Ga je ook of vind je echt dat je genoeg concerten hebt die maand?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn naar mijn mening wel de leukste bandjes
Ja zeg, ik ben student. Mijn budget hoort op te gaan aan huur, collegegeld, studieboeken, goedkoop voer, en bierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga je ook of vind je echt dat je genoeg concerten hebt die maand?Nu zit ik te twijfelen of ik dan 1 of 2 dagen zal gaan
Als ik moet kiezen ga ik toch wel voor de zaterdag,
Guillemots
. The Automatic is ook het voorprogramma van Kaiser Chiefs volgens mij dus daar hoef ik het niet voor te doen
Hopelijk komen the Cinematics ook een keer, die waren echt zo gaaf
Nee, als student geef je je geld uit aan uitgaan, drank en drugs. En daarnaast moet je maar zien te overlevenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben student. Mijn budget hoort op te gaan aan huur, collegegeld, studieboeken, goedkoop voer, en bier![]()
Maar ik wíl wel gaan, ja![]()
![]()
Houdt dat in dat je niet meer voor beide dagen kunt kopen, of kun je voor de dagen los nog wel gewoon kopen? Het verkoopt wel steeds sneller uit trouwensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ahaaa..ik zou al bijna naar Guillemots in tivoli gaan, maar hier komen ze dus ook..en alleen de passepartout is dus nog maar uitverkocht..even een nachtje over slapen
Voorverkoop vanaf zaterdag 29 juliquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verkoopt wel steeds sneller uit trouwensIk ga er dit keer maar eens wat tijdiger bij zijn
![]()
Ja oke niet zo tijdigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Voorverkoop vanaf zaterdag 29 juli
Het is nog niet uitverkocht, alleen de passepartouts (voor 2 dagen dus). Het kost ¤14,- per dag. Vind het trouwens niet duur, daar zie je wel meerdere bandjes voorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:03 schreef peaceman het volgende:
Is het al uitverkocht? Zaterdags kunnen wij vermoedelijk wel... En wat kost het eigenlijk?
Ja veel bekende namen inderdaad deze keerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:06 schreef Breuls het volgende:
Hmm, interessante namen. Velen ervan hoor je al dagelijks op de Britse radio.
* Breuls gaat eens overwegen
ah, dus als ik op zaterdag ga hoe ik niet weer 'grobbelll, griebel grabbel, grooooobbel' rond te gaan roepen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:02 schreef Grobbel het volgende:
Net tickets besteld voor de vrijdag. Guillemots ga ik zondag in tivoli toch al zien, dus de zaterdag sla ik dit keer maar over.
ik, ehmm.. ik ga wel mee enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk op zaterdag, dan kan ik vrijdag mooi naar Never mind the British in Tivoli (aangezien ik dan in Utrecht woon![]()
![]()
)
Jeequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik, ehmm.. ik ga wel mee enzoDe zaterdag
![]()
Je mag het best doen hoor als je erg gehecht bent aan die traditie, alleen zal ik dan - ook geheel volgens traditie - niet in de buurt zijn om het te horen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah, dus als ik op zaterdag ga hoe ik niet weer 'grobbelll, griebel grabbel, grooooobbel' rond te gaan roepen?
Ja en nu écht de laatstequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeDat is dan het laatste concert dat we er nog bij pakken ok?
En voor als je de hint nog niet door had: ik heb het huis
hmmja. Flauw, hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je mag het best doen hoor als je erg gehecht bent aan die traditie, alleen zal ik dan - ook geheel volgens traditie - niet in de buurt zijn om het te horen.
Ja écht de laatste. Hoewel, onder voorbehoud (ja stel nou dat op mysterieuze wijze de Beatles bij elkaar komen, uit hun graf desnoods, dan kan ik daar geen nee tegen zeggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja en nu écht de laatste
Ook al komen The Libs/DPT/FF/The beatles, we gaan niet![]()
()
Jaja, die hint had ik door, nadat ik eerst een beetje raar naar je zin keek, het staat een beetje vreemd
Ik was je een heel verhaal aan het terugmailen e toen kapte gmail ermee, dus nu zijn het maar 2 zinnetjes
nouja, nee november niet, maar 6 december heb ik ook alweer m'n eerste staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja écht de laatste. Hoewel, onder voorbehoud (ja stel nou dat op mysterieuze wijze de Beatles bij elkaar komen, uit hun graf desnoods, dan kan ik daar geen nee tegen zeggen) Ik neem ook aan dat er nu geen concerten meer bekend gemaakt zullen worden voor november? Of beter, dat hóóp ik
Ja ik zag je mailtje al en had het al veranderd, net te laat alleenGmail is niet liev de laatste tijd
![]()
Oh ja... Had je nog gevraagd voor hoeveel die vriend het kaartje wilde verkopen? Wil toch wel stiekem naar Razorlightquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
nouja, nee november niet, maar 6 december heb ik ook alweer m'n eerste staan![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja... Had je nog gevraagd voor hoeveel die vriend het kaartje wilde verkopen? Wil toch wel stiekem naar Razorlight![]()
Maar dat maakt het er wel leuker op, nietwaar?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmmja. Flauw, hoor.
Nu weet ik nog niet of je er daadwerkelijk zo anders uitziet als jij zegt dat ik denk
maar ik heb foto's in m'n fobo, dus dat kan je meteen zien of het zo is of nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Misschien ziet lienelien er ook wel heel anders uit dan wij denken.
Maar ik begrijp dat dit het topic is waar ik weer mag vertellen over de editie van 2002, toen The Libertines nog onbekend waren?
ehhh...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Oh, straks maar eens kijken.
Nou... In 2002 waren er 6 acts.
blablabla
En toen kwamen The Libertines in de grote zaal en toen moesten wij weg, omdat de laatste trein ging. We waren niet de enigen, want vrijwel niemand kende de heren. Bleek het achteraf het beste optreden te zijn geweest.
zéér verrassendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Spannend verhaal niet?
Je ziet er anders uit dan ik dacht.
Nou, dan zat ik toch niet helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:11 schreef lienelien het volgende:
Lily Allen is lelijk.
Al heb ik wel enkele Lily Allenesque jurkjes![]()
Ik heb zelf gelukkig een reistijd van precies 3 minuten lopenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En zaterdag is m'n ov niet geldig![]()
Dat verhaal moet jaarlijks in de London Calling topics. Goed voor de herkenbaarheid enzo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
Maar methodmich ga je nou ook naar London Calling of wil je alleen opscheppen dat je the Libertines niet gezien hebt?
AH okquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat verhaal moet jaarlijks in de London Calling topics. Goed voor de herkenbaarheid enzo.
Is dit het opschep topic ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb zelf gelukkig een reistijd van precies 3 minuten lopen, ik zou kunnen rennen in een minuut maar daar word je moe van....
met mijquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:18 schreef peaceman het volgende:
Majo, met wie ga je allemaal naar LC?
In ieder geval met Lien, en ik denk dat Asmodian en burger ook wel mee gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:18 schreef peaceman het volgende:
Majo, met wie ga je allemaal naar LC?
Nee, dit jaar ben ik er niet bij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
AH okMaar ben je er dit jaar ook bij of wilde je het graag bij je mislukte Libertines ervaring houden?
Ik heb sinds kort juist geen MTV2 meer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:09 schreef LaSalle het volgende:
Ik ga ook sowieso zaterdag, geweldige line-up!!
Heb sinds kort MTV2 en daar komen heel vaak The Automatic, Fields, Mumm-Ra en Guillemots langs, en wat is het allemaal toch heerlijke muziek! Heb er zin in!
uhh,ja doe ik morgen wel ffquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
Lien, zou jij misschien London Calling kaarten voor zaterdag kunnen kopen? Mijn geld is al praktisch op voor de rest van de maandAls het niet kan kan ik het misschien wel via mijn CC doen, even checken wanneer dat wordt afgeschreven
Ai.....kom af en toe nog eens met zappen langs MTV of TMF, maar wat een bagger is dat toch vergeleken met MTV2, allemaal leuke (redelijk onbekende) bands! Maar dat wil jij natuurlijk niet horenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort juist geen MTV2 meer.
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Ai.....kom af en toe nog eens met zappen langs MTV of TMF, maar wat een bagger is dat toch vergeleken met MTV2, allemaal leuke (redelijk onbekende) bands! Maar dat wil jij natuurlijk niet horen
Hmm, ja. Nouja, was vorig jaar ook al.. was ook wel te verwachten eigenlijk..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
En vrijdag uitverkocht? Damn. Zaterdag heb ik al iets...
Nee, het begon ineens te plenzen buitenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:25 schreef MaJo het volgende:
Ik had het ook wel verwacht maar niet 4 weken vantevorenVorige keer was het 2 dagen vantevoren uitverkocht. Heb je al kaartjes gehaald voor zaterdag? Zal asmo en burger ook nog even zeggen dat ze vaart moeten maken
Dat is inderdaad ook een optiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, het begon ineens te plenzen buiten
Maar ik bedacht me net dat ik ze natuurlijk ook gewoon online kan bestellen![]()
Hmm, ja, weetje, ik wil wel gaan, maar twijfel toch een beetjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een optieWil jij je daarvoor opofferen? Ben zo bang dat het anders uitverkoopt en ik wil het niet weer missen
Wat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hmm, ja, weetje, ik wil wel gaan, maar twijfel toch een beetje
Anders kan ik sws wel een kaartje voor jou bestellen![]()
ja, ik denkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat?![]()
Anders bestel ik er eentje voor mezelf (CC wordt toch aan het eind van de maand afgeschreven volgens mij
) en event. voor asmo en burger en dan denk je er nog even over na?
Dat is rap inderdaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef lienelien het volgende:
Ik zie net dat de vrijdag al is uitverkocht![]()
Dat denk ik ook, begin daarom wel zenuwachtig te worden... Ik weet niet of asmo en burger meegaan en ik ga niet alleen voor mezelf een kaartje halen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:28 schreef peaceman het volgende:
Als vrijdag uitverkocht is, zal zaterdag ook wel niet meer zo lang duren...
Naar London Calling gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik twijfel nog lichtelijk over de LC-zaterdag..is eigenlijk alleen voor Guillemots, vind Amsterdam weer net even dichterbij dan Utrecht..en de beste nummers zullen ze toch ook wel in de LC-set spelen..
Het heeft toch geen zin meer want het is zojuist uitverkochtquote:Op woensdag 1 november 2006 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan moet je me liev aankijken
O jammer zeg..naja, dan misschien toch maar Tivoli..quote:Op woensdag 1 november 2006 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin meer want het is zojuist uitverkochtEn ik heb het laatste kaartje
Maar dat is dus wel mooi balen want nu heb ik voor burger geen kaartje kunnen regelen
Het lijkt wel alsof er een vloek heerst op London Calling
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef lienelien het volgende:
Ahhw, echt waar?
Sorry maj, maar ik had toch al besloten om niet te gaan gezien de overvloed aan concerten en het gebrek aan een overvloed aan geld. Enzo. Sorriej![]()
ps: misschien op de AM manier proberen?![]()
oeh, mail eens?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een idee bedacht, thanks![]()
Wij komen toch ookquote:Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn ook niet liev, nu moet ik helemaal in mijn eentje
Ja dat is waarquote:
Heb je de berichten hierboven niet gelezen? Het is hartstikke uitverkocht... Ik heb geluk gehad dat ik gister nog een kaartje heb kunnen bestellen maar ik heb later nog gekeken en toen lukte het niet meer. Ben dus bang dat het voor je vrienden niet meer gaat lukken...quote:Op zaterdag 4 november 2006 05:52 schreef hydraulix het volgende:
Hmmm, toch maar m'n vrienden snel waarschuwen. Zit al sinds begin oktober met m'n passe partout, terwijl zij nog steeds geen kaartje hebben (stelletje biatches). Anders worden het voor mij ook twee eenzame avonden
Als je het steeds blijft proberen lukt het uiteindelijk misschien wel, zo heb ik ook kaartjes voor een uitverkocht Radiohead gekregen. Maar dan moet je echt continue F5en. Dit keer heb ik echt geluk gehad...quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef hydraulix het volgende:
Ja ik dacht dat als het bij jou nog gelukt was, er nog wel kaartjes over waren. Valse hoop dus
quote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Out of the Question!! Wat een heerlijk nummer is dat toch!![]()
Heb er echt zo'n zin in!![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Vorige keer was het volgens mij om een uur of 11 wel afgelopen. Werd toen gevolgd door Paradisoul, ben blij dat ze nu een heuse afterparty hebbenDacht al wel dat we gewoon konden blijven maar werd een beetje bang omdat ze er zo specifiek naar vroeg
Er staan nu wel meer bands jaquote:Op woensdag 22 november 2006 16:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Vreemd. Maar nu is er een afterparty en zijn er een stuk of 10 bands die optreden, dus zal wel laat worden.
Of gewoon het nachnet naar Utrecht. Via station Zuid-WTC dan wel, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, kan wel. Maar dan kost het me wel een treinkaartje.. Ach, zie nog wel.
Kom je dan ook naar Nijmegen? Het beste is gewoon een slaapplekje zoeken in Amsterdamquote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Of gewoon het nachnet naar Utrecht. Via station Zuid-WTC dan wel, natuurlijk.
Neequote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom je dan ook naar Nijmegen? Het beste is gewoon een slaapplekje zoeken in Amsterdam
Heb het kaartje gevonden trouwensMijn moeder had de envelope ergens weggestopt
Aw klinkt goedquote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef hydraulix het volgende:
Ow ja, de vorige keer was er ook Matthew Herbert beneden (techno, in combinatie met behoorlijk wasted publiek. Sfeer was bagger!)
Denk ook dat ik gewoon de laatste trein terug naar huis pak. Maar op zaterdag staan bepaalde hoofdacts toch ook best laat geprogrammeerd? Kon me de vorige keren nog Chikinki herinneren en The Infadels die al na twaalven optraden.
Majo: CSS was echt geweldig! Wat een toffe show gaven zijZangeres Lovefoxx sprong een aantal keren het publiek in en ging tussen de mensen dansen/zingen.
Yepquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:40 schreef peaceman het volgende:
Tijdsschema van zaterdag al bekend?
Wow, ik deel eigenlijk dezelfde mening met je qua bands. Grappig van de 747's! Echt velen die ik sprak, of na aanleiding van wat reacties op andere fora, vonden het echt niks! Ik vond het echt inderdaad één van de leukste verrassingen van London Calling.quote:Op zondag 26 november 2006 09:42 schreef peaceman het volgende:
Even heel in t kort wat ik gezien heb en wat ik er van vond.
747's - legio stijlen, mooie zanglijnen. Verrassing en een band met veel mogelijkheden![]()
![]()
Pidgeon Detectives - gezien op het scherm. niet slecht, maar ook niet heel bijzonder
Guillemots - de 3e keer dat ik ze zag en weer maken ze het waar. Bijzonder goede band![]()
![]()
![]()
Maccabees - gezien op het scherm, niet slecht
Bromheads Jacket - straks en redelijk hard. Kon mij wel bekoren. Wel lijken de nummers veel op elkaar.![]()
Daarna zijn wij richting huis vertrokken, omdat we ook al 's middags in de stad hadden rondgebanjerd. Geslaagd festival, dat zeker. Als we dichterbij hadden gewoond, hadden we waarschijnlijk The Automatic en Mummra ook nog wel meegepikt. Hoe waren die?
Hmm eigenlijk hetgeen wat ik je gister al zei dus. Toch jammer.quote:Op zondag 26 november 2006 20:36 schreef MaJo het volgende:
The Automatic: Leuk bandje maar erg veel van hetzelfde.
quote:Op zondag 26 november 2006 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk hetgeen wat ik je gister al zei dus. Toch jammer.
Dat had ik dus niet.. maar goed, wie weet komt het nogquote:Op zondag 26 november 2006 21:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het album is zeer goed weg te luisteren en nodigd uit om gelijk een tweede keer te luisteren![]()
Oh nee? Wel eens geprobeerd dan? Ik heb bij meerdere nummers Monster mee kunnen zingen omdat het accoordenschema exact hetzelfde was. Dat jou dat niet lukt kan ik niets aan doenquote:Op zondag 26 november 2006 21:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, en dat je overal het deuntje van Monster op kan zingen slaat ook nergens op.![]()
The Automatic is totaal geen vernieuwende, bijzondere band (vind ik overigens niet erg). Ze maken goeie popnummers, met veel afwisseling en een herkenbare dubbelzang, tussen enerzijds de bassist en anderzijds de toetsenis.![]()
Het album is zeer goed weg te luisteren en nodigd uit om gelijk een tweede keer te luisteren![]()
Haha dat had ik ookquote:Op maandag 27 november 2006 13:29 schreef keijz het volgende:
Ik merkte dat tijdens het optreden ook wel hoor, ik dacht de hele tijd van hey dit nummer ken ik!
klinkt als een leuk optreden! 14.gifquote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat had ik ookDan wilde ik Monster meezingen en bedacht dan dat ze die al gedaan hadden
Luister eerst maar het album een stuk of 3 keer, dan zul je snappen dat ik gelijk hebquote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat had ik ookDan wilde ik Monster meezingen en bedacht dan dat ze die al gedaan hadden
Die speelden ze toch als laatste?quote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee, ergens halverwegequote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Die speelden ze toch als laatste?![]()
Ik vond het niet erg ofzo, heb me erg vermaakt
geen enkel inzicht dat niet iedereen jouw mening deeltquote:Op maandag 27 november 2006 16:30 schreef wlsandman het volgende:
Trieste zooi hier![]()
Een blijk van geen enkel respect voor zo'n goeie band![]()
Absoluut niet. Monster zat ergens in het midden, dat weet ik zeker want ik heb er nog op staan springen middenin het publiek. Later toen het hele publiek over me heen geflikkerd was heb ik vanaf de zijkant staan kijkenquote:Op maandag 27 november 2006 16:24 schreef keijz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Recover hoor
Ik denk dat jij deze smilie (pi)quote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut niet. Monster zat ergens in het midden, dat weet ik zeker want ik heb er nog op staan springen middenin het publiek. Later toen het hele publiek over me heen geflikkerd was heb ik vanaf de zijkant staan kijkenMaar het bewijst inderdaad wel dat de nummers dus wel op elkaar lijken
Weet je wat een Posticon is?quote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut niet. Monster zat ergens in het midden, dat weet ik zeker want ik heb er nog op staan springen middenin het publiek. Later toen het hele publiek over me heen geflikkerd was heb ik vanaf de zijkant staan kijkenMaar het bewijst inderdaad wel dat de nummers dus wel op elkaar lijken
Die 2e stem vind ik juist goed bij hun nummers passen, en het is totaal niet irritant.quote:Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef keijz het volgende:
[..]
Maar ik vind The Automatic voor zo'n optreden wel goed, maar het album vind ik maar matig, vooral die 2e stem is irritant!
Volgens jou was het toch van de Foo Fighters?quote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Die 2e stem vind ik juist goed bij hun nummers passen, en het is totaal niet irritant.
Maar dat rapnummertje wat ze de bassist op de fluit speelde bleek dus Golddigger te zijn![]()
Ik vond het nog best aardig gelukt eigenlijk![]()
En dat de Bromhead Jackets een nummer van Nirvana hebben gespeeld wist ik ook niet![]()
Het nummer was Territorial Pissing? Breed (vanochtend stond er nog Territorial Pissing? op de site van 3voor12)
Was dat het derde nummer dan?quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef keijz het volgende:
[..]
Volgens jou was het toch van de Foo Fighters?
De 747's die waren erg goed! Die heb je zeker gemist!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:36 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Zie dittopic nu pas, even tvpen.. jammer dat ik er niet bij kon zijn dit jaar
Had graag The Young Knives willen zien zeg
Ja die waren echt goedquote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
De 747's die waren erg goed! Die heb je zeker gemist!
Er waren een hoop Engelsen en die vond ik over het algemeen wel erg 'aanwezig'.quote:Op zondag 3 december 2006 21:04 schreef LondonCalling het volgende:
Die lichtgevende sticks waren trouwens erg irritant, net als een deel van het publiek. Zou dat komen omdat de gemiddelde leeftijd erg laag lag?
quote:(,,,)de Klaxons voeren de generatie aan die de rave van dde jaren '90 mixt met de indie van nu. Het resultaat is explosief. En vergeet je glowsticks niet, want die hoort er zeker bij.
Aanstaande zaterdag alquote:Op maandag 18 december 2006 17:10 schreef Thomas.... het volgende:
Grote bump.
Zaterdag begint de voorverkoop voor 30 en 31 maart, ik zou ook wel een keer willen gaan. Zie alleen nog niks staan over de artiesten die komen.
Iemand een idee hoe snel het normaal gesproken uitverkocht is?
Ah ok, dan zal ik na die van 30-31 maart meer info geven over London Calling Oud&Nieuwquote:Op donderdag 21 december 2006 13:50 schreef Thomas.... het volgende:
Dat is die van oud & nieuw. We hadden het over die van 30-31 maart.
Die is namelijk ook een stuk goedkoper, maar kan idd niks vinden over de bands
Das waar, er zijn natuurlijk ook mensen die met oud&nieuw gaanquote:Op donderdag 21 december 2006 15:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ah ok, dan zal ik na die van 30-31 maart meer info geven over London Calling Oud&Nieuw![]()
ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:12 schreef LondonCalling het volgende:
Mijn ticket voor de editie van 30 & 31 maart heb ik net besteld.
¤22 of 2x¤14quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
Nu alWat is overigens het voordeel van een passe-partout op twee losse kaarten? Ik ga denk ik deze keer voor het eerst twee dagen. Maar eerst maar eens kaarten scoren dan. Hoewel ik dat nu financieel even niet red
wat denk je, ik zit hier al vanaf 9u vast achter m'n computertjequote:Op maandag 12 februari 2007 16:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ga op de zaterdag
Lien heb je nu wel gekocht?![]()
Online bestellen dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat denk je, ik zit hier al vanaf 9u vast achter m'n computertje
hehe. nee heb ze nog niet. cashflow enzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Online bestellen dan?
of bedoel je juist dat je wel gekocht hebt
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
hehe. nee heb ze nog niet. cashflow enzo.
Het is eigenlijk te absurd voor woorden dat het bijna uitverkocht is terwijl er nog geen naam bekend is inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef lienelien het volgende:
En ik wil wel ff wat namen horen eigenlijk
De reputatie he :p.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te absurd voor woorden dat het bijna uitverkocht is terwijl er nog geen naam bekend is inderdaad![]()
quote:Twee keer per jaar wordt de verse Britse oogst in containers tegelijk het Kanaal over gevaren. Wie gaan het maken in 2007? Er is nog weinig bekend over het programma, alleen The Violets en My Luminaries zeggen op hun Myspace naar Amsterdam te komen.
16 februari: De organisatie van London Calling bevestigt voor het eerst namen. In een klap maar liefst 18: The Wombats, The Twang, Kate Nash, the Long Blondes, My Luminaries, the violets, The Aliens, Strange Death of Liberal England, Air Traffic, Good Books, The Maccabees, Ox.Eagle.Lion.Man, The Switches, These New Puritans, Solarise, The Enemy, Victorian English Gentlemens Club, South Central. De grote sensatie van het moment, The View, komt ondanks geruchten niet. De band is druk met een Amerikaanse tour en wil daarna even bijkomen.
31 januari: Ook My Luminaries bevestigt zichzelf op zijn Myspace. Het festival zelf heeft nog altijd geen namen bekend gemaakt.
27 januari: De passe-partouts voor London Calling zijn al uitverkocht, nog voor de organisatie ook maar één naam bevestigd heeft. Poppunk band The Violets verklapt op zijn Myspace op 31 maart op London Calling te zullen spelen.
WAT: Voorjaarseditie van het festival met de nieuwste Britse bands.
WIE: The Wombats, The Twang, Kate Nash, the Long Blondes, My Luminaries, the violets, The Aliens, Strange Death of Liberal England, Air Traffic, Good Books, The Maccabees, Ox.Eagle.Lion.Man, The Switches, These New Puritans, Solarise, The Enemy, Victorian English Gentlemens Club, South Central.
WANNEER: 30 en 31 maart 2007
WAAR: Paradiso, Amsterdam
Bron: 3VOOR12
15 maart in de Helling in Utrechtquote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef hydraulix het volgende:
Hebben ze dan een concert? Wanneer geven ze die dan?
anders wil ik je kaartje wel hebbenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:43 schreef Taell het volgende:
Het wordt koel!
Alleen nu nog maar hopen dat ik ook ècht kan...stomme repetitieweken en alles =
Je leeft!quote:
dat dacht ik ook al ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Grobbel het volgende:
De meeste bandjes van de lneup ken ik wel, maar ze hebben nu echt wel de bodem bereikt van het hippe nieuwe bandjes-reservoir, hoor.
Het doet je er ook meteen aan denken dat we tegenwoordig wel erg makkelijk het kanaal oversteken om nieuwe bandjes te ontdekken, terwijl hier in Nederland zat leuke bandjes te vinden zijn. Het zullen ongetwijfeld leuke livebandjes zijn om te zien, hoor; als je maar dicht genoeg blijft bij het geluid dat nu "hip" is krijg je het LC-publiek toch wel mee. Maar echt enthousiast kan ik niet meer worden van de eerste single(s) van pakweg the Wombats en Switches, het is allemaal al zo vaak gedaan de laatste jaren dat het op plaat in elk geval niet echt veel meer toevoegt.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al ja.
Twee jaar geleden kwam er nog aardig wat dat nu aardig bekend is geworden
één LC per jaar is denk ik toch wel genoeg![]()
Ja ik leef, familieweekend weet je nogquote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je leeft!![]()
* lienelien zaterdag alleen de afterparty, en misschien nog wel een kaartje via marktplaats oid
Nee, wist ik niet!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik leef, familieweekend weet je nog
Ik ben het met jullie eens qua programmering. De eerste keer dat ik er was stonden the Zutons er. De vorige keer ook een super lineup met Guillemots, Klaxons (helaas gemist), The Automatic en Bromheads Jacket. Deze keer is alleen the Long Blondes een beetje bekend. Maar goed, misschien zit er iets tussen wat heel erg leuk blijkt te zijn (zoals the 747's vorige keer).
En ja, met koninginnedag is er weer een London Calling.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef MaJo het volgende:
En ja, met koninginnedag is er weer een London Calling.
quote:Moke, The Immediate, Last Man Standing, Misty's Big Adventure, The Pipettes, Dustin's Bar Mitzvah,
The Rifles, ShitDisco, lekker weer . . . . het was weer erg gezellig op Koninginnedag bij Paradiso!
Dit jaar geen buitenpodium, maar misschien komt er nog een leuke editie in de zomer.
Nou als je de programmeur van LC (Ben) kent (en die ken ik) dan zou je dit niet zeggen, neem dat maar van mij aan...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
meer van het koren worden gescheiden en krijg je waarschijnlijk ook een veel interessantere lineup. Nu was het in principe al uitverkocht voordat er ook maar 1 naam bekend was gemaakt, dus in principe moeten de programmeurs niks - het is nog een meevaller dat the Long Blondes op het affiche staan wat dat betreft.![]()
Denk dat je het in de grote zaal nog beter hoorde dan in de kleine hoor. Daar liep iedereen er gezellig doorheen te ouwehoerenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:17 schreef Breuls het volgende:
Kate Nash: cute. Muziek was niet slecht maar in de grote zaal (waar videoscherm en geluid uit de kleine zaal te zien/horen waren) zat the Twang te soundchecken dus dat verneukte het flink.
Kate liep later nog ergens op het balkon met haar entourage even nieuwsgierig rond te kijken.
Ja ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Aan de éne kant had ik me wel vermaakt, maar aan de andere kant was het een soort teleurstellende LC... Er waren weinig bandjes die me echt konden interesseren. Daarnaast vond ik een (behoorlijk groot!) gedeelte van het publiek echt zwáár irritant. Dan doel ik op de 16-jarigen die Hephaistos noemt...quote:
Zo te zien hebben ze geen overlap met de twee acts die ik op MM graag wil zien, !!! en Deerhoof. Op zich kan het dus wel, maar ik kijk op de avond nog wel of ik er een kijkje ga nemen.quote:Op maandag 2 april 2007 02:50 schreef hydraulix het volgende:
Grobbel: The Strange Death Of Liberal England gaat ook optreden op Motel Mozaique. Misschien wel de moeite waard om te checken. Zij waren wel één van de leukste bandjes die ik gezien had (daarnaast is het meisje uit de band echt![]()
)
ohh ja, nou, dat wil niet echt helemaal lukken enzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hee lienelien..waar blijft je 'Apply Some Pressure'- avatar?
ow? jammerquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh ja, nou, dat wil niet echt helemaal lukken enzo
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Staat je goed, hoor
DANANANANAYKROYD en The Rakes zijn al bevestigd!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:16 schreef Breuls het volgende:
Ah, cool. Er zijn vast nog geen namen bekend?
Wat een naam die eerstequote:Op zondag 29 juli 2007 02:55 schreef Toad het volgende:
[..]
DANANANANAYKROYD en The Rakes zijn al bevestigd!
Evenals die van mij!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:09 schreef Breuls het volgende:
Mijn kaartje (passepartour) is besteld.
ahh, tof, daar ken ik sws de helft van.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:13 schreef Toad het volgende:
Er zijn er weer een paar bij gekomen. Wat een aparte namen zeg!
The Rakes, New Young Pony Club, The Wombats, Prinzhorn Dance School, Blood Red Shoes, Does It Offend You, Yeah?, Assembly Now, DANANANANAYKROYD, Look See Proof, XX Teens, i!AMYOU
http://www.last.fm/event/186489
passe partouts zijn uitverkocht. Je kunt alleen nog maar kaartjes voor 1 avond kopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:34 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook wel weer een kaartje scorenDe laatste twee jaar steeds geweest en dat was altijd erg leuk. Nu alleen hopen dat het niet meteen uitverkoopt want ik moet echt eerst even loon binnenkrijgen
een puntje teveelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:16 schreef roooosje het volgende:
www.013web..nl en dan 9 september. Ook leuk
Nicequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef D.zire het volgende:
tvptje ik ga met mn glowstickjes 24 november zwaaien bij de klaxons
Wat heeft dat met London Calling te maken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef D.zire het volgende:
tvptje ik ga met mn glowstickjes 24 november zwaaien bij de klaxons
Ja goede vraag....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:48 schreef Breuls het volgende:
Stoer, maar is de passe-partout ook op de zondag geldig?
mja ik dacht dus dat dit concert ook onder "london calling" viel. Maar ik keek verkeerd sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft dat met London Calling te maken?
Edit: overigens als je ze in amsterdam gaat zien dan is het Klaxons op 16 november, op 24 november is het justice time![]()
Nope, vorig jaar stonden ze wel op London Calling, vandaar de verwarring denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef D.zire het volgende:
[..]
mja ik dacht dus dat dit concert ook onder "london calling" viel. Maar ik keek verkeerd sorry
Op Last.FM staat nu wel Reverend and the Makers, maar waar ze dat vandaan hebben...quote:The Metros en Dananananakroyd hebben helaas moeten afzeggen voor deze editie van London Calling. The Metros stelden hun komst uit vanwege de verlate release van het album. We hopen dat de band in de lente van 2008 wel naar London Calling zal komen. Na 31 oktober vliegen de goedkope luchtvaartmaatschappijen niet meer op Glasgow. Hierdoor werden de vliegtickets voor Dananananakroyd helaas veel te duur.
quote:Vrijdag 2 november:
Foals
The Hours
Look See Proof
XX Teens
Clocks
Scouting for the girls
Friendly Fires
Black Affair
The Maccabees
New Young Pony Club
Zaterdag 3 november:
Assembly Now
Blood Red Shoes
Does it Offend you, Yeah?
Prinzehorn Dance School
Dragons
Reverend and the Makers
Video Nasties
The Wombats
The Rakes
Los Campesinos
Jack Penate
PLUS!!!!!! 4 november(zie ook het blog)
Underground Heroes
The Displacements
The Runners
http://www.londoncalling.nl/veranderingen.htmlquote:Helaas zijn The Hours afgelast, de drummer is uit de band gestapt. Er wordt druk gezocht naar een vervanger voor the Hours. We houden jullie op de hoogte.
Voor zondag 4 november zijn er twee nieuwe namen bekend : Noah and the Whale (met Laura Marling in de gelederen) en Derek Meins , zanger van Eastern Lane die zich ontwikkeld heeft tot een meer dan eigenzinnige singer-songwriter/dichter.
Voor die laatste twee zat ik er nog aan te denken om een zaterdagkaartje ergens te regelen, maar dat doe ik nu maar niet meer.quote:Afzeggers
Eerder werd al bekend dat The Hours en Does It Offend You Yeah! af hebben moeten zeggen. Angstige geruchten onder onze Last.fm vrienden dat ook Blood Red Shoes en Reverend And The Makers af hebben gezegd, worden door de organisatie ontkent. De eerste band heeft inderdaad een show in België gecancelled, maar dit is vanwege de broodnodige rust die deze energieke band nodig heeft.
Helaas. Ze moeten hun plaat afmaken... Ook belangrijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:01 schreef jakkop het volgende:
KUT! does it offend you afgezegd! Das echt zwaar klote! Waar hebben ze dat vandaan?
ja 18+quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Helaas. Ze moeten hun plaat afmaken... Ook belangrijk!
Gelukkig kan er vrijdagavond wel fijn gedanst worden op de afterparty in grote zaal paradiso (verkapte zelfpromotiespam)
Jep, kan gewoonquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:20 schreef frame-saw het volgende:
Ik kan wel naar Utrecht maar ik moet naar Zwolle.
Maarja als er in Amsterdam niks aan is kan ik wel naar Utrecht. Kan je in de nachttrein met je OV (voor 4 uur dan)?
Helaas ben ik 17.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jep, kan gewoonMaar de afterparty in Paradiso is vast wel leuk
Ikook.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:36 schreef Leeee het volgende:
Ik ga, ben er op alle 2 de dagen
Als je al in Paradiso staat kan je toch gewoon gezellig bij de afterparty blijven? Verwacht niet dat ze de zaal af gaan speuren naar mensen onder de 18 hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef frame-saw het volgende:
Beetje jammer, ben over 2 maanden wel 18.
En ik moet wel crashen in Amsterdam, eerste trein gaat om 6 uur ofzo.
Zou'k me ook geen zorgen om maken hoor. Blijf lekker dansen.quote:
Heb ik ook last van. Maar ondanks dat blijf ik verder zoeken en anders overweeg ik zelfs alleen te gaan. Ik zie wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef Mr.Brightside het volgende:
Nog iemand die pass-partout kaartjes wilt kopen van London Calling voor de normale prijs?
Afzeggers enzo
Die remix van Starlight (muse)?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:48 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Zou'k me ook geen zorgen om maken hoor. Blijf lekker dansen.
Als mensen nog verzoeknummers hebben voor de vrijdagavond London Calling Afterparty?
Roept u maar (and please, dont ask for the obvious) en ik kijk wat ik kan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |