Nee, dit jaar ben ik er niet bij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
AH okMaar ben je er dit jaar ook bij of wilde je het graag bij je mislukte Libertines ervaring houden?
Ik heb sinds kort juist geen MTV2 meer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:09 schreef LaSalle het volgende:
Ik ga ook sowieso zaterdag, geweldige line-up!!
Heb sinds kort MTV2 en daar komen heel vaak The Automatic, Fields, Mumm-Ra en Guillemots langs, en wat is het allemaal toch heerlijke muziek! Heb er zin in!
uhh,ja doe ik morgen wel ffquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
Lien, zou jij misschien London Calling kaarten voor zaterdag kunnen kopen? Mijn geld is al praktisch op voor de rest van de maandAls het niet kan kan ik het misschien wel via mijn CC doen, even checken wanneer dat wordt afgeschreven
Ai.....kom af en toe nog eens met zappen langs MTV of TMF, maar wat een bagger is dat toch vergeleken met MTV2, allemaal leuke (redelijk onbekende) bands! Maar dat wil jij natuurlijk niet horenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort juist geen MTV2 meer.
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Ai.....kom af en toe nog eens met zappen langs MTV of TMF, maar wat een bagger is dat toch vergeleken met MTV2, allemaal leuke (redelijk onbekende) bands! Maar dat wil jij natuurlijk niet horen
Hmm, ja. Nouja, was vorig jaar ook al.. was ook wel te verwachten eigenlijk..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
En vrijdag uitverkocht? Damn. Zaterdag heb ik al iets...
Nee, het begon ineens te plenzen buitenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:25 schreef MaJo het volgende:
Ik had het ook wel verwacht maar niet 4 weken vantevorenVorige keer was het 2 dagen vantevoren uitverkocht. Heb je al kaartjes gehaald voor zaterdag? Zal asmo en burger ook nog even zeggen dat ze vaart moeten maken
Dat is inderdaad ook een optiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, het begon ineens te plenzen buiten
Maar ik bedacht me net dat ik ze natuurlijk ook gewoon online kan bestellen![]()
Hmm, ja, weetje, ik wil wel gaan, maar twijfel toch een beetjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een optieWil jij je daarvoor opofferen? Ben zo bang dat het anders uitverkoopt en ik wil het niet weer missen
Wat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hmm, ja, weetje, ik wil wel gaan, maar twijfel toch een beetje
Anders kan ik sws wel een kaartje voor jou bestellen![]()
ja, ik denkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat?![]()
Anders bestel ik er eentje voor mezelf (CC wordt toch aan het eind van de maand afgeschreven volgens mij
) en event. voor asmo en burger en dan denk je er nog even over na?
Dat is rap inderdaad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef lienelien het volgende:
Ik zie net dat de vrijdag al is uitverkocht![]()
Dat denk ik ook, begin daarom wel zenuwachtig te worden... Ik weet niet of asmo en burger meegaan en ik ga niet alleen voor mezelf een kaartje halen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:28 schreef peaceman het volgende:
Als vrijdag uitverkocht is, zal zaterdag ook wel niet meer zo lang duren...
Naar London Calling gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik twijfel nog lichtelijk over de LC-zaterdag..is eigenlijk alleen voor Guillemots, vind Amsterdam weer net even dichterbij dan Utrecht..en de beste nummers zullen ze toch ook wel in de LC-set spelen..
Het heeft toch geen zin meer want het is zojuist uitverkochtquote:Op woensdag 1 november 2006 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan moet je me liev aankijken
O jammer zeg..naja, dan misschien toch maar Tivoli..quote:Op woensdag 1 november 2006 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin meer want het is zojuist uitverkochtEn ik heb het laatste kaartje
Maar dat is dus wel mooi balen want nu heb ik voor burger geen kaartje kunnen regelen
Het lijkt wel alsof er een vloek heerst op London Calling
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef lienelien het volgende:
Ahhw, echt waar?
Sorry maj, maar ik had toch al besloten om niet te gaan gezien de overvloed aan concerten en het gebrek aan een overvloed aan geld. Enzo. Sorriej![]()
ps: misschien op de AM manier proberen?![]()
oeh, mail eens?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een idee bedacht, thanks![]()
Wij komen toch ookquote:Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn ook niet liev, nu moet ik helemaal in mijn eentje
Ja dat is waarquote:
Heb je de berichten hierboven niet gelezen? Het is hartstikke uitverkocht... Ik heb geluk gehad dat ik gister nog een kaartje heb kunnen bestellen maar ik heb later nog gekeken en toen lukte het niet meer. Ben dus bang dat het voor je vrienden niet meer gaat lukken...quote:Op zaterdag 4 november 2006 05:52 schreef hydraulix het volgende:
Hmmm, toch maar m'n vrienden snel waarschuwen. Zit al sinds begin oktober met m'n passe partout, terwijl zij nog steeds geen kaartje hebben (stelletje biatches). Anders worden het voor mij ook twee eenzame avonden
Als je het steeds blijft proberen lukt het uiteindelijk misschien wel, zo heb ik ook kaartjes voor een uitverkocht Radiohead gekregen. Maar dan moet je echt continue F5en. Dit keer heb ik echt geluk gehad...quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef hydraulix het volgende:
Ja ik dacht dat als het bij jou nog gelukt was, er nog wel kaartjes over waren. Valse hoop dus
quote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Out of the Question!! Wat een heerlijk nummer is dat toch!![]()
Heb er echt zo'n zin in!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |