Welk tijdperk is dat ten opzichte van het tijdperk, eind jaren 30 en begin jaren 40, waar jij in bent blijven hangen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:56 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af ik iemand met jouw ideeen zie rondlopen.
Ergens voor 1915 in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Welk tijdperk is dat ten opzichte van het tijdperk, eind jaren 30 en begin jaren 40, waar jij in bent blijven hangen?
Zit jij nu op de UvA?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef tvlxd het volgende:
Goedemorgen, dus.
Wat, nú? Niet nú, maar ik kan de vraag wel positief beantwoorden.quote:
Heee tietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:05 schreef sigme het volgende:
Nou nou. Een goedemorgen hoor!
Gut meneer heeft vakantie en is de bloemetjes buiten gaan zetten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Toch wel een beetje brak. Dooie mus in m'n mond...
Ik was gisteravond ook eigenlijk onwijs vrolijk, maar ik wilde niet zo contrasteren met Mon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:02 schreef sigme het volgende:
Dat klinkt al een stuk opgewekter dan Stelletje teringsletten. Stik er maar in..
Zo zie je maar. Tieten verspeiden liefde & warmte.
Ach ga toch knutselen, scoutingboy.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gut meneer heeft vakantie en is de bloemetjes buiten gaan zetten?
terwijl ik alweer om 9 uur 's ochtends op Zernike zat te wachten op 2 studiegenoten waarvan de helft niet op kwam dagen en de andere helft een half uur te laat.
Wat heb je gedaan eigenlijk, gister?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ook eigenlijk onwijs vrolijk, maar ik wilde niet zo contrasteren met Mon.
Ik wilde m laten voelen dat hij niet alleen is.![]()
![]()
![]()
nu
Gedronken, gerookt, of allebei?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Toch wel een beetje brak. Dooie mus in m'n mond...
Sinds ik weer rook heb ik echter weer minder behoefte aan drank, dus het heft elkaar een beetje opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:22 schreef sigme het volgende:
Dat is het enige echt grote voordeel van niet-roken: dat je heel veel minder kater hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |