Ik wil resultaten zienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt...ik heb het al gevraagd aan de fok!ers die er wel iets van weten.
Ahja die knipsels waren best leuk herinner ik me, maar ik vond die Piet Grijs toen al een zuurpruim en die staat er nog steeds in geloof ik. Ze zijn tegenwoordig wel op normaal tabloid format overgestapt zag ik. Vroeger was het ook nog 'ns zo onhandelbaar groot en op recyclebaar zuurdesempapier gedruktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:18 schreef sigme het volgende:
Dat geeft niks laiverd. Ik las het toen ook, en toen was het een leuk blad om te lezen. Met de Boer & de Cocq, de knipselpagina, boeiende beschouwingen op Twin Peaks. Ergens begin jaren negentig werd het langzaam saai & zuur.
Dylan, Floyd, Pixies, Radiohead, Chili Peppers dat werk.quote:Bandje. Hebben een lp met mooie twin-peaks-achtige muziek.
Van wat voor muziek hield jij ook al weer?
Met een vaginaal perspectief...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij vind jij het al genoeg als er een vrouw naar je piemel kijkt
Da's een v.o.c mentaliteit, denk ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Met een vaginaal perspectief...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ahja die knipsels waren best leuk herinner ik me, maar ik vond die Piet Grijs toen al een zuurpruim en die staat er nog steeds in geloof ik. Ze zijn tegenwoordig wel op normaal tabloid format overgestapt zag ik. Vroeger was het ook nog 'ns zo onhandelbaar groot en op recyclebaar zuurdesempapier gedrukt
Ah, dat werk. Mainstream alternatief.quote:[..]
Dylan, Floyd, Pixies, Radiohead, Chili Peppers dat werk.
Nu we toch uit tv-series aan het quoten zijn, wie zei dit?quote:
Ik, in een vorig leven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nu we toch uit tv-series aan het quoten zijn, wie zei dit?
"Well, the female body is a... work of art. The male body is totally utilitarian...it's for gettin' around...like a jeep"
Let's see...quote:Using brain cells that might have solved the third-world debt crisis, a couple engineering types invented a little plastic device, known in brewing circles as a "widget," that's placed in each can (not bottle) of Guinness Draught. When you pop the top and pour, the pressure in the can drops to ambient, stout squirts out of the widget, and nitrogen is liberated from solution and aerates the exiting beverage. Result: nitrogen microbubbles galore, same as if the pouring were done by your local barkeep.
"Well, some women like it."quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef sigme het volgende:
"It's hideous. The hair, the... the lumpiness. It's simian."
Maar gegoogled, dus dat telt niet.
Ik vind het tamelijk behoorlijk nogal goed gelukt.quote:
Filmpje toegevoegdquote:
stond er niet op he, schudden voor gebruikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:49 schreef Autodidact het volgende:
Overstroomd; beeldscherm vies.
Wat kan ik zeggen. Krulharige dame die liever met jongens rondhangt - op een of andere manier herken ik er wel wat inquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
"Well, some women like it."
"Hmm. Sickies."
Zeker, Rosenmuller en Marijnissen zijn niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan nadat GL flink verloor omdat hij dat arme professortje in het debat aanviel en de SP het debat vermeedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:55 schreef Reya het volgende:
Jan Marijnissen over zijn ideologische achtergrond op Nederland 2. Erg interessant![]()
Oh ja. Best slim hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, Rosenmuller en Marijnissen zijn niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan nadat GL flink verloor omdat hij dat arme professortje in het debat aanviel en de SP het debat vermeed
als klap op de vuurpijl werd Rosenmuller ook nog eens bedreigd door Pim-adeptenquote:
Zaten een paar opvallende uitspraken in. Aan de ene kant sprak Jan zich zinnig uit over de gevaren van de macht en over hoe een machthebber zich iedere dag zou moeten waarmaken. Maar aan de andere kant gaat hij dan weer tekeer tegen multinationals als the root of all evil, terwijl die nota bene niks anders doen dan zich dagelijks waarmaken omdat de concurrentie altijd op de loer ligt. Waarom verbindt hij die twee zaken niet met elkaar en komt hij niet tot het inzicht dat je macht dus niet moet institutionaliseren maar een systeem moet hebben waarbij het niet anders kán dan dat machtige partijen zich zullen moeten waarmaken (lees: het vrije kapitalisme)?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:55 schreef Reya het volgende:
Jan Marijnissen over zijn ideologische achtergrond op Nederland 2. Erg interessant![]()
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5054920quote:Niger zet Arabieren het land uit
Niger zet tienduizenden Arabieren uit naar Tsjaad, waar ze oorspronkelijk vandaan komen. De politie is al begonnen met het oppakken van Arabieren. Ze maken deel uit van de nomadische Mahamid-gemeenschap.
Volgens de regering vormen de nomaden een gevaar voor de veiligheid in Niger. Ze raken regelmatig in conflict met de lokale bevolking en met elkaar, zegt een woordvoerder. De Arabieren worden in verband gebracht met diefstal, verkrachting en illegaal wapenbezit.
De meeste Mahamid wonen al tientallen jaren in Niger. Ze zijn uit Tsjaad gevlucht vanwege de aanhoudende droogte en het hevige geweld in dat land. De leiders van de Mahamid hebben aangekondigd hun uitzetting bij de rechter te gaan aanvechten.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:51 schreef Aoristus het volgende:
zo. Ik ga wat leuks doen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef Aoristus het volgende:
yep, mijn kat wil altijd op of bij mijn kussen liggen, we lepelen
Same here, tot ziens allemaal, lekker he Fok! weer onlinequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:51 schreef Aoristus het volgende:
zo. Ik ga wat leuks doen
een verademing. Gelukkig hapt extrawaskracht, dan kan ik 'm weer gewoon een eikel vindenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Same here, tot ziens allemaal, lekker he Fok! weer online
ik slaap meestal 's nachtsquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:44 schreef Aoristus het volgende:
.... Assisi, wherever that may be
Okay mooi, dan zal ik er niet teveel tijd meer insteken.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:00 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Diana Ross - Love Hangover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |