Nee, géén scheerapparaat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef Palau het volgende:
Ik denk steeds aan een scheerapparaat...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:58 schreef Nesle het volgende:Hi.
En ik wist het altijd wel. Van die macPherson. Maar ben het f kwijt
Weinig ontvangst met een antenne die aan een auto hangt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:02 schreef Palau het volgende:
Antenne?
Da's al veel warmer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:02 schreef Nesle het volgende:
Ja bij de banden ergens toch?
Niet helemaal maar close enough. Wel een echt 'dames' antwoord.quote:
Nesle +1quote:The MacPherson strut is a type of car suspension system widely used in modern vehicles, named after Earl S. MacPherson who developed the design.
Hey, daar zijn de dames voor hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Niet helemaal maar close enough. Wel een echt 'dames' antwoord.Het zou zo uit de mond van mijn vrouw komen.
Mc Pherson ontwierp dus de onafhankelijke wielophanging.
[..]
Nesle +1
Sjit, vrouwenvragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hey, daar zijn de dames voor heDamesantwoorden
![]()
Wat is het herenantwoord dan?![]()
Waar komt de naam IKEA vandaan? En nee, ik wil niet het land horen. Dus..waarom de I,K,E,A
[afbeelding]
Kan misschien een kutvraag zijn, maar hee![]()
Ja, onder andere. Maar ik wil weten waarvanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef erkel het volgende:
initialen van de oprichter?
De vraag is ook al eens eerder langsgeweest. Toen was ik te laat, en nu weet ik niet meer waar de E voor staat (behalve de A)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:32 schreef erkel het volgende:
Ik heb het laatst nog ergens gelezen....
Ingvar Kamprad klopt. Maar de A is niet Althusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De IK stonden voor de oprichter, Ingvar Kamprad. De E weet ik niet meer, maar zal een Zweeds woord zijn voor uit. De A was van zijn geboorteplaats, Althus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |