quote:Op woensdag 22 november 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Vorige keer was het volgens mij om een uur of 11 wel afgelopen. Werd toen gevolgd door Paradisoul, ben blij dat ze nu een heuse afterparty hebbenDacht al wel dat we gewoon konden blijven maar werd een beetje bang omdat ze er zo specifiek naar vroeg
Er staan nu wel meer bands jaquote:Op woensdag 22 november 2006 16:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Vreemd. Maar nu is er een afterparty en zijn er een stuk of 10 bands die optreden, dus zal wel laat worden.
Of gewoon het nachnet naar Utrecht. Via station Zuid-WTC dan wel, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, kan wel. Maar dan kost het me wel een treinkaartje.. Ach, zie nog wel.
Kom je dan ook naar Nijmegen? Het beste is gewoon een slaapplekje zoeken in Amsterdamquote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Of gewoon het nachnet naar Utrecht. Via station Zuid-WTC dan wel, natuurlijk.
Neequote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom je dan ook naar Nijmegen? Het beste is gewoon een slaapplekje zoeken in Amsterdam
Heb het kaartje gevonden trouwensMijn moeder had de envelope ergens weggestopt
Aw klinkt goedquote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef hydraulix het volgende:
Ow ja, de vorige keer was er ook Matthew Herbert beneden (techno, in combinatie met behoorlijk wasted publiek. Sfeer was bagger!)
Denk ook dat ik gewoon de laatste trein terug naar huis pak. Maar op zaterdag staan bepaalde hoofdacts toch ook best laat geprogrammeerd? Kon me de vorige keren nog Chikinki herinneren en The Infadels die al na twaalven optraden.
Majo: CSS was echt geweldig! Wat een toffe show gaven zijZangeres Lovefoxx sprong een aantal keren het publiek in en ging tussen de mensen dansen/zingen.
Yepquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:40 schreef peaceman het volgende:
Tijdsschema van zaterdag al bekend?
Wow, ik deel eigenlijk dezelfde mening met je qua bands. Grappig van de 747's! Echt velen die ik sprak, of na aanleiding van wat reacties op andere fora, vonden het echt niks! Ik vond het echt inderdaad één van de leukste verrassingen van London Calling.quote:Op zondag 26 november 2006 09:42 schreef peaceman het volgende:
Even heel in t kort wat ik gezien heb en wat ik er van vond.
747's - legio stijlen, mooie zanglijnen. Verrassing en een band met veel mogelijkheden![]()
![]()
Pidgeon Detectives - gezien op het scherm. niet slecht, maar ook niet heel bijzonder
Guillemots - de 3e keer dat ik ze zag en weer maken ze het waar. Bijzonder goede band![]()
![]()
![]()
Maccabees - gezien op het scherm, niet slecht
Bromheads Jacket - straks en redelijk hard. Kon mij wel bekoren. Wel lijken de nummers veel op elkaar.![]()
Daarna zijn wij richting huis vertrokken, omdat we ook al 's middags in de stad hadden rondgebanjerd. Geslaagd festival, dat zeker. Als we dichterbij hadden gewoond, hadden we waarschijnlijk The Automatic en Mummra ook nog wel meegepikt. Hoe waren die?
Hmm eigenlijk hetgeen wat ik je gister al zei dus. Toch jammer.quote:Op zondag 26 november 2006 20:36 schreef MaJo het volgende:
The Automatic: Leuk bandje maar erg veel van hetzelfde.
quote:Op zondag 26 november 2006 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk hetgeen wat ik je gister al zei dus. Toch jammer.
Dat had ik dus niet.. maar goed, wie weet komt het nogquote:Op zondag 26 november 2006 21:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het album is zeer goed weg te luisteren en nodigd uit om gelijk een tweede keer te luisteren![]()
Oh nee? Wel eens geprobeerd dan? Ik heb bij meerdere nummers Monster mee kunnen zingen omdat het accoordenschema exact hetzelfde was. Dat jou dat niet lukt kan ik niets aan doenquote:Op zondag 26 november 2006 21:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, en dat je overal het deuntje van Monster op kan zingen slaat ook nergens op.![]()
The Automatic is totaal geen vernieuwende, bijzondere band (vind ik overigens niet erg). Ze maken goeie popnummers, met veel afwisseling en een herkenbare dubbelzang, tussen enerzijds de bassist en anderzijds de toetsenis.![]()
Het album is zeer goed weg te luisteren en nodigd uit om gelijk een tweede keer te luisteren![]()
Haha dat had ik ookquote:Op maandag 27 november 2006 13:29 schreef keijz het volgende:
Ik merkte dat tijdens het optreden ook wel hoor, ik dacht de hele tijd van hey dit nummer ken ik!
klinkt als een leuk optreden! 14.gifquote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat had ik ookDan wilde ik Monster meezingen en bedacht dan dat ze die al gedaan hadden
Luister eerst maar het album een stuk of 3 keer, dan zul je snappen dat ik gelijk hebquote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat had ik ookDan wilde ik Monster meezingen en bedacht dan dat ze die al gedaan hadden
Die speelden ze toch als laatste?quote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee, ergens halverwegequote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Die speelden ze toch als laatste?![]()
Ik vond het niet erg ofzo, heb me erg vermaakt
geen enkel inzicht dat niet iedereen jouw mening deeltquote:Op maandag 27 november 2006 16:30 schreef wlsandman het volgende:
Trieste zooi hier![]()
Een blijk van geen enkel respect voor zo'n goeie band![]()
Absoluut niet. Monster zat ergens in het midden, dat weet ik zeker want ik heb er nog op staan springen middenin het publiek. Later toen het hele publiek over me heen geflikkerd was heb ik vanaf de zijkant staan kijkenquote:Op maandag 27 november 2006 16:24 schreef keijz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Recover hoor
Ik denk dat jij deze smilie (pi)quote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut niet. Monster zat ergens in het midden, dat weet ik zeker want ik heb er nog op staan springen middenin het publiek. Later toen het hele publiek over me heen geflikkerd was heb ik vanaf de zijkant staan kijkenMaar het bewijst inderdaad wel dat de nummers dus wel op elkaar lijken
Weet je wat een Posticon is?quote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut niet. Monster zat ergens in het midden, dat weet ik zeker want ik heb er nog op staan springen middenin het publiek. Later toen het hele publiek over me heen geflikkerd was heb ik vanaf de zijkant staan kijkenMaar het bewijst inderdaad wel dat de nummers dus wel op elkaar lijken
Die 2e stem vind ik juist goed bij hun nummers passen, en het is totaal niet irritant.quote:Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef keijz het volgende:
[..]
Maar ik vind The Automatic voor zo'n optreden wel goed, maar het album vind ik maar matig, vooral die 2e stem is irritant!
Volgens jou was het toch van de Foo Fighters?quote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Die 2e stem vind ik juist goed bij hun nummers passen, en het is totaal niet irritant.
Maar dat rapnummertje wat ze de bassist op de fluit speelde bleek dus Golddigger te zijn![]()
Ik vond het nog best aardig gelukt eigenlijk![]()
En dat de Bromhead Jackets een nummer van Nirvana hebben gespeeld wist ik ook niet![]()
Het nummer was Territorial Pissing? Breed (vanochtend stond er nog Territorial Pissing? op de site van 3voor12)
Was dat het derde nummer dan?quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef keijz het volgende:
[..]
Volgens jou was het toch van de Foo Fighters?
De 747's die waren erg goed! Die heb je zeker gemist!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:36 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Zie dittopic nu pas, even tvpen.. jammer dat ik er niet bij kon zijn dit jaar
Had graag The Young Knives willen zien zeg
Ja die waren echt goedquote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
De 747's die waren erg goed! Die heb je zeker gemist!
Er waren een hoop Engelsen en die vond ik over het algemeen wel erg 'aanwezig'.quote:Op zondag 3 december 2006 21:04 schreef LondonCalling het volgende:
Die lichtgevende sticks waren trouwens erg irritant, net als een deel van het publiek. Zou dat komen omdat de gemiddelde leeftijd erg laag lag?
quote:(,,,)de Klaxons voeren de generatie aan die de rave van dde jaren '90 mixt met de indie van nu. Het resultaat is explosief. En vergeet je glowsticks niet, want die hoort er zeker bij.
Aanstaande zaterdag alquote:Op maandag 18 december 2006 17:10 schreef Thomas.... het volgende:
Grote bump.
Zaterdag begint de voorverkoop voor 30 en 31 maart, ik zou ook wel een keer willen gaan. Zie alleen nog niks staan over de artiesten die komen.
Iemand een idee hoe snel het normaal gesproken uitverkocht is?
Ah ok, dan zal ik na die van 30-31 maart meer info geven over London Calling Oud&Nieuwquote:Op donderdag 21 december 2006 13:50 schreef Thomas.... het volgende:
Dat is die van oud & nieuw. We hadden het over die van 30-31 maart.
Die is namelijk ook een stuk goedkoper, maar kan idd niks vinden over de bands
Das waar, er zijn natuurlijk ook mensen die met oud&nieuw gaanquote:Op donderdag 21 december 2006 15:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ah ok, dan zal ik na die van 30-31 maart meer info geven over London Calling Oud&Nieuw![]()
ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:12 schreef LondonCalling het volgende:
Mijn ticket voor de editie van 30 & 31 maart heb ik net besteld.
¤22 of 2x¤14quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
Nu alWat is overigens het voordeel van een passe-partout op twee losse kaarten? Ik ga denk ik deze keer voor het eerst twee dagen. Maar eerst maar eens kaarten scoren dan. Hoewel ik dat nu financieel even niet red
wat denk je, ik zit hier al vanaf 9u vast achter m'n computertjequote:Op maandag 12 februari 2007 16:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ga op de zaterdag
Lien heb je nu wel gekocht?![]()
Online bestellen dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat denk je, ik zit hier al vanaf 9u vast achter m'n computertje
hehe. nee heb ze nog niet. cashflow enzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Online bestellen dan?
of bedoel je juist dat je wel gekocht hebt
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
hehe. nee heb ze nog niet. cashflow enzo.
Het is eigenlijk te absurd voor woorden dat het bijna uitverkocht is terwijl er nog geen naam bekend is inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef lienelien het volgende:
En ik wil wel ff wat namen horen eigenlijk
De reputatie he :p.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te absurd voor woorden dat het bijna uitverkocht is terwijl er nog geen naam bekend is inderdaad![]()
quote:Twee keer per jaar wordt de verse Britse oogst in containers tegelijk het Kanaal over gevaren. Wie gaan het maken in 2007? Er is nog weinig bekend over het programma, alleen The Violets en My Luminaries zeggen op hun Myspace naar Amsterdam te komen.
16 februari: De organisatie van London Calling bevestigt voor het eerst namen. In een klap maar liefst 18: The Wombats, The Twang, Kate Nash, the Long Blondes, My Luminaries, the violets, The Aliens, Strange Death of Liberal England, Air Traffic, Good Books, The Maccabees, Ox.Eagle.Lion.Man, The Switches, These New Puritans, Solarise, The Enemy, Victorian English Gentlemens Club, South Central. De grote sensatie van het moment, The View, komt ondanks geruchten niet. De band is druk met een Amerikaanse tour en wil daarna even bijkomen.
31 januari: Ook My Luminaries bevestigt zichzelf op zijn Myspace. Het festival zelf heeft nog altijd geen namen bekend gemaakt.
27 januari: De passe-partouts voor London Calling zijn al uitverkocht, nog voor de organisatie ook maar één naam bevestigd heeft. Poppunk band The Violets verklapt op zijn Myspace op 31 maart op London Calling te zullen spelen.
WAT: Voorjaarseditie van het festival met de nieuwste Britse bands.
WIE: The Wombats, The Twang, Kate Nash, the Long Blondes, My Luminaries, the violets, The Aliens, Strange Death of Liberal England, Air Traffic, Good Books, The Maccabees, Ox.Eagle.Lion.Man, The Switches, These New Puritans, Solarise, The Enemy, Victorian English Gentlemens Club, South Central.
WANNEER: 30 en 31 maart 2007
WAAR: Paradiso, Amsterdam
Bron: 3VOOR12
15 maart in de Helling in Utrechtquote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef hydraulix het volgende:
Hebben ze dan een concert? Wanneer geven ze die dan?
anders wil ik je kaartje wel hebbenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:43 schreef Taell het volgende:
Het wordt koel!
Alleen nu nog maar hopen dat ik ook ècht kan...stomme repetitieweken en alles =
Je leeft!quote:
dat dacht ik ook al ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Grobbel het volgende:
De meeste bandjes van de lneup ken ik wel, maar ze hebben nu echt wel de bodem bereikt van het hippe nieuwe bandjes-reservoir, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |