En er is hier een poll over onze huisjudas. TSE's avatar gebruik ik ook als het nodig is...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, geweldige avatar TSE!
Ik vind het trouwens ook heel erg goed van je dat je in eerste instantie onbevooroordeeld over Jayhawk was en je niet liet meeslepen door onze verdenkingen voordat je hem er zelf van verdacht.![]()
In de Swedish Food Store Daim halen, da's heel erg lekker. Wel oppassen voor je tandenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als ik ergens dus een hekel aan heb, is het dat eten daar. Dat is dus gewoon niet te vreten![]()
Eigenlijk zouden we allemaal teleurgesteld moeten zijn dat Fok! weer up isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat was bij iedereenTenminste. Ik heb de helft van mn tentamens in mn grijze massa rondzwerven
![]()
Ten eerste als iemand zo stom is om letterlijke citaten over te nemenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je tot verdenkingen van valsspelen?
Ja. Iets met een dooie vent opgegoogled.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef ChrisJX het volgende:
Heb ik wat gemist? Heeft Jayhawk weer Google gebruikt?
Afgelopen maandag en dinsdag? Vreemd, toen heb ik lekker zitten Fok!ken hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ben alleen 's avonds on line, dus in ieder geval maandagavond en dinsdagavond was dat. Rond een uur of 6/7 en 11 was Fok zeker down.
lees het nu pasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als ik ergens dus een hekel aan heb, is het dat eten daar. Dat is dus gewoon niet te vreten![]()
James Dean.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef kniertjeh het volgende:
Als het Elvis maar niet is...
Was aanvankelijk niet zo'n duidelijk geval. Maar zijn commentaren daarna maakten alles duidelijk.. Hier onder meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef ChrisJX het volgende:
Heb ik wat gemist? Heeft Jayhawk weer Google gebruikt?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Afgelopen maandag en dinsdag? Vreemd, toen heb ik lekker zitten Fok!ken hoor.
Wij komen daar meestal saafs en dan is het dus geen chips maar warm eten. En ik ben er nog steeds niet warm van geworden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lees het nu pas
Chips daar is lekker. Eén of ander natuurlijk iets met kruiden.
Maar moet ook zeggen dat het eten in Zweden zelf me wat beter bevalt dan dat van de Ikea![]()
Als iemand James Dean aan een bepaalde actrice kan linken (toevallig ooit samen in een film gespeeld), maar vervolgens niet weten dat de beste man dood is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je tot verdenkingen van valsspelen?
Nu je het zegt, het was wel wat rustiger dan normaal inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Was het gezellig in je eentje?
Ow? Vrijwel niemand anders verder: Algemene Kennis Quiz Deel 356quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Afgelopen maandag en dinsdag? Vreemd, toen heb ik lekker zitten Fok!ken hoor.
De hele James Dean niet kennen eigenlijk. En in een topic daarvoor de filmkenner uithangen door soepel een paar onbekende b-flms van Clint Eastwood op te lepelen in topic 350.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als iemand James Dean aan een bepaalde actrice kan linken (toevallig ooit samen in een film gespeeld), maar vervolgens niet weten dat de beste man dood is.
Ja, saai hoor!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Supersheep het volgende:
Ow? Vrijwel niemand anders verder: Algemene Kennis Quiz Deel 356
50 posts in 2 dagen
Het logo van de Nederlandse Google Clubquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, ik heb het punt. Wat klopte er niet helemaal dan?
In mijn avatar staat een vogel. Dat dat ding Jayhawk ()heet, zal niemand verbazen. Maar waar is die Jayhawk (
) eigenlijk van?
Of die ene van Hellendoorn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij doet het denken aan die papegaai van kaitein koek of van de croky chips.
Ga verder...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef macondo het volgende:
Een soort mytische vogel, logo van een Amerikaanse universiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |