quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar daar kun je zeker niet een soortgelijke scooter van kopen
jawel en vaak nog een mooiere ook nog dit omdat de scooters vaak onder de echte dagwaarde word verkochtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar daar kun je zeker niet een soortgelijke scooter van kopen
neuh, als jij door de stad heenrijd op je 180cctje en je hebt geen verzekeringsplaat en er komt politie achter je aan ben je zo weg hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef mstr het volgende:
De mensen die nu op een gestolen scooter rijden, hebben binnenkort een probleem.
1 november word een massale dumpdag op Marktplaatsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef mstr het volgende:
De mensen die nu op een gestolen scooter rijden, hebben binnenkort een probleem.
Die scooters van de politie danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:36 schreef C2C het volgende:
[..]
neuh, als jij door de stad heenrijd op je 180cctje en je hebt geen verzekeringsplaat en er komt politie achter je aan ben je zo weg hoor.
zelfs op de fiets rij je ze er nog zo uit...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
1 november word een massale dumpdag op Marktplaats
neenee die gaan 75 oidquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Die scooters van de politie dan
De gaan geloof ik 10 km/u?
[..]
Of in de gracht ermee.
Of ze stelen gewoon kentekenplaten van scooters waar ze wel op zitten
O je bedoeld die bosmongoolpolitiesquad met snorfietsen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zouden ze echte kentekens moeten hebben, maar die hebben ze niet.
En rijden zonder helm.
Chillquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Mijn opa vind hem ook tof.
Ja, exactlyquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O je bedoeld die bosmongoolpolitiesquad met snorfietsen he
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef hardcorebass het volgende:
dat verstand van havo scholiertjes tegenwoordig
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Geqxon het volgende:
Die bosmongoolpolitiesquad met snorfietsen heb je volgens mij alleen in Utrecht man
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:50 schreef hardcorebass het volgende:
Dan kunnen ze boeven achterna zitten die automatische rolstoelen hebben gestolen.
Gaven ze niet extra gas?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb ze op mijn MTB ingehaald zelfs
haha dan haalde je ze niet snel genoeg inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee man, ze waren aan het surveilleren
O maar ze gaven wel vol gas hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:59 schreef mstr het volgende:
[..]
haha dan haalde je ze niet snel genoeg in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |