Ik ben nu 6 lvl's gestegen met WoW netquote:
Ik bij 11% van downloaden van NFS Carbon Demoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben level 44 bij WoW.
hehequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben level 44 bij WoW.
Link? Of heb je daar een ubergamecard voor nodig?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik bij 11% van downloaden van NFS Carbon Demo
Ik loog. En nu ben jij degene zonder leven omdat je weet dat dat een heel hoog level is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef C2C het volgende:
[..]
hehe
jij heb echt geen leven
ik houd het wel bij een schietspelletje af en toe
nee ik heb southpark gekekenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik loog. En nu ben jij degene zonder leven omdat je weet dat dat een heel hoog level is.
En toen zei hij: Gamen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:15 schreef C2C het volgende:
[..]
nee ik heb southpark gekeken
zowiezo heb ik 1x iemand dat spel zien spelen en toen dacht ik bij me zelf, waar ben jij mee bezig?
Geen ideequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Link? Of heb je daar een ubergamecard voor nodig?
What happened?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:34 schreef wudstik het volgende:
GODVERDEHOERENKOTS
scooter cillinder wederom vastgelopen, rest van het jaar fietsen, scooter zal ik nooit meer op rijden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef hardcorebass het volgende:
op een fiets mag je zo hard als je wil hoor
Zo hard kan ik maar netquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef mstr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hjHj3BxPCW0
Heeft knap de snelheid erin zitten
Ik denk toch echt eerder dat je handsvat beetje overleden isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:04 schreef Ferrox het volgende:
Owja,
ik dacht daarnet dat ik em weer helemaal goed had ed.
Ferrox:![]()
hmm fok, nog steeds 3 x kicken![]()
anyway ff rijden
hey, hij loopt al weer 55![]()
en wéér, terug lopende toeren, handvat lam![]()
kijk nog es, kut kabel hangt er weer uit![]()
terug gereden door wéér aan dat kk touwtje te trekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |