quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
wat was is feyenoord zielig slecht zeg
Klopt, vijf minuten voor tijd naar huis gegaan (om drukte te ontlopen), nu alweer thuis, bijna beter dan uitvak!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:23 schreef Max-Westerman het volgende:
MONTANA heeft vandaag toch tussen de kakkies gezeten?
Dirk-kuijt en jorien nog gezien? :")quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, vijf minuten voor tijd naar huis gegaan (om drukte te ontlopen), nu alweer thuis, bijna beter dan uitvak!
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef koemleit het volgende:
Zat jorien eigenlijk in het stadion?
Daar moet je blij mee zijn, ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Nou of je daar blij mee moet zijn![]()
heb er nog redelijk wat van gezien, en inderdaad, erg degelijk. In de blessuretijd van de eerste helft twee keer scoren is dodelijk...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:37 schreef manny het volgende:
Wat ik hoorde speelde PSV vandaag weer erg degelijk en effectief. Kampioenschap is nog ver weg. Deze 0-4 is in ieder geval erg lekker.
quote:Ajax-trainer Henk Ten Cate won zondagmiddag met 0-4 in de topper tegen Feyenoord. De oefenmeester zegt na afloop 'trots te zijn op het huidige Ajax' en is met een gelukkig gevoel teruggekeerd naar Amsterdam.
"We hebben in Rotterdam een uitstekende wedstrijd gespeeld," stelde Ten Cate na afloop van de met 0-4 gewonnen wedstrijd tegen Feyenoord. "Het team heeft een geweldige stap voorwaarts gemaakt op deze middag. Dat zorgt voor vertrouwen in de aankomende weken."
Ten Cate vond het wel jammer dat Ajax slecht met het grote aantal kansen omging. "Maar dat mag zeker de pret niet drukken. Op het missen van kansen na heeft de ploeg hier ontzettend volwassen gespeeld. Ik ben trots."
had er wel ingezetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
0-4 staat leuk op papier, maar 0-10 had ik liever gezien.
Absoluut, wat me te binnen schiet aan kansenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
had er wel ingezeten![]()
als er iets zorgvuldiger met de kansen was omgegaan.
heb r nog niks van gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:51 schreef HomerJ het volgende:
Vergeet niet die prachtige knal met buitenkant links van Emanuelson die de lat raakte.
De Mul speelde wel goed, Perez ook![]()
Maduro 1x vrij voor de goal, 1x langs Timmer geschoten maar door een verdediger van de lijn gehaaldquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, wat me te binnen schiet aan kansen
- Huntelaar 2x
- Gabri 1x
- Sneijder 1x
- De Mul 1x
Lolquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha op radio rijnmond wedstrijdfragmenten op "always look on the bright side of life"
Werd tijdens de wedstrijd ook al ingezet door de meegereisde Ajacieden. Net als het "oeeeeeeeeee" toen Saidi een meter of twee zachtjes naast kopte.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha op radio rijnmond wedstrijdfragmenten op "always look on the bright side of life"
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Werd tijdens de wedstrijd ook al ingezet door de meegereisde Ajacieden. Net als het "oeeeeeeeeee" toen Saidi een meter of twee zachtjes naast kopte.
Die was briljantquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef kevin6188 het volgende:
Hoorde ik ook niet even ,,Alles of niets!!" voorbijkomen? (toen het al 0-4 was)
Waarop er direct met "Helemaal niets, ole ole" werd geantwoordquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef kevin6188 het volgende:
Hoorde ik ook niet even ,,Alles of niets!!" voorbijkomen? (toen het al 0-4 was)
Kon ik niet horen, heb qua geluid niet zo gek veel van de wedstrijd mee gekregenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Waarop er direct met "Helemaal niets, ole ole" werd geantwoord
Vorig jaar dan, tijdens dat interview met Huntelaar na die 2-4quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef twi het volgende:
De Ajax Marsch in een verder doodstille Kuip kwam ook wel aardig over
Met even daarvoor "Dit is mijn club, mijn ideaal"...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef twi het volgende:
De Ajax Marsch in een verder doodstille Kuip kwam ook wel aardig over
Tja...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Jajong het volgende:
Het is eigenlijk niet eens meer een highprofile wedstrijd. Gewoon de nummer 1 tegen een middenmotor... Laat ik bescheiden zijn en een 0-4 zeggen.
Het doek was best aardig. Alleen de choreo weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef dronkeykong het volgende:
TIFO van die kakkerlakjes was net zo verrot als het spel van het team
dat was idd wel heul droevig van Feyenoord kant.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:19 schreef twi het volgende:
Toonbeeld van de hele wedstrijd was trouwens de aftrap van de 2e helft. Lachwekkend gewoon
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef kevin6188 het volgende:
Van de AD-site, ANP: Zelden in de clubgeschiedenis werd Feyenoord voor eigen publiek zo op zijn tekortkomingen geconfronteerd ...
... als zondag tegen Ajax. De Amsterdammers kregen alle gelegenheid om het kengetal van Rotterdam een geheel eigen betekenis te geven.
'95 toch, die 0-5. Het had vandaag bij rust al 0-5 moeten staan. Soit, 1-5. Dat is echt zonde...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:23 schreef Jajong het volgende:
Nou nou jongens, 0-4 is een aardige vernedering hoor. Hoelang is t geleden dat we in de Kuip zo dik hebben gewonnen..........
Met een B-elftal destijds ook nog.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'95 toch, die 0-5. Het had vandaag bij rust al 0-5 moeten staan. Soit, 1-5. Dat is echt zonde...
Haha, dat was echt geweldig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met een B-elftal destijds ook nog.
sjawel. 0-4, 2 rode kaarten en het "hondstrouwe legioen" alweer vroegtijdig naar huis.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
We hadden ze echt kunnen vernederen vandaag. Tot op het bot. Echt spijtig dat dát niet gebeurt is...
Het had 0-10 kunnen zijn mann... En die eerste kans van Ali B. bedoelde ik twiquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef manny het volgende:
[..]
sjawel. 0-4, 2 rode kaarten en het "hondstrouwe legioen" alweer vroegtijdig naar huis.
Ik moet tot grote schaamte toegeven dat ik voor het eerst sinds lange tijd graag naar 'de wedstrijden' ga kijken, ik heb de tissues al klaar staanquote:
Als ze nu tenminste nog wat Ajacieden geblesseerd hadden met al die kaarten...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*pikt een traantje weg*![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Als ze nu tenminste nog wat Ajacieden geblesseerd hadden met al die kaarten...
Kan me voorstellen, 1 keer hebben wij 0-2 voorgestaan in de arena, rest nooit jullie elk jaarquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Lekker dagje hoor
Dat lijkt me onmogelijk, aangezien fnoord wekelijks in de kuip speeltquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef VoreG het volgende:
En inmiddels hebben wij vaker in de Kuip gewonnen dan Feyenoord. Ook wel aardig.
Ik wist dat er zo'n wijsNeus zou komen..quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk, aangezien fnoord wekelijks in de kuip speelt.
Het eerste deel van je zin snap ik, maar daarna wordt het een beetje warrig. Doet eens typen zin leesbaar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, 1 keer hebben wij 0-2 voorgestaan in de arena, rest nooit jullie elk jaar![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n wijsNeus zou komen..
Waar is je prachtige avatar van voor de wedstrijd gebleven?? Er stond toch verneder 020?? Het is zeker een vernedering dat je maar met 4-0 van Feyenooit wint.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand foto's van aankomst 2e trein ?
Wat een fantastische middagquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Kvaky het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijke dag! Het is alleen erg jammer dat we ze niet helemaal vernederd hebben het had toch zeker wel 0-10 kunnen worden vandaag![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:01 schreef the_hunter het volgende:
Ben ook weer terug uit rotterdam.
Heb me best vermaakt daar haha
Hehe iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:03 schreef the_hunter het volgende:
Het zingen van hun goaltune blijft geniaal!
Moet je aan Bos vragen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef cultheld het volgende:
Waarom mag dat niet?
89quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef kalinho het volgende:
jammer dat zulke wedstrijden maar 90 minuten duren
Zolang duurde hij niet eens.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef kalinho het volgende:
jammer dat zulke wedstrijden maar 90 minuten duren
Mooie zin.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, 1 keer hebben wij 0-2 voorgestaan in de arena, rest nooit jullie elk jaar![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij mag niet in het feyenoord topic dus dan maar hier
[afbeelding]
Ik heb hem weggehaald omdat het op dit moment te veel verkeerde reacties kan uitlokken in het Feyenoordtopic. No offence verder.quote:
Het zou een leuke quote zijn inderdaad, ware het niet dat hij zelf zei. Zonder -s-.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef VoreG het volgende:
Ten Cate
"Ja door het slechte afwerken staat het maar 2-0 en dan kan je ZELFS Feyenoord nog terug laten komen in de wedstrijd"
Zei hij zelf? In dat geval ga ik mijn oren laten uitspuiten bij de huisartsquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het zou een leuke quote zijn inderdaad, ware het niet dat hij zelf zei. Zonder -s-.
Ga dat maar eens doen dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zei hij zelf? In dat geval ga ik mijn oren laten uitspuiten bij de huisarts
hehe, hoe liep dat afquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zitten hier nog mensen op die vanochtend op Arnhem centraal 5 Feyenoorders tegen kwamen?
Ow god, die doedelzak-lui behoorden tot de tifo, nu snap ik hetquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef dronkeykong het volgende:
"En weer een schitterende TIFO-actie. Met thema: Braveheart, vandaar ook de doedelzakspelers en kanonslagen! "
Waar was Braveheart gebleven![]()
![]()
Bij ons hadden er ook wel wat meer Schotten in mogen gaan, ow nee schotenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja ze gingen er al Schotten in vandaag![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Kvaky het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijke dag! Het is alleen erg jammer dat we ze niet helemaal vernederd hebben het had toch zeker wel 0-10 kunnen worden vandaag![]()
We gingen met 5 man vandaag naar Rotterdam. 3 lui waren al binnen, en ik was met nog een gast buiten het station een kaartje aan het kopen. Ik hoor opeens achter me: Doe voorzichtig en sla ze van je af als je in moeilijkheden komt.quote:
En hoeveel van dit verhaal is waar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We gingen met 5 man vandaag naar Rotterdam. 3 lui waren al binnen, en ik was met nog een gast buiten het station een kaartje aan het kopen. Ik hoor opeens achter me: Doe voorzichtig en sla ze van je af als je in moeilijkheden komt.
Dus ik pak mijn kaartje uit de automaat en loop verder. Ik kijk achter me, en opeens zie ik 3 lui met jodentruien en een auto waar een ma een zit van 1 van de 3. Dus ik zingen "en wie niet springt die is een jood" gaan die lui opeens mee zingenDie ma van die lui helemaal oversteur in die auto. Dus ik loop het station in naar de rest van mijn vrienden die mee waren, en vertellen dat er joden aan kwamen. De beveiliging helemaal over de zeik daar, want die kreeg het blijkbaar ook door
![]()
Toen kwamen we nog 12 andere Feyenoorders tegen en toen vertelde we hun dat er 3 joden aan kwamen. Maarja toen we ze aan zagen komen bleek dat er 1 een vrouw/meisje was. En om met 17 man op 3 man/vrouw in te gaan slaan is ook zo kansloos.
Dak van Arnhem Centraal???quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef cultheld het volgende:
Best dapper hoor dat je dat gaat zingen op het dak van Arnhem Centraal![]()
![]()
.
Jammer, had ze een les geleerd johquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We gingen met 5 man vandaag naar Rotterdam. 3 lui waren al binnen, en ik was met nog een gast buiten het station een kaartje aan het kopen. Ik hoor opeens achter me: Doe voorzichtig en sla ze van je af als je in moeilijkheden komt.
Dus ik pak mijn kaartje uit de automaat en loop verder. Ik kijk achter me, en opeens zie ik 3 lui met jodentruien en een auto waar een ma een zit van 1 van de 3. Dus ik zingen "en wie niet springt die is een jood" gaan die lui opeens mee zingenDie ma van die lui helemaal overstuur in die auto. Dus ik loop het station in naar de rest van mijn vrienden die mee waren, en vertellen dat er joden aan kwamen. De beveiliging helemaal over de zeik daar, want die kreeg het blijkbaar ook door
![]()
Toen kwamen we nog 12 andere Feyenoorders tegen en toen vertelde we hun dat er 3 joden aan kwamen. Maarja toen we ze aan zagen komen bleek dat er 1 een vrouw/meisje was. En om met 17 man op 3 man/vrouw in te gaan slaan is ook zo kansloos.
Schrijf er een boek overquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus ik pak mijn kaartje uit de automaat en loop verder. Ik kijk achter me, en opeens zie ik 3 lui met jodentruien en een auto waar een ma een zit van 1 van de 3. Dus ik zingen "en wie niet springt die is een jood" gaan die lui opeens mee zingenDie ma van die lui helemaal overstuur in die auto. Dus ik loop het station in naar de rest van mijn vrienden die mee waren, en vertellen dat er joden aan kwamen. De beveiliging helemaal over de zeik daar, want die kreeg het blijkbaar ook door
![]()
Nee, ik sla geen vrouwenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer, had ze een les geleerd joh![]()
Net zoals ajax jullie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer, had ze een les geleerd joh![]()
Ja, je zegt dat je buiten bij centraal was om het kaartje te kopen. Vanwege die nieuwe stationshal moet je dat boven doen tochquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Echt, hierogliefen zijn nog makkelijker te ontcijferen![]()
Nee, gewoon bij de plek waar de taxi's parkeren...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, je zegt dat je buiten bij centraal was om het kaartje te kopen. Vanwege die nieuwe stationshal moet je dat boven doen toch.
Als jouw kop goed in beeld is geweest, bij de samenvatting dan heb je geluk dat ik niet 1 vd 3 was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Mag je wel met vleeswaren schelden van André Rouvoet?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef koningdavid het volgende:
Een dag die we niet snel meer zullen vergeten.![]()
En wat is Feyenoord toch kut.![]()
Ik weet niet, ik heb er niks over kunnen vinden in het verkiezingsprogramma.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mag je wel met vleeswaren schelden van André Rouvoet?
Die stumperds die werden geinterviewd door Talpaquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als jouw kop goed in beeld is geweest, bij de samenvatting dan heb je geluk dat ik niet 1 vd 3 was.
Want ik heb veel stumperds gezien vandaag zeg omfg, wat een dik hondenvolk daar in rotterdam![]()
![]()
![]()
mag die wel een tv hebben ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mag je wel met vleeswaren schelden van André Rouvoet?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:22 schreef David_0069 het volgende:
Wat een afslachting.. ik vanmiddag runescape aan 't spele en toen hoorde ik ineens dat ajax had gewonnen van feyenoord.. dus ik helemaal blij enzo en die andere mensen ook..^^
Echt niet normaal gewoon.. wel jammer dat het niet meer was.. Huntelaar werd eigenlijk best wel weinig gezocht en de Mul en Gabri waren allebei wel een keer zelfzuchting.. verder viel het wel mee. Mooi resultaat 2 goals van The Hunter en morgen een goede reden hebben om kakkerlakjes te pesten..
Ik denk dat ie Ajax van Fifa kent.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef denthemen het volgende:
hoe kan je tijdens ajax zo'n spel gaan doen?
Hij niet alleen, heel die Feyenoord selectie..quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Ajax van Fifa kent.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Ajax van Fifa kent.
Dat zie ik eerlijk gezegd nog niet zomaar gebeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:44 schreef Schanulleke het volgende:
Het was vandaag weer ouderwets mooi. Ik heb genoten!
Over 3 weekjes tegen PSV definitief de stap naar het kampioenschap zetten!
nog echt je eigen stem ook hequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
Lange neus naar 010
En cart_man in het bijzonder![]()
De schaal zit toch in het kerstpakket?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat zie ik eerlijk gezegd nog niet zomaar gebeuren.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
http://modulo5.rendered.s(...)57_500_500_1mkY.jpeg
Ja, toen we de Europa Cup 1 en de wereldbeker wonnen, waren we idd even slecht als nuquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat zijn ze al sinds hun oprichting.
quote:Vond alleen Timmer nog aardig voetballen. Kan je nagaan, de man van de wedstrijd, een keeper die er vier om zijn oren krijgt. Verschrikkelijk dit.
quote:En dan die Humberto Tan......"je zult wel NIET tevreden zijn" vroeg hij aan Perez
Wat een smerige excuusneger is het ook
Komop zeg, erg veel beter kan Ajax het niet doen hoor, de grootste aartvijand in eingen huis vernederen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu hebben ze weer praats. Typisch die Ajacieden.
'Feyenoord is ziek en het medicijn moet nog uitgevonden worden'quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:53 schreef Steve.Porter het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/662-5.php![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu hebben ze weer praats. Typisch die Ajacieden.
Ach ja, het is jammer, dit had echt 0-8 kunnen worden idd, maar goed 0-4 is ook niet echt heel slechtquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:20 schreef Robar het volgende:
Leuke overwinning, maar wat heb ik me kapot geergerd aan het aantal gemiste kansen.
Qua spel is Feyenoord echt tot op het bot vernederd, maar de uitslag doet in mijn ogen afbreuk aan de prestatie.
Toch ben ik het hier niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:25 schreef the_hunter het volgende:
Hehehe nooit tevreden he
Tuurlijk werden er veel kansen gemist, maar die zijn wél allemaal gecreërd door Ajax. Daar mogen we best trots op zijn. We hebben gisteren fantastisch gespeeld. Tuurlijk, feyenooit stelt niks voor, maar Ajax speelde gisteren weergaloos. We hebben ze gedeklasseerd, vernederd en voetballes gegeven.
AJAX BEDANKT!
Idd, zondag is al een testje.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Zondag al.
In de sneeuwquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Oei een avondwedstrijd tegen heerenveen![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat we slecht speelden. Maar wanneer de tegenstander je het gemakkelijk maakt, door zeer zwak te voetballen, gaat natuurlijk alles vanzelf.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef the_hunter het volgende:
We spelen zaterdag al tegen Heerenveen
@Patrickt37, zo kun je altijd zeggen dat het aan de zwakte van de tegenstander lag. Tuurlijk, feyenooit is op dit moment niveau rbc (misschien nog wel slechter) maar Ajax speelde gewoon erg goed. Ik heb gisteren echt genoten van Perez, de Mul en Urby bijvoorbeeld. Ook Johnny speelde weer erg goed. Maar zoals ten Cate al zei, er was geen Man of the Match. Het elftal was de Man of the Match.
Ohh wat voel ik me lekker!
Zo kun je het inderdaad bekijken. Ik bekijk het liever van de positieve kant.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat we slecht speelden. Maar wanneer de tegenstander je het gemakkelijk maakt, door zeer zwak te voetballen, gaat natuurlijk alles vanzelf.
Mijn baas is kakkerlak (niet echt fanatiek ofzo), maar die is deze week op vakantie. Maakt niet uit. Die heeft al zat smsjes van me gehadquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij werken er geen feyenoord supporters
En Jorientje nog een jaar is gezongen. Net als Jorien bedanktquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had gisteren eigenlijk nog wel "Jorien moet blijven" verwacht...
PSV moet kampioen wordenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
Het is wel duidelijk dat de titelstrijd dit jaar waarschijnlijk (weer) tussen PSV en ajax gaat.
Nette 0-4 in Rotterdam al hecht ik persoonlijk meer waarde aan de 1-3 overwinning in Alkmaar
Was jij niet zo overtuigd van een gelijkspel in Rotterdam?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
Het is wel duidelijk dat de titelstrijd dit jaar waarschijnlijk (weer) tussen PSV en ajax gaat.
Nette 0-4 in Rotterdam al hecht ik persoonlijk meer waarde aan de 1-3 overwinning in Alkmaar
Hoop doet leven Snertiequote:
Ach ja het is maar net hoe je het zien wilt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was jij niet zo overtuigd van een gelijkspel in Rotterdam?
Zowel in Alkmaar als in Rotterdam waren de uislagen geflatteerd, zo was PSV beter in de afrondingen en was het niet veel beter dan AZ, Ajax had echter met 8/9-0 kunnen of zelfs moeten winnen van Feyenoord. Niet echt vergelijkbaar dus.
Het AD heeft toch wel de mooiste titel.quote:Superieur Ajax waant zich in pretpark
Kijk ook uit naar 12 november, hoop eigenlijk dat Patrick Kluivert dan (nog) geblesseerd is, zodat het Ajax-publiek niet de fout in kan gaan. Op sportief gebied kan Ajax dan een aardige stap maken, ook al denk ik dat het huidige PSV wel érg stabiel is.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja het is maar net hoe je het zien wilt.
De krachtsverhoudingen verschilden in Alkmaar misschien wat minder dan in Rotterdam maar neemt niet weg dat PSV een zeer goede en verdiende overwinning in Alkmaar behaalt heeft.
PSV had er ook zo maar een stuk of 3 meer kunnen en eigenlijk moeten maken.
Ik kijk in ieder geval uit naar 12 November
quote:"Ik dacht voor het duel met Emanuelson: ik ga voor de bal en als ik die niet raak, neem ik iets anders mee.'
Van Hooijkdonk is ook een mongool, net zoals Pardo en Leonard.quote:Op maandag 23 oktober 2006 12:28 schreef HomerJ het volgende:
Van Hooijdonk:
[..]Wat een smeerlap, Urby kan er toch niks aan doen dat Feyenoord zo slecht is?
![]()
vooral als je van te voren zegt dat je je ergert aan het gedrag van de andere spelers.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Van Hooijkdonk is ook een mongool, net zoals Pardo en Leonard.![]()
Ik zou zeggen, solliciteer voor VBL mod en verwijder hetquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vond het slaapverwekkend maar goed twi.
Hier zie je een paar variaties van de goals in de Meer/Olympisch...kan best kloppen dus... http://www.youtube.com/watch?v=yYzhUoH0PwAquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:12 schreef twi het volgende:
Net een mooi en grappig verhaaltje over Huntelaar bij Holland Sport. Voor hun Holland Sport Museum zochten ze een item van Huntelaar, en ze zijn bij Klaas z'n ouders op bezoek gegaan en hebben een zelf gemaakt doeltje meegenomen van toen 'ie 6 a 8 was.
Het eerste doeltje wat 'ie maakte konden ze niet meenemen, want dat was bespannen tegen een boompje aan "zoals dat bij Ajax was". Nu kan ik me alleen maar traditionele vrijstaande goals herinneren in De Meer en het Olympisch, dus dat leek me vrij raar. Ook denk ik dat ze de leeftijd wat laag in hebben geschat.
De tweede versie van 't doeltje was namelijk losstaand en rechthoekig, en was aangepast door Klaas met een baan over het midden van de goal: toen er dus gevoetbald ging worden in de ArenA met de rode baan door het midden. Maar dat was '96, dus toen was 'ie 13 in plaats van 8.
Maargoed, geweldig om dan zo weer te horen dat 't een echte Ajacied is. In elk geval meer dan ik had gedacht.
Sterf.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Is bij mij de vraag gerezen: kan Huntelaar met Babel een aanvalsduo vormen? Of is Babel zelfzuchtig en vooral ondermaats en niet meer dan het nivo van Brian Roy. Aardige spitsen die Roy en die Babel maar nooit de echte grote jongens.
Jongens met Huntelaar hebben we een grote spits in huis, verhuur Babel aub z.s.m.
![]()
uhmquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee man. Dat is toch wel bekend neem ik aan.
Vet saai zo man.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee man. Dat is toch wel bekend neem ik aan.
Mediamarkt in.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:35 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben er om 2 uur alNog ff kijken wat ik allemaal ga doen
![]()
Ajax.nlquote:Ten Cate spaart Stam tegen ADO
Amsterdam, 24 okt 2006
Ajax-trainer Henk ten Cate laat Jaap Stam buiten de selectie voor het duel tegen ADO Den Haag. Ten Cate wil geen risico nemen met de verdediger die tegen Feyenoord nog geblesseerd uitviel. Ook Hedwiges Maduro krijgt rust.
,,Jaap wilde zelf graag spelen'', vertelde Henk ten Cate tegen de verzamelde pers dinsdagmiddag. ,,Maar na overleg met de medische staf hebben we besloten om hem niet in de selectie op te nemen. Uit voorzorg, we willen geen risico met hem nemen. Het zegt veel over het karakter van Jaap dat hij zo snel al weer wilde voetballen. Hij doet altijd iets extra's. Daarom is hij ook zo ver gekomen als speler.''
De trainer gaf verder aan dat ook Hedwiges Maduro niet bij de achttien zit voor het duel van woensdag met ADO Den Haag. ,,Hij krijgt rust. Hedwiges is nog steeds minder vaak belastbaar, en we moeten voorkomen dat hij er aan onderdoor gaat in deze fase van het seizoen.'' Nicolae Mitea onbreekt woensdag ook nog in de Ajax-selectie. De vleugelspeler is alweer redelijk fit, maar Ten Cate wil hem eerst maandag in Jong Ajax laten spelen.
Na de zegereeks van de afgelopen weken komt Ajax met zelfvertrouwen aan de start tegen de Haagse ploeg, zo liet Ten Cate weten. ,,Maar niet met zelfoverschatting'', waarschuwde de Amsterdamse coach. ,,Er komen vast weer veel mensen kijken, en die moeten we een mooie avond bezorgen. Daarbij is ADO de laatste jaren een beetje een 'angstgegner' want er is al twee jaar niet van ze gewonnen in de ArenA. En hun enige punt hebben ze wel gepakt uit bij AZ. Die beelden hebben we nog bekeken. Natuurlijk heeft Ajax meer kwaliteit, maar je moet het wel laten zien.''
,,ADO staat te laag op de ranglijst gezien hun kwaliteiten'', zei Ten Cate. ,,De wet van Murphy speelt hun ook parten. Alles zit tegen. Ballen die bij ons via de paal in het doel gaan, vallen er bij hen naast. Toch moeten wij morgen scherp zijn. Voor een wedstrijd tegen Feyenoord hoef je niemand te motiveren, maar je mag ook niet over het duel met ADO heenkijken. Dus houden we iedereen bij de les. Iedereen wil spelen, dus kunnen morgen weer mensen hun kans grijpen. Ik geloof niet meer in vaste elftallen; laat iedereen maar hard werken voor zijn plek, om hem te veroveren of te houden. Ook hangt de opstelling van de speelwijze van de tegenstander af.''
Ten Cate liet zich lovend uit over het spel van Tom de Mul ('een echte Ajax-rechtsbuiten en zo snel als de wind') en Zdenek Grygera tegen Feyenoord. ,,Zij hebben afgedwongen dat ze worden opgesteld, ook door goed te trainen. Niemand kan meer verslappen in deze groep. Er staat altijd iemand te trappelen om je plaats over te nemen.'' Ook over Wesley Sneijder stak Ten Cate de loftrompet. ,,Hij ontwikkelt zich tot een all-round middenvelder en is grote stappen aan het zetten. Hij heeft de tactische opdracht tegen Feyenoord perfect ingevuld. Wesley wordt tactisch sterker, maakt goede keuzes en is van groot belang voor dit team.''
De trainer toonde zich tevreden over het vertoonde spel tegen Feyenoord, en de progressie die zijn team maakt dit seizoen. ,,Ik hoorde en las overal dat Feyenoord zo slecht was, maar wij dwongen ook af dat zij balverlies leden en een man tekort kwamen op het middenveld. We zijn onder alle omstandigheden rustig gebleven. De laatste tien minuten hebben we ook slim de bal rondgespeeld en geen doelpogingen meer ondernomen, om blessures te voorkomen die voort zouden kunnen komen uit frustratie bij de tegenstander.
We gaan steeds beter spelen, en ik denk ook dat het niet meer slechter wordt. Natuurlijk kan je best nog eens verliezen, maar er zit veel voetballend vermogen in deze ploeg en mentaal maken we stappen vooruit. We hebben een aantal spelers waar je verschillende kanten op kan, die moeiteloos op een andere positie kunnen spelen. Dit elftal heeft me wel verbaasd, in positieve zin.''
Ajax speelt woensdagavond om 20.15 uur in de Amsterdam ArenA tegen ADO Den Haag.
Uiteraard. Tegen den haag kunnen we Stam wel een wedstrijdje missen. Zaterdag hebben we Stam toch echt weer nodig. Heerenveen uit wordt een hele lastige wedstrijd!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Met Heitinga, Grygera en Vermaelen hebben we ook voldoende centrale verdedigers die het prima zonder Stam af kunnen.
Hehe, zal eens kijken, maar doorgaans kan ik me niet heel lang met dat soort dingen vermakenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mediamarkt in.
PSP'en of XBOX 360'en
dat race spel zit erin
Dan ben ik pas klaar met werkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:53 schreef Sethje het volgende:
Ben rond 15.30 in amsterdam..daarna even wat biertjes nuttigen
Ga je niet, zal je zien dat we daadwerkelijk bezoek krijgen van ADO.quote:
1e pint is van mij ouwequote:
Ik schat de kans op een bezoekje van den haag op 0,0%.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je niet, zal je zien dat we bezoek krijgen van ADO.![]()
Maar goed, ik acht de kans ook héél klein.quote:Noodverordening bij Ajax-ADO Den Haag
Woensdag 25 oktober, door SV, Amsterdam, 09.29u GMT+01.00, Novum
Burgemeester Job Cohen van Amsterdam heeft een noodverordening uitgevaardigd bij de voetbalwedstrijd tussen Ajax en ADO Den Haag die woensdagavond in de hoofdstad wordt gespeeld.
ADO-supporters mogen woensdag tussen 14.00 en 24.00 uur niet in Amsterdam komen of daar verblijven met het doel om de orde te verstoren.
In februari bestormden Ajax-supporters een ADO-supportershonk. Daarbij vielen vijf gewonden. Besloten werd om vijf jaar lang geen uitpubliek toe te laten bij de wedstrijden. ]De politie heeft aanwijzingen dat supporters van ADO Den Haag woensdag toch naar Amsterdam komen om de orde te verstoren.
Met die jongens is niet zo heel veel mis hoor. Zijn goede jongens. Tenminste, als je het hebt over jongens die in de buurt van Arnhem wonenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef PLAE@ het volgende:
arnhem, hou op. Wat praten die lui daar als mongolen. Ken wel een groepje op 410.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |