quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
wat was is feyenoord zielig slecht zeg
Klopt, vijf minuten voor tijd naar huis gegaan (om drukte te ontlopen), nu alweer thuis, bijna beter dan uitvak!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:23 schreef Max-Westerman het volgende:
MONTANA heeft vandaag toch tussen de kakkies gezeten?
Dirk-kuijt en jorien nog gezien? :")quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, vijf minuten voor tijd naar huis gegaan (om drukte te ontlopen), nu alweer thuis, bijna beter dan uitvak!
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef koemleit het volgende:
Zat jorien eigenlijk in het stadion?
Daar moet je blij mee zijn, ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Nou of je daar blij mee moet zijn![]()
heb er nog redelijk wat van gezien, en inderdaad, erg degelijk. In de blessuretijd van de eerste helft twee keer scoren is dodelijk...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:37 schreef manny het volgende:
Wat ik hoorde speelde PSV vandaag weer erg degelijk en effectief. Kampioenschap is nog ver weg. Deze 0-4 is in ieder geval erg lekker.
quote:Ajax-trainer Henk Ten Cate won zondagmiddag met 0-4 in de topper tegen Feyenoord. De oefenmeester zegt na afloop 'trots te zijn op het huidige Ajax' en is met een gelukkig gevoel teruggekeerd naar Amsterdam.
"We hebben in Rotterdam een uitstekende wedstrijd gespeeld," stelde Ten Cate na afloop van de met 0-4 gewonnen wedstrijd tegen Feyenoord. "Het team heeft een geweldige stap voorwaarts gemaakt op deze middag. Dat zorgt voor vertrouwen in de aankomende weken."
Ten Cate vond het wel jammer dat Ajax slecht met het grote aantal kansen omging. "Maar dat mag zeker de pret niet drukken. Op het missen van kansen na heeft de ploeg hier ontzettend volwassen gespeeld. Ik ben trots."
had er wel ingezetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
0-4 staat leuk op papier, maar 0-10 had ik liever gezien.
Absoluut, wat me te binnen schiet aan kansenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
had er wel ingezeten![]()
als er iets zorgvuldiger met de kansen was omgegaan.
heb r nog niks van gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:51 schreef HomerJ het volgende:
Vergeet niet die prachtige knal met buitenkant links van Emanuelson die de lat raakte.
De Mul speelde wel goed, Perez ook![]()
Maduro 1x vrij voor de goal, 1x langs Timmer geschoten maar door een verdediger van de lijn gehaaldquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, wat me te binnen schiet aan kansen
- Huntelaar 2x
- Gabri 1x
- Sneijder 1x
- De Mul 1x
Lolquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha op radio rijnmond wedstrijdfragmenten op "always look on the bright side of life"
Werd tijdens de wedstrijd ook al ingezet door de meegereisde Ajacieden. Net als het "oeeeeeeeeee" toen Saidi een meter of twee zachtjes naast kopte.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha op radio rijnmond wedstrijdfragmenten op "always look on the bright side of life"
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Werd tijdens de wedstrijd ook al ingezet door de meegereisde Ajacieden. Net als het "oeeeeeeeeee" toen Saidi een meter of twee zachtjes naast kopte.
Die was briljantquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef kevin6188 het volgende:
Hoorde ik ook niet even ,,Alles of niets!!" voorbijkomen? (toen het al 0-4 was)
Waarop er direct met "Helemaal niets, ole ole" werd geantwoordquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef kevin6188 het volgende:
Hoorde ik ook niet even ,,Alles of niets!!" voorbijkomen? (toen het al 0-4 was)
Kon ik niet horen, heb qua geluid niet zo gek veel van de wedstrijd mee gekregenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Waarop er direct met "Helemaal niets, ole ole" werd geantwoord
Vorig jaar dan, tijdens dat interview met Huntelaar na die 2-4quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef twi het volgende:
De Ajax Marsch in een verder doodstille Kuip kwam ook wel aardig over
Met even daarvoor "Dit is mijn club, mijn ideaal"...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef twi het volgende:
De Ajax Marsch in een verder doodstille Kuip kwam ook wel aardig over
Tja...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Jajong het volgende:
Het is eigenlijk niet eens meer een highprofile wedstrijd. Gewoon de nummer 1 tegen een middenmotor... Laat ik bescheiden zijn en een 0-4 zeggen.
Het doek was best aardig. Alleen de choreo weerquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef dronkeykong het volgende:
TIFO van die kakkerlakjes was net zo verrot als het spel van het team
dat was idd wel heul droevig van Feyenoord kant.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:19 schreef twi het volgende:
Toonbeeld van de hele wedstrijd was trouwens de aftrap van de 2e helft. Lachwekkend gewoon
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef kevin6188 het volgende:
Van de AD-site, ANP: Zelden in de clubgeschiedenis werd Feyenoord voor eigen publiek zo op zijn tekortkomingen geconfronteerd ...
... als zondag tegen Ajax. De Amsterdammers kregen alle gelegenheid om het kengetal van Rotterdam een geheel eigen betekenis te geven.
'95 toch, die 0-5. Het had vandaag bij rust al 0-5 moeten staan. Soit, 1-5. Dat is echt zonde...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:23 schreef Jajong het volgende:
Nou nou jongens, 0-4 is een aardige vernedering hoor. Hoelang is t geleden dat we in de Kuip zo dik hebben gewonnen..........
Met een B-elftal destijds ook nog.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
'95 toch, die 0-5. Het had vandaag bij rust al 0-5 moeten staan. Soit, 1-5. Dat is echt zonde...
Haha, dat was echt geweldig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met een B-elftal destijds ook nog.
sjawel. 0-4, 2 rode kaarten en het "hondstrouwe legioen" alweer vroegtijdig naar huis.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
We hadden ze echt kunnen vernederen vandaag. Tot op het bot. Echt spijtig dat dát niet gebeurt is...
Het had 0-10 kunnen zijn mann... En die eerste kans van Ali B. bedoelde ik twiquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef manny het volgende:
[..]
sjawel. 0-4, 2 rode kaarten en het "hondstrouwe legioen" alweer vroegtijdig naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |