme actie en ik kwam daar met 70+ aan karren, gelukkig doen me remmetjes het goed
2 km verder komt er een nieuwe pimp punto aan rijden (dikke wagen) weer uitrit moet ik godverdomme weer vol in de ankers! :S
nog een x aantal km verder komt er in eens een fietser van de stoep af zetten, ik had de zon vol in me gezicht staan dus ik zag hem helemaal niet dat scheelde echt een halve meter
maar m'n doel heb ik gehaald, heb nu een nieuwe jas![]()
Die mensen zijn zó zieligquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:55 schreef wudstik het volgende:
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=425329
check vroemmmmm
nee maar als je hem wil kope mag dat want ik haat m een beetjequote:
Kankerallochtonenrappersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef hardcorebass het volgende:
youssef en kamal, wat een kutallochs
wat voor een jas hebbie gekocht?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef mister_dog het volgende:
ik heb echt een goeie dag vandaag, eerst rijd ik over het fiets pad (waar ik gewoon mocht rijden) komt er ineens een auto van rechts rijd ie ongeveer tot midden op het fiets pad, ziet mij aan komen en blijft staan. Drukte dus van schrik op de remecht stomme actie en ik kwam daar met 70+ aan karren, gelukkig doen me remmetjes het goed
2 km verder komt er een nieuwe pimp punto aan rijden (dikke wagen) weer uitrit moet ik godverdomme weer vol in de ankers! :S
nog een x aantal km verder komt er in eens een fietser van de stoep af zetten, ik had de zon vol in me gezicht staan dus ik zag hem helemaal niet dat scheelde echt een halve meter
maar m'n doel heb ik gehaald, heb nu een nieuwe jas![]()
het grootste deel spreekt voor zich eigenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:33 schreef mstr het volgende:
Je moet trouwens best veel verkeersborden kennen enzo
Dat wel jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:42 schreef C2C het volgende:
[..]
het grootste deel spreekt voor zich eigenlijk
Ik net oefenexamen gedaan, 6/50 fout. Dus geslaagdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:47 schreef hardcorebass het volgende:
eitje, half uurtje van te voren leren en ik had 6 fout
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:03 schreef hardcorebass het volgende:
nou dan, zou echt niet hulp gebruiken, gewoon jezelf opgeven en dan komt het vaneigens wel goed.
Ik zou beter lerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik net oefenexamen gedaan, 6/50 fout. Dus geslaagd![]()
Thxquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toffe motor btw Bazzie.!
Ga ik ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zou dan wel alsnog even je boekje openslaan
3 weken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:17 schreef hardcorebass het volgende:
hij hoeft pas over 3 maanden ofzo toch
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Tof, dezelfde scooters.
hehe nee wel dezelfde stringquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:20 schreef Geqxon het volgende:
Hebben jullie ook matchende shirtjes?
Allebei wel mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:11 schreef C2C het volgende:
[..]
haha thnxmaar jammer genoeg is alleen de rechtse van mij, de andere is van een maat van me
hehe, ik ga ff kijken of ik een leuke scootert kan vindenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:28 schreef C2C het volgende:
[..]
thnx
alleen hij ziet er nu niet meer zo uit, moet hem ff schoonmaken oid hehe![]()
Ik denk niet dat ik voor een Aprillia ga.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef C2C het volgende:
als je een ditech koopt doe het niet 2ehands iig...
zowiezo kan je beter voor een carb scooter gaan
Ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
En, wie heeft er nog geen kenteken?
HahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |