Ja écht de laatste. Hoewel, onder voorbehoud (ja stel nou dat op mysterieuze wijze de Beatles bij elkaar komen, uit hun graf desnoods, dan kan ik daar geen nee tegen zeggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja en nu écht de laatste
Ook al komen The Libs/DPT/FF/The beatles, we gaan niet![]()
()
Jaja, die hint had ik door, nadat ik eerst een beetje raar naar je zin keek, het staat een beetje vreemd
Ik was je een heel verhaal aan het terugmailen e toen kapte gmail ermee, dus nu zijn het maar 2 zinnetjes
nouja, nee november niet, maar 6 december heb ik ook alweer m'n eerste staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja écht de laatste. Hoewel, onder voorbehoud (ja stel nou dat op mysterieuze wijze de Beatles bij elkaar komen, uit hun graf desnoods, dan kan ik daar geen nee tegen zeggen) Ik neem ook aan dat er nu geen concerten meer bekend gemaakt zullen worden voor november? Of beter, dat hóóp ik
Ja ik zag je mailtje al en had het al veranderd, net te laat alleenGmail is niet liev de laatste tijd
![]()
Oh ja... Had je nog gevraagd voor hoeveel die vriend het kaartje wilde verkopen? Wil toch wel stiekem naar Razorlightquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
nouja, nee november niet, maar 6 december heb ik ook alweer m'n eerste staan![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja... Had je nog gevraagd voor hoeveel die vriend het kaartje wilde verkopen? Wil toch wel stiekem naar Razorlight![]()
Maar dat maakt het er wel leuker op, nietwaar?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmmja. Flauw, hoor.
Nu weet ik nog niet of je er daadwerkelijk zo anders uitziet als jij zegt dat ik denk
maar ik heb foto's in m'n fobo, dus dat kan je meteen zien of het zo is of nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Misschien ziet lienelien er ook wel heel anders uit dan wij denken.
Maar ik begrijp dat dit het topic is waar ik weer mag vertellen over de editie van 2002, toen The Libertines nog onbekend waren?
ehhh...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Oh, straks maar eens kijken.
Nou... In 2002 waren er 6 acts.
blablabla
En toen kwamen The Libertines in de grote zaal en toen moesten wij weg, omdat de laatste trein ging. We waren niet de enigen, want vrijwel niemand kende de heren. Bleek het achteraf het beste optreden te zijn geweest.
zéér verrassendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Spannend verhaal niet?
Je ziet er anders uit dan ik dacht.
Nou, dan zat ik toch niet helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:11 schreef lienelien het volgende:
Lily Allen is lelijk.
Al heb ik wel enkele Lily Allenesque jurkjes![]()
Ik heb zelf gelukkig een reistijd van precies 3 minuten lopenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En zaterdag is m'n ov niet geldig![]()
Dat verhaal moet jaarlijks in de London Calling topics. Goed voor de herkenbaarheid enzo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
Maar methodmich ga je nou ook naar London Calling of wil je alleen opscheppen dat je the Libertines niet gezien hebt?
AH okquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat verhaal moet jaarlijks in de London Calling topics. Goed voor de herkenbaarheid enzo.
Is dit het opschep topic ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb zelf gelukkig een reistijd van precies 3 minuten lopen, ik zou kunnen rennen in een minuut maar daar word je moe van....
met mijquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:18 schreef peaceman het volgende:
Majo, met wie ga je allemaal naar LC?
In ieder geval met Lien, en ik denk dat Asmodian en burger ook wel mee gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:18 schreef peaceman het volgende:
Majo, met wie ga je allemaal naar LC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |