Voor die laatste twee zat ik er nog aan te denken om een zaterdagkaartje ergens te regelen, maar dat doe ik nu maar niet meer.quote:Afzeggers
Eerder werd al bekend dat The Hours en Does It Offend You Yeah! af hebben moeten zeggen. Angstige geruchten onder onze Last.fm vrienden dat ook Blood Red Shoes en Reverend And The Makers af hebben gezegd, worden door de organisatie ontkent. De eerste band heeft inderdaad een show in België gecancelled, maar dit is vanwege de broodnodige rust die deze energieke band nodig heeft.
Helaas. Ze moeten hun plaat afmaken... Ook belangrijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:01 schreef jakkop het volgende:
KUT! does it offend you afgezegd! Das echt zwaar klote! Waar hebben ze dat vandaan?
ja 18+quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Helaas. Ze moeten hun plaat afmaken... Ook belangrijk!
Gelukkig kan er vrijdagavond wel fijn gedanst worden op de afterparty in grote zaal paradiso (verkapte zelfpromotiespam)
Jep, kan gewoonquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:20 schreef frame-saw het volgende:
Ik kan wel naar Utrecht maar ik moet naar Zwolle.
Maarja als er in Amsterdam niks aan is kan ik wel naar Utrecht. Kan je in de nachttrein met je OV (voor 4 uur dan)?
Helaas ben ik 17.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jep, kan gewoonMaar de afterparty in Paradiso is vast wel leuk
Ikook.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:36 schreef Leeee het volgende:
Ik ga, ben er op alle 2 de dagen
Als je al in Paradiso staat kan je toch gewoon gezellig bij de afterparty blijven? Verwacht niet dat ze de zaal af gaan speuren naar mensen onder de 18 hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef frame-saw het volgende:
Beetje jammer, ben over 2 maanden wel 18.
En ik moet wel crashen in Amsterdam, eerste trein gaat om 6 uur ofzo.
Zou'k me ook geen zorgen om maken hoor. Blijf lekker dansen.quote:
Heb ik ook last van. Maar ondanks dat blijf ik verder zoeken en anders overweeg ik zelfs alleen te gaan. Ik zie wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef Mr.Brightside het volgende:
Nog iemand die pass-partout kaartjes wilt kopen van London Calling voor de normale prijs?
Afzeggers enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |