quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
wat was is feyenoord zielig slecht zeg
Klopt, vijf minuten voor tijd naar huis gegaan (om drukte te ontlopen), nu alweer thuis, bijna beter dan uitvak!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:23 schreef Max-Westerman het volgende:
MONTANA heeft vandaag toch tussen de kakkies gezeten?
Dirk-kuijt en jorien nog gezien? :")quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, vijf minuten voor tijd naar huis gegaan (om drukte te ontlopen), nu alweer thuis, bijna beter dan uitvak!
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef koemleit het volgende:
Zat jorien eigenlijk in het stadion?
Daar moet je blij mee zijn, ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:34 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Nou of je daar blij mee moet zijn![]()
heb er nog redelijk wat van gezien, en inderdaad, erg degelijk. In de blessuretijd van de eerste helft twee keer scoren is dodelijk...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:37 schreef manny het volgende:
Wat ik hoorde speelde PSV vandaag weer erg degelijk en effectief. Kampioenschap is nog ver weg. Deze 0-4 is in ieder geval erg lekker.
quote:Ajax-trainer Henk Ten Cate won zondagmiddag met 0-4 in de topper tegen Feyenoord. De oefenmeester zegt na afloop 'trots te zijn op het huidige Ajax' en is met een gelukkig gevoel teruggekeerd naar Amsterdam.
"We hebben in Rotterdam een uitstekende wedstrijd gespeeld," stelde Ten Cate na afloop van de met 0-4 gewonnen wedstrijd tegen Feyenoord. "Het team heeft een geweldige stap voorwaarts gemaakt op deze middag. Dat zorgt voor vertrouwen in de aankomende weken."
Ten Cate vond het wel jammer dat Ajax slecht met het grote aantal kansen omging. "Maar dat mag zeker de pret niet drukken. Op het missen van kansen na heeft de ploeg hier ontzettend volwassen gespeeld. Ik ben trots."
had er wel ingezetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
0-4 staat leuk op papier, maar 0-10 had ik liever gezien.
Absoluut, wat me te binnen schiet aan kansenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
had er wel ingezeten![]()
als er iets zorgvuldiger met de kansen was omgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |