Het doet je er ook meteen aan denken dat we tegenwoordig wel erg makkelijk het kanaal oversteken om nieuwe bandjes te ontdekken, terwijl hier in Nederland zat leuke bandjes te vinden zijn. Het zullen ongetwijfeld leuke livebandjes zijn om te zien, hoor; als je maar dicht genoeg blijft bij het geluid dat nu "hip" is krijg je het LC-publiek toch wel mee. Maar echt enthousiast kan ik niet meer worden van de eerste single(s) van pakweg the Wombats en Switches, het is allemaal al zo vaak gedaan de laatste jaren dat het op plaat in elk geval niet echt veel meer toevoegt.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al ja.
Twee jaar geleden kwam er nog aardig wat dat nu aardig bekend is geworden
één LC per jaar is denk ik toch wel genoeg![]()
Ja ik leef, familieweekend weet je nogquote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je leeft!![]()
* lienelien zaterdag alleen de afterparty, en misschien nog wel een kaartje via marktplaats oid
Nee, wist ik niet!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik leef, familieweekend weet je nog
Ik ben het met jullie eens qua programmering. De eerste keer dat ik er was stonden the Zutons er. De vorige keer ook een super lineup met Guillemots, Klaxons (helaas gemist), The Automatic en Bromheads Jacket. Deze keer is alleen the Long Blondes een beetje bekend. Maar goed, misschien zit er iets tussen wat heel erg leuk blijkt te zijn (zoals the 747's vorige keer).
En ja, met koninginnedag is er weer een London Calling.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef MaJo het volgende:
En ja, met koninginnedag is er weer een London Calling.
quote:Moke, The Immediate, Last Man Standing, Misty's Big Adventure, The Pipettes, Dustin's Bar Mitzvah,
The Rifles, ShitDisco, lekker weer . . . . het was weer erg gezellig op Koninginnedag bij Paradiso!
Dit jaar geen buitenpodium, maar misschien komt er nog een leuke editie in de zomer.
Nou als je de programmeur van LC (Ben) kent (en die ken ik) dan zou je dit niet zeggen, neem dat maar van mij aan...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
meer van het koren worden gescheiden en krijg je waarschijnlijk ook een veel interessantere lineup. Nu was het in principe al uitverkocht voordat er ook maar 1 naam bekend was gemaakt, dus in principe moeten de programmeurs niks - het is nog een meevaller dat the Long Blondes op het affiche staan wat dat betreft.![]()
Denk dat je het in de grote zaal nog beter hoorde dan in de kleine hoor. Daar liep iedereen er gezellig doorheen te ouwehoerenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:17 schreef Breuls het volgende:
Kate Nash: cute. Muziek was niet slecht maar in de grote zaal (waar videoscherm en geluid uit de kleine zaal te zien/horen waren) zat the Twang te soundchecken dus dat verneukte het flink.
Kate liep later nog ergens op het balkon met haar entourage even nieuwsgierig rond te kijken.
Ja ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Aan de éne kant had ik me wel vermaakt, maar aan de andere kant was het een soort teleurstellende LC... Er waren weinig bandjes die me echt konden interesseren. Daarnaast vond ik een (behoorlijk groot!) gedeelte van het publiek echt zwáár irritant. Dan doel ik op de 16-jarigen die Hephaistos noemt...quote:
Zo te zien hebben ze geen overlap met de twee acts die ik op MM graag wil zien, !!! en Deerhoof. Op zich kan het dus wel, maar ik kijk op de avond nog wel of ik er een kijkje ga nemen.quote:Op maandag 2 april 2007 02:50 schreef hydraulix het volgende:
Grobbel: The Strange Death Of Liberal England gaat ook optreden op Motel Mozaique. Misschien wel de moeite waard om te checken. Zij waren wel één van de leukste bandjes die ik gezien had (daarnaast is het meisje uit de band echt![]()
)
ohh ja, nou, dat wil niet echt helemaal lukken enzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hee lienelien..waar blijft je 'Apply Some Pressure'- avatar?
ow? jammerquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh ja, nou, dat wil niet echt helemaal lukken enzo
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Staat je goed, hoor
DANANANANAYKROYD en The Rakes zijn al bevestigd!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:16 schreef Breuls het volgende:
Ah, cool. Er zijn vast nog geen namen bekend?
Wat een naam die eerstequote:Op zondag 29 juli 2007 02:55 schreef Toad het volgende:
[..]
DANANANANAYKROYD en The Rakes zijn al bevestigd!
Evenals die van mij!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:09 schreef Breuls het volgende:
Mijn kaartje (passepartour) is besteld.
ahh, tof, daar ken ik sws de helft van.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:13 schreef Toad het volgende:
Er zijn er weer een paar bij gekomen. Wat een aparte namen zeg!
The Rakes, New Young Pony Club, The Wombats, Prinzhorn Dance School, Blood Red Shoes, Does It Offend You, Yeah?, Assembly Now, DANANANANAYKROYD, Look See Proof, XX Teens, i!AMYOU
http://www.last.fm/event/186489
passe partouts zijn uitverkocht. Je kunt alleen nog maar kaartjes voor 1 avond kopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:34 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook wel weer een kaartje scorenDe laatste twee jaar steeds geweest en dat was altijd erg leuk. Nu alleen hopen dat het niet meteen uitverkoopt want ik moet echt eerst even loon binnenkrijgen
een puntje teveelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:16 schreef roooosje het volgende:
www.013web..nl en dan 9 september. Ook leuk
Nicequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef D.zire het volgende:
tvptje ik ga met mn glowstickjes 24 november zwaaien bij de klaxons
Wat heeft dat met London Calling te maken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef D.zire het volgende:
tvptje ik ga met mn glowstickjes 24 november zwaaien bij de klaxons
Ja goede vraag....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:48 schreef Breuls het volgende:
Stoer, maar is de passe-partout ook op de zondag geldig?
mja ik dacht dus dat dit concert ook onder "london calling" viel. Maar ik keek verkeerd sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft dat met London Calling te maken?
Edit: overigens als je ze in amsterdam gaat zien dan is het Klaxons op 16 november, op 24 november is het justice time![]()
Nope, vorig jaar stonden ze wel op London Calling, vandaar de verwarring denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef D.zire het volgende:
[..]
mja ik dacht dus dat dit concert ook onder "london calling" viel. Maar ik keek verkeerd sorry
Op Last.FM staat nu wel Reverend and the Makers, maar waar ze dat vandaan hebben...quote:The Metros en Dananananakroyd hebben helaas moeten afzeggen voor deze editie van London Calling. The Metros stelden hun komst uit vanwege de verlate release van het album. We hopen dat de band in de lente van 2008 wel naar London Calling zal komen. Na 31 oktober vliegen de goedkope luchtvaartmaatschappijen niet meer op Glasgow. Hierdoor werden de vliegtickets voor Dananananakroyd helaas veel te duur.
quote:Vrijdag 2 november:
Foals
The Hours
Look See Proof
XX Teens
Clocks
Scouting for the girls
Friendly Fires
Black Affair
The Maccabees
New Young Pony Club
Zaterdag 3 november:
Assembly Now
Blood Red Shoes
Does it Offend you, Yeah?
Prinzehorn Dance School
Dragons
Reverend and the Makers
Video Nasties
The Wombats
The Rakes
Los Campesinos
Jack Penate
PLUS!!!!!! 4 november(zie ook het blog)
Underground Heroes
The Displacements
The Runners
http://www.londoncalling.nl/veranderingen.htmlquote:Helaas zijn The Hours afgelast, de drummer is uit de band gestapt. Er wordt druk gezocht naar een vervanger voor the Hours. We houden jullie op de hoogte.
Voor zondag 4 november zijn er twee nieuwe namen bekend : Noah and the Whale (met Laura Marling in de gelederen) en Derek Meins , zanger van Eastern Lane die zich ontwikkeld heeft tot een meer dan eigenzinnige singer-songwriter/dichter.
Voor die laatste twee zat ik er nog aan te denken om een zaterdagkaartje ergens te regelen, maar dat doe ik nu maar niet meer.quote:Afzeggers
Eerder werd al bekend dat The Hours en Does It Offend You Yeah! af hebben moeten zeggen. Angstige geruchten onder onze Last.fm vrienden dat ook Blood Red Shoes en Reverend And The Makers af hebben gezegd, worden door de organisatie ontkent. De eerste band heeft inderdaad een show in België gecancelled, maar dit is vanwege de broodnodige rust die deze energieke band nodig heeft.
Helaas. Ze moeten hun plaat afmaken... Ook belangrijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:01 schreef jakkop het volgende:
KUT! does it offend you afgezegd! Das echt zwaar klote! Waar hebben ze dat vandaan?
ja 18+quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Helaas. Ze moeten hun plaat afmaken... Ook belangrijk!
Gelukkig kan er vrijdagavond wel fijn gedanst worden op de afterparty in grote zaal paradiso (verkapte zelfpromotiespam)
Jep, kan gewoonquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:20 schreef frame-saw het volgende:
Ik kan wel naar Utrecht maar ik moet naar Zwolle.
Maarja als er in Amsterdam niks aan is kan ik wel naar Utrecht. Kan je in de nachttrein met je OV (voor 4 uur dan)?
Helaas ben ik 17.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jep, kan gewoonMaar de afterparty in Paradiso is vast wel leuk
Ikook.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:36 schreef Leeee het volgende:
Ik ga, ben er op alle 2 de dagen
Als je al in Paradiso staat kan je toch gewoon gezellig bij de afterparty blijven? Verwacht niet dat ze de zaal af gaan speuren naar mensen onder de 18 hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef frame-saw het volgende:
Beetje jammer, ben over 2 maanden wel 18.
En ik moet wel crashen in Amsterdam, eerste trein gaat om 6 uur ofzo.
Zou'k me ook geen zorgen om maken hoor. Blijf lekker dansen.quote:
Heb ik ook last van. Maar ondanks dat blijf ik verder zoeken en anders overweeg ik zelfs alleen te gaan. Ik zie wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:32 schreef Mr.Brightside het volgende:
Nog iemand die pass-partout kaartjes wilt kopen van London Calling voor de normale prijs?
Afzeggers enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |