naam Ingmar Kamprad (IK) E is Elmtard, A is Agnogwattesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hey, daar zijn de dames voor heDamesantwoorden
![]()
Wat is het herenantwoord dan?![]()
Waar komt de naam IKEA vandaan? En nee, ik wil niet het land horen. Dus..waarom de I,K,E,A
[afbeelding]
Kan misschien een kutvraag zijn, maar hee![]()
Duiven?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef Nesle het volgende:
Nee, laat ik deze maar openstaan en een inkoppertje erin gooien.
Waar kwam in Nederland de eerste IKEA?
Maakt nu niet meer uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef Nesle het volgende:
Ik ben altijd nog een beetje schijterig om een nieuw topic te openen![]()
Bijnaaa sheep! Ingvar Kamprad, Elmtaryd en Ag.......quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
naam Ingmar Kamprad (IK) E is Elmtard, A is Agnogwattes
[..]
Duiven?
Ja, die Ag is dus niet blijven zittenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Bijnaaa sheep! Ingvar Kamprad, Elmtaryd en Ag.......![]()
En nee Duiven niet.
Komaan mensen. Die vestiging is ook dit jaar gesloten.
Ik moet wel. Mn tweelingzuster is verliefd op de IKEA en ik moet dus altijd meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, die Ag is dus niet blijven zitten
Ik weet het niet. Heel raar, maar ben niet zo into Ikea
Klopt achtermekaar omdat die andere niet geraden werd. En toen deed ik een inkopperquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
Heeft Nesle nu twee IKEA vragen gesteld?
quote:
Ja, de eerste die ik quote hierboven is een openstaandequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
Heeft Nesle nu twee IKEA vragen gesteld?
Lekker Zweeds eten kun je er ook halenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik moet wel. Mn tweelingzuster is verliefd op de IKEA en ik moet dus altijd mee
Maar ik vind het stiekem ook wel een beetje leuk hoor![]()
en ook hoi!quote:
Als ik ergens dus een hekel aan heb, is het dat eten daar. Dat is dus gewoon niet te vretenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:06 schreef Supersheep het volgende:
Lekker Zweeds eten kun je er ook halen![]()
wyccie, wil je al m'n punten hebben? gratis!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
't Lijkt wel alsof jullie het punt niet willen hebben!
Heb ik al gedaan, nu aan het bijtellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:15 schreef Nesle het volgende:
Zal ik de puntjes ff tellen?
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:18 schreef Supersheep het volgende:
Yuri, jij opent vrij vaak nieuwe topics toch?
Wil je d'r vanaf? Ik weet wel iemand die ze wil hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, wil je al m'n punten hebben? gratis!
kniertjeh +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:18 schreef kniertjeh het volgende:
prinses op de erwt
Nee, hier liep alles soepel. hoezo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef kniertjeh het volgende:
Hadden jullie ook dat je twee dagen niet op fok kon komen? even offtopic?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef kniertjeh het volgende:
Wanneer?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef kniertjeh het volgende:
Eentje is niet goed...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Roger Taylor
Brian May
John Deacon
En die gast van Bad Company, Paul Rodgers dacht ik dat 'ie heet?
Ik ben alleen 's avonds on line, dus in ieder geval maandagavond en dinsdagavond was dat. Rond een uur of 6/7 en 11 was Fok zeker down.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wanneer?
Dat was bij iedereenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef kniertjeh het volgende:
Ik had twee dagen dat er een foutmelding was... misschien was fok knier even zat kan.. maar heb me wel vermaakt dat wel...
Kun je ajb voortaan als je de punten optelt de namen meteen op alfabetische volgorde zetten? (als het je niet teveel moeite kost)quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je d'r vanaf? Ik weet wel iemand die ze wil hebben.![]()
Geen idee, hier doet ie hetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom doet photobucket het niet bij mij![]()
Uit angst heeft Jayhawk meteen een andere avatar genomenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, geweldige avatar TSE!
Ik vind het trouwens ook heel erg goed van je dat je in eerste instantie onbevooroordeeld over Jayhawk was en je niet liet meeslepen door onze verdenkingen voordat je hem er zelf van verdacht.![]()
En er is hier een poll over onze huisjudas. TSE's avatar gebruik ik ook als het nodig is...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, geweldige avatar TSE!
Ik vind het trouwens ook heel erg goed van je dat je in eerste instantie onbevooroordeeld over Jayhawk was en je niet liet meeslepen door onze verdenkingen voordat je hem er zelf van verdacht.![]()
In de Swedish Food Store Daim halen, da's heel erg lekker. Wel oppassen voor je tandenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als ik ergens dus een hekel aan heb, is het dat eten daar. Dat is dus gewoon niet te vreten![]()
Eigenlijk zouden we allemaal teleurgesteld moeten zijn dat Fok! weer up isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat was bij iedereenTenminste. Ik heb de helft van mn tentamens in mn grijze massa rondzwerven
![]()
Ten eerste als iemand zo stom is om letterlijke citaten over te nemenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je tot verdenkingen van valsspelen?
Ja. Iets met een dooie vent opgegoogled.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef ChrisJX het volgende:
Heb ik wat gemist? Heeft Jayhawk weer Google gebruikt?
Afgelopen maandag en dinsdag? Vreemd, toen heb ik lekker zitten Fok!ken hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ben alleen 's avonds on line, dus in ieder geval maandagavond en dinsdagavond was dat. Rond een uur of 6/7 en 11 was Fok zeker down.
lees het nu pasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als ik ergens dus een hekel aan heb, is het dat eten daar. Dat is dus gewoon niet te vreten![]()
James Dean.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef kniertjeh het volgende:
Als het Elvis maar niet is...
Was aanvankelijk niet zo'n duidelijk geval. Maar zijn commentaren daarna maakten alles duidelijk.. Hier onder meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef ChrisJX het volgende:
Heb ik wat gemist? Heeft Jayhawk weer Google gebruikt?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Afgelopen maandag en dinsdag? Vreemd, toen heb ik lekker zitten Fok!ken hoor.
Wij komen daar meestal saafs en dan is het dus geen chips maar warm eten. En ik ben er nog steeds niet warm van geworden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lees het nu pas
Chips daar is lekker. Eén of ander natuurlijk iets met kruiden.
Maar moet ook zeggen dat het eten in Zweden zelf me wat beter bevalt dan dat van de Ikea![]()
Als iemand James Dean aan een bepaalde actrice kan linken (toevallig ooit samen in een film gespeeld), maar vervolgens niet weten dat de beste man dood is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je tot verdenkingen van valsspelen?
Nu je het zegt, het was wel wat rustiger dan normaal inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Was het gezellig in je eentje?
Ow? Vrijwel niemand anders verder: Algemene Kennis Quiz Deel 356quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Afgelopen maandag en dinsdag? Vreemd, toen heb ik lekker zitten Fok!ken hoor.
De hele James Dean niet kennen eigenlijk. En in een topic daarvoor de filmkenner uithangen door soepel een paar onbekende b-flms van Clint Eastwood op te lepelen in topic 350.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als iemand James Dean aan een bepaalde actrice kan linken (toevallig ooit samen in een film gespeeld), maar vervolgens niet weten dat de beste man dood is.
Ja, saai hoor!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Supersheep het volgende:
Ow? Vrijwel niemand anders verder: Algemene Kennis Quiz Deel 356
50 posts in 2 dagen
Het logo van de Nederlandse Google Clubquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, ik heb het punt. Wat klopte er niet helemaal dan?
In mijn avatar staat een vogel. Dat dat ding Jayhawk ()heet, zal niemand verbazen. Maar waar is die Jayhawk (
) eigenlijk van?
Of die ene van Hellendoorn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij doet het denken aan die papegaai van kaitein koek of van de croky chips.
Ga verder...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef macondo het volgende:
Een soort mytische vogel, logo van een Amerikaanse universiteit.
En nog ietsiepietsie specifieker...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
Kentucky University trouwens
En een militair vliegtuig, en een redelijk goede band. En nu is het bedtijd. Morgen moet er weer brood op de plank komen.quote:
't Was een spotvogel geloof ik. De mascotte. Het precieze verhaal weet ik eigenlijk niet meer maar Jayhawk heeft deze vraag zelf een keer gesteld met antwoordquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En nog ietsiepietsie specifieker...
We kennen onze pappenheimers. Lees dit schitterende voorval maar eens door!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef kniertjeh het volgende:
The Googlevogel?
Kep trouwens even gelezen daar.. Uit zijn reactie maakte ik toch wel een beetje op dat hij niet had gegoogled hoor, maar de verdenking blijft hangen en zeker met zoiets verdachts kan het..maar je weet het nooit zeker. Ik denk dat als ik hem was zelf de conclusie trok dat je eigenlijk niet meer leuk mee kan doen... Of het terecht is of niet, verdenking blijft.
Welterusten Wyccie
En dit een paar posts voordat hij voor het eerst door de mand vielquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:18 schreef Jayhawk het volgende:
the last seven days
gegoogled bovenstaande
Waarom staat er "als" voor Frenkel Frank, geen komma tussen Kleinsma en Martine en waarom mist Martine's achternaam een 'l'? Allemaal dingen waar ik me elke keer aan heb gestoord maar nu pas wat over zegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Jayhawk het volgende:
eitje
als frenkel frank
met simone kleinsma martine bij en robert paul
Ja die had ik al eens gelezen die was duidelijk maar dat wil niet zeggen dat hij het toen ook deed.. ik denk niet eens een dief altijd een dief hoewel de verdenking wel erg voor de hand ligt.. Je ken niet door een beeldscherm kijken.. Maar als ik hem was ging ik een ander spel doen. Voor alle partijen beter denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:49 schreef macondo het volgende:
[..]
We kennen onze pappenheimers. Lees dit schitterende voorval maar eens door!
knip en plak werkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:54 schreef Nesle het volgende:
waar ik altijd nog benieuwd naar ben, hoe krijg je het voormekaar om meerdere quote's in 1 bericht te proppen?
Gewoon knippen en plakkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:54 schreef Nesle het volgende:
waar ik altijd nog benieuwd naar ben, hoe krijg je het voormekaar om meerdere quote's in 1 bericht te proppen?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:54 schreef Nesle het volgende:
Snap alleen niet waarom iedereen er maar over door blijft gaan, gewoon negeren die gast.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:53 schreef MaJo het volgende:
Ik lees trouwens voor het eerst het volgende:
[..]
En dit een paar posts voordat hij voor het eerst door de mand vielDie opmerking is me nooit opgevallen
Dan heb je zegmaar 2 fokforums aanstaan dus?quote:
Ik vind het in dat ene geval wel heel duidelijk dat hij gegoogled heeft. Vooral dat hij het niet ontkent en opeens spoorloos verdwenen isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:55 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Ja die had ik al eens gelezen die was duidelijk maar dat wil niet zeggen dat hij het toen ook deed.. ik denk niet eens een dief altijd een dief hoewel de verdenking wel erg voor de hand ligt.. Je ken niet door een beeldscherm kijken.. Maar als ik hem was ging ik een ander spel doen. Voor alle partijen beter denk ik.
Dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dan heb je zegmaar 2 fokforums aanstaan dus?
nee, in elke browser zit een 'back' knopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Snap 'm al![]()
Je kunt 2 browsers aan hebben staan. Of met een andere browser (IE7, Opera, Firefox, Maxthon) meerdere tabbladen. Gebruik zelf trouwens Maxthon, niks beters dan dat (ook Opera en Firefox nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mascotte inderdaad, van de sportteams van de Kentucky University. NEMBRIONIC+1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
't Was een spotvogel geloof ik. De mascotte. Het precieze verhaal weet ik eigenlijk niet meer maar Jayhawk heeft deze vraag zelf een keer gesteld met antwoord
Is Jayhawk dan een Kentucky Google Chicken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mascotte inderdaad, van de sportteams van de Kentucky University. NEMBRIONIC+1
Was 'ie dat maar, en dan hoop ik dat hij hetzelfde mee mag maken als de duizenden andere kippetjes:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:02 schreef Supersheep het volgende:
Is Jayhawk dan een Kentucky Google Chicken?
Hoef ik niet te zien als ik die tekst voor dat filmpje ziequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Was 'ie dat maar, en dan hoop ik dat hij hetzelfde mee mag maken als de duizenden andere kippetjes:
klik
Echt een leuk filmpje is het niet. Maar het is wel de waarheid.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:08 schreef Supersheep het volgende:
Hoef ik niet te zien als ik die tekst voor dat filmpje zie![]()
Balkan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
In welke landen spreekt men Urdu?
A: hij is past langs geweestquote:
A: Ik ben hier al een tijdje niet geweestquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
A: hij is past langs geweest
B: je hebt de Murphys Quiz gespeeld :ü
Jupquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een pagina in fok opent dat ie dan leeg is en je pas iets ziet als je het refresht? Is al de hele dag zo, zwaar irritant
Hier ook, maar vind het zelf niet erger dan helemaal geen paginaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een pagina in fok opent dat ie dan leeg is en je pas iets ziet als je het refresht? Is al de hele dag zo, zwaar irritant
Hmm fok doet vreemdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Australië die aboriginals?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Zou kunnen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Afghanistan?
afrika ergens?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
alle suggesties tot nu toe fout.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pakistan en India?
Serieus? Ik dacht dat de taal in India hindu heettequote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die Ford was wel slecht in Engels, zeg!
In India spreken ze een heleboel talenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat de taal in India hindu heetteMaar dan spreken ze het in Bangladesh ook of niet?
Nee, en het is ook niet omdat de wereld alleen maar in zwart-wit was.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:37 schreef MaJo het volgende:
Omdat er in die tijd alleen maar zwarte auto's bestonden
Zwart was het goedkoopste?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In India spreken ze een heleboel talen
[..]
Nee, en het is ook niet omdat de wereld alleen maar in zwart-wit was.
Hij is niet veel verder gekomen dan de lagere school, als hij die al heeft afgemaakt...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die Ford was wel slecht in Engels, zeg!
Urdu - Hindi - Hindustaniquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:37 schreef MaJo het volgende:
Omdat er in die tijd alleen maar zwarte auto's bestonden
Mogelijk, maar niet de reden die ik zoek. Ford had ook gewoon de extra kosten kunnen doorberekenen aan klanten, en Ford heeft eerder ook andere kleuren geleverd. Er is een andere reden waarom Fords een tijd lang alleen in het zwart te krijgen waren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Zwart was het goedkoopst?
Ik bedoelde eigenlijk dat er een gruwelijke fout in die zin zit, die Ford niet gemaakt zal hebben...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij is niet veel verder gekomen dan de lagere school, als hij die al heeft afgemaakt...
Tenzij Ford Nederlander was lijkt me dat niet waarschijnlijk neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat er een gruwelijke fout in die zin zit, die Ford niet gemaakt zal hebben...
Kan je heel goed gelijk in hebben, komt van Wikipedia. Daar kon ik de quote snel vindenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat er een gruwelijke fout in die zin zit, die Ford niet gemaakt zal hebben...
Je zit op de goede weg. Ford kon snel auto's leveren vanwege een andere uitvinding van Ford, en op een of andere manier was hiervoor alleen zwarte verf geschikt (alleen rood zou minder goed gewerkt hebben)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:48 schreef Solingjan het volgende:
Het ging dus goed. Dus veel vraag naar auto's. Dus snel leveren. Maar dan alleen maar in zwart.
De verf spuit werkte alleen op zwarte verf?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je zit op de goede weg. Ford kon snel auto's leveren vanwege een andere uitvinding van Ford, en op een of andere manier was hiervoor alleen zwarte verf geschikt (alleen rood zou minder goed gewerkt hebben)
Je dwaalt af Nembrio.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Vond Ford wellicht de rode achterlichten uit die bij rood niet goed zichtbaar waren?
die verf absorbeerde het zonlicht sneller en dus droogde de verf snel?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je dwaalt af Nembrio.
Zwarte verf zorgde ervoor dat er per dag meer auto's de fabriek konden verlaten, want...
Erkel +1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:57 schreef erkel het volgende:
dat droogde het snelst ...
Jooo helemaal correctquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft 1001 pk, en doet 0-100 in ongeveer 2,5 seconden
Dat vroeg ik ook af..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:06 schreef Solingjan het volgende:
Bedoel je de snelste of de auto die het snelst geproduceerd wordt of..?
Auto die in productie is en ook te koop voor particulieren, dat is een productie-autoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:06 schreef Solingjan het volgende:
Bedoel je de snelste of de auto die het snelst geproduceerd wordt of..?
Dat was snelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Yoshi
thnxquote:
Juist het moment dat het op het puntje van je tong ligt is zo'n wakkerhouderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
thnx
Ik ken je foto trouwens wel, maar weet het ff niet meer. Gelukkig maar,want anders had ik weer niet kunnen gaan slapen![]()
![]()
Slaapse lienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
thnx
Ik ken je foto trouwens wel, maar weet het ff niet meer. Gelukkig maar,want anders had ik weer niet kunnen gaan slapen![]()
![]()
hou jij eens snél je mond!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist het moment dat het op het puntje van je tong ligt is zo'n wakkerhouder
Als niemand binnen 5 minuten de naam van de straat weet krijg je het puntquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
In san fransico
bla bla bla road nee, geen road
en het is de bochtigste weg ter wereld? Of het ter wereld is weet ik niet, maar in ieder geval van de VS
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Garden drive?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:22 schreef KhaZ het volgende:
Lombard Street, in san francisco volgens mij
MaJo +1 maar dan ook niptquote:
Een catcher kán niet uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel trouwens dat de catcher uit is
Neuh, hij stond er wel degelijk op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:36 schreef KhaZ het volgende:
Beslissing was safe, omdat de catcher op 't laatst nog van de plaat afgaat.
Dat trouwens ook niet. Dit IS het eerste honkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een 'uit' uit een gedwongen loop op het eerste honk.
Ja had het al veranderd, wilde loper zeggen maar had net catcher zien staan dus dat zat nog in mijn hoofdquote:
Ik dacht zal wel een strik vraag zijn omdat het wel duidelijk is dat ie uit isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo +1 maar dan ook nipt
Inderdaad uit gegeven. En terecht. Die bal gaat veeel sneller dan de loper en als gevolg is de loper uit.
En daar ben je mooi ingetuindquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht zal wel een strik vraag zijn omdat het wel duidelijk is dat ie uit is![]()
Dat zeg ik toch ook, hij moet gedwongen lopen op het eerste honk dus is de bal vangen terwijl het honk vastgehouden wordt met de voet voldoende om de loper uit te maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat trouwens ook niet. Dit IS het eerste honk
Dat merk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daar ben je mooi ingetuind
Zo moeiijk was ie ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ik besef net dat ik een sportvraag goed heb
U woont daar of u heeft sportkanalen met alle wedstrijden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:41 schreef Weizz het volgende:
was puur safe gokken omdat een terechte out wel duidelijk te sien was
heb de wedstrijden jammergenoeg niet gezien....
't Was dan ook geen kennisvraagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ik besef net dat ik een sportvraag goed heb
Klopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:42 schreef erkel het volgende:
Naar het eerste honk is toch altijd gedwongen, als je de bal tenminste raakt of als je honk probeer te stelen....je kan iig niet blijven staan
Nee dat is waarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo moeiijk was ie ook niet![]()
Het kan, maar dan moet je wel een hele slechte catcher achter je hebben staanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:44 schreef Weizz het volgende:
eerste honk stelen is ook een goeie grap
Dít is pas een goeie grapquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:44 schreef Weizz het volgende:
eerste honk stelen is ook een goeie grap
Sven Kramer is goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:46 schreef erkel het volgende:
Sven Kramer en Cindy Klassen
De 1500 staat iig op Klassen. De 1000 en 3000 ook dacht ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:47 schreef Weizz het volgende:
timmer???? das 1500 >
Die zocht ik inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:48 schreef Asmodian het volgende:
Pechstein dan?
Kloptquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De 1500 staat iig op Klassen. De 1000 en 3000 ook dacht ik
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:49 schreef erkel het volgende:
Aaah fuck 1 fricking ? teveel
Ik bedoel dat ze alleen 1500m en korter schaatstquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De 1500 staat iig op Klassen. De 1000 en 3000 ook dacht ik
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond![]()
Yay!quote:
Met mji is het goed hoor met jou?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:49 schreef Asmodian het volgende:
Hey Yuri en Nem!Hoe staan de zaken, heren?
Zekersquote:
Een olifant en een aap?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Goed,
Welke dieren symboliseren in de VS respectievelijk de Democraten en de Republikeinen?
De Olifant staat inderdaad voor de Republikeinenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:51 schreef Weizz het volgende:
olifant en adelaar?
En de ezel staat voor de Democraten!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
en ezels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |