Eerst bal, dan man, zie je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier heb je de 2de Kakkie.
In die betreffende actie misschien. Verder een solide verdediger.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je goed kijkt zie je een houthakker.
Blijf er dan weg slet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:53 schreef Baklap het volgende:
kuttopic.
Ik noem hem na 1 wedstrijd al een solide verdediger. Zondag zal hij dat nogmaals bewijzen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:51 schreef stefmans het volgende:
Pas die OP eens aan![]()
@ CM
Hoe vaak heb je hem verder zien spelen, als je hem na 3 wedstrijden ofzo al een solide verdediger noemt
Nutteloos stuk vreten, ben je ook.quote:
Aan je favoriete spelers in je avatar te zien hoeven we ons weinig zorgen te maken over je voetbalkennis. Kom maar op met die Leonard.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik noem hem na 1 wedstrijd al een solide verdediger. Zondag zal hij dat nogmaals bewijzen.
Open dan niet zon suggestief topicquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nutteloos stuk vreten, ben je ook.
Nog iets bij te dragen of blijf je jezelf als een debieltje gedragen?
Zelfs Rosales is Leonard de baasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
Aan je favoriete spelers in je avatar te zien hoeven we ons weinig zorgen te maken over je voetbalkennis. Kom maar op met die Leonard.
Whaaaa, jij bent echt nu al de kneus van de dag. Post eens onder je echte account, lafaard. Een echte jood ben je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
Aan je favoriete spelers in je avatar te zien hoeven we ons weinig zorgen te maken over je voetbalkennis. Kom maar op met die Leonard.
Idd, een echte rel-kloonquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whaaaa, jij bent echt nu al de kneus van de dag. Post eens onder je echte account, lafaard. Een echte jood ben je.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whaaaa, jij bent echt nu al de kneus van de dag. Post eens onder je echte account, lafaard. Een echte jood ben je.
Ach, Cart_man zit een beetje in een opstandige periode van zijn leven, daar groeit hij wel uit . . .quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
.
Meteen weer persoonlijk worden, tsk tsk. Niet nodig toch? Ik meld alleen maar dat we absoluut niet bang hoeven te zijn voor Leonard.
*mompelt iets over gebroken voet en pijnlijk enzo*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
.
Meteen weer persoonlijk worden, tsk tsk. Niet nodig toch? Ik meld alleen maar dat we absoluut niet bang hoeven te zijn voor Leonard.
Wat doet Feyenoord eigenlijk met een gehandicapte belgische voetballer die zonder club zat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:12 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
*mompelt iets over gebroken voet en pijnlijk enzo*
Wat doen ze eigenlijk met konijnen met een gebroken voet? Laten ze die inslapen of opereren ze die?![]()
Al die jodenmods ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
OP even goedgemaakt.
tyft op erwtentroep!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde gequote vriendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tyft op erwtentroep!
ban hem eens... en baklap ook trouwens, voegt al helemaal nooit iets toe
Niet zo huilen he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tyft op erwtentroep!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde gequote vriend![]()
Enig idee wat we hier normaal doen met het vragen om bans?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tyft op erwtentroep!
Wat ben jij een ongelooflijk triest geval zeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
OP even goedgemaakt.
Nu al? En ik ben nog niet eens gebandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie dat jij de kloon bent
Dat zei je al.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ban dan tenminste erwtentroeps kutkloon en baklap, en haal dat plaatje van die kakkerlak dan ook maar weg.....
lopen hand in hand?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Homo's
ligt er aan wie er om vraagtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enig idee wat we hier normaal doen met het vragen om bans?
Jij vraagt er echt om hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk triest geval zeg.
hoe vaak worden zulk soort geintjes wel niet uitgehaald, als zij het zouden doen doe je er ook niets aan nutteloos stuk haakneus![]()
ban dan tenminste erwtentroeps kutkloon en baklap, en haal dat plaatje van die kakkerlak dan ook maar weg.....
Blijf eens van die OP afquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.
Op even aangepast.
Huntelaar wordt genomen, hij toch nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als ik hard in me reet wordt genomen is een spellingsfoutje toch nog wel het minste waar ik me druk over zou makenzegt wat over jou als dat niet zo is.....
![]()
quote:KOEMAN REKENT OP LUCIUS EN HOFS VOOR KLASSIEKER
Hoewel hij de training van zaterdagmorgen wil afwachten om een definitieve beslissing te nemen, rekent trainer Erwin Koeman al voorzichtig op de deelname van Theo Lucius en Nicky Hofs aan de enige echte Klassieker van Nederland. In Zwitserland, waar Feyenoord met 1-1 gelijkspeelde tegen FC Basel, hield Koeman de licht geblesseerde middenvelders Hofs (enkel) en Lucius (hamstring) uit zelfbescherming nog aan de kant.
Beide spelers zaten vervolgens met een gezicht als een donderwolk op de tribune. ‘Natuurlijk’, zei Koeman, ‘dat kan ik me goed voorstellen. Zo was ik als voetballer ook. Ik wilde ook altijd spelen. Maar dat is niet altijd goed geweest. Vandaar dat ik Nicky en Theo heb willen sparen. Ik wilde niet het risico lopen dat ze nog erger geblesseerd zouden raken en ik ze weken zou moeten missen. Dan waren we nog verder van huis geweest.’
Feyenoord begint zondag als underdog in de Klassieker. ‘Ajax speelt momenteel inderdaad beter voetbal dan wij’, gaf Koeman toe, ‘maar dat zegt gelukkig niet altijd alles. Wij zullen daar iets anders tegenover moeten zetten: strijd. Zondag moeten we vlammen, keihard werken en veel duels winnen.’
Hoewel Koeman zijn elftal voor zondag al grotendeels in zijn hoofd heeft, wilde hij vrijdagmiddag nog niet het achterste van zijn tong laten zien. Het enige wat de trainer wilde loslaten, was dat Henk Timmer zondag gewoon onder de lat staat. De keeper van Feyenoord was na afloop in Basel de meest besproken man, nadat hij – net als een paar dagen eerder in Waalwijk – was geklopt door een vrije trap. ‘Hoewel ik de goal nog niet heb kunnen terugzien, heb ik het daar met Henk na de wedstrijd wel al over gehad. Ik vind ook niet dat we er al te lang bij moeten stilstaan. Feyenoord moet door. Henk weet zelf ook wel wat hij goed en minder goed heeft gedaan. Daar heeft hij mij niet voor nodig. Maar het gaat mij te ver Timmer de schuld te geven van de tegengoal. Dat is te makkelijk. Het was een complex van factoren die er voor zorgde dat die bal erin ging. Verdedigers moeten ook meelopen bijvoorbeeld. En de muur moet ook gewoon omhoog springen, in plaats van met de rug naar de bal te gaan staan.’
Koeman wilde maar zeggen dat de resultaten van Feyenoord moeten worden gedragen door het hele elftal en niet door eenlingen. ‘We zijn één team. Daar draait alles om. De spelers moeten elkaar helpen. Te beginnen met zondag, want Feyenoord-Ajax blijft een speciale wedstrijd voor heel Rotterdam.’
Vermoedelijke opstelling: Timmer; Tiendalli, Saidi, Greene, Léonard; Lucius, De Guzman, Buijs, Hofs; Boussaboun en Charisteas.
Buijsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:49 schreef RedGuy het volgende:
Stiekem zijn die joden echt wel bang voor onze slopers; Buijs, Saidi en Leonard.
En tussen het joden hakken wordt er ook nog wel gescoord door Hofs.
Heb er al helemaal vertrouwen in gekregen!
Tja als er voetballend geen eer aan te halen valt moet het maar van de hakkers komenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:49 schreef RedGuy het volgende:
Stiekem zijn die joden echt wel bang voor onze slopers; Buijs, Saidi en Leonard.
En zo hoort het ook. Kan er voetballend niet gewonnen worden, dan moet de botte bijl erop.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Tja als er voetballend geen eer aan te halen valt moet het maar van de hakkers komenMaare toch hoop ik wel dat jullie winnen
Als je dat nou nog 3x zegt, ga je het zelf ook nog geloven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:49 schreef RedGuy het volgende:
Bibber bibber hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:49 schreef RedGuy het volgende:
Stekelenburg daarentegen is wel een zekerheidjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bibber bibber hoor.
Matige voetballer die alles door strijd moet compenseren, Afrikaan die door gebrek aan beter ineens in de basis staat en een Belg met 1 wedstrijd op "niveau" in een half jaar in de benen.
En Timmer in de goal. Prijsschieten.![]()
Bij afstandsschoten wel!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:12 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Stekelenburg daarentegen is wel een zekerheidje![]()
Maar bij hem is het geen prijsschieten, misschien wat vaker voetbal kijken, kun je ook een gegronde mening hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:12 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Stekelenburg daarentegen is wel een zekerheidje![]()
Ik denk een paar meer, maar ik begrijp je punt. Merendeel weet echt niet wat het inhoud, maar goed, denk dat het bij ajax wat dat betreft hetzelfde verhaal is. Maar Feyenoord heeft momenteel de gemotiveerde vechters hard nodig, ter compensatie van het slechte spel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik gok dat er zondag 2 spelers van feijenoord op het veld staan die het als een echt bijzondere wedstrijd zien.
quote:Auto Charisteas vernield in amsterdam
Bron: AD.nl / FR-Fans.nl
De auto van Angelos Charisteas is begin deze week het doelwit geweest van vernielingen. Dat gebeurde in amsterdam. Toen de vandalen in de gaten kregen dat het auto betrof van de Feyenoorder, vernielden zij onder meer de voorruit. Zo lag op de achterbank een aantal voetbalfoto's van Charisteas.
De Griekse voetballer wil aan het incident geen ruchtbaarheid geven, maar bevestigt het incident. Er is dan ook geen aangifte gedaan. Charisteas speelt zondag voor het eerst met Feyenoord tegen zijn oude club ajax. In Rotterdam leidde zijn transfer eind augustus tot felle emoties onder Feyenoord-supporters, maar die zijn inmiddels wel gaan liggen.
Sorry, ik weet alleen nog de laatste keer dat PSV 0-4 won van een middenmoter.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:03 schreef Radegast het volgende:
Hoelang is het geleden dat Ajax een uitwedstrijd tegen een middenmoter met 0-4 won?
Saidi, Piair en Leonard ook welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Hofs, De Guzman, Buijs en wellicht Lucius, die zullen het wel snappen.... hoop ik!
quote:Ajax vol vertrouwen naar Rotterdam
AMSTERDAM/ROTTERDAM - Met het zelfvertrouwen van een koploper reist Ajax zondag naar Rotterdam voor de wedstrijd tegen nummer zeven Feyenoord. Toch is de kans groot dat de bekerkampioen in de Rotterdamse Kuip voor de tweede keer op rij tijdens een uitduel afwijkt van de traditionele huisstijl met twee vleugelaanvallers en een centrumspits.
Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar
Henk ten Cate wilde zoals gebruikelijk niets over zijn opstelling zeggen. De trainer van Ajax besteedde vrijdag tijdens de training opvallend veel tijd aan Klaas-Jan Huntelaar en Kenneth Perez, het beoogde spitsenkoppel voor de ontmoeting met Feyenoord.
Ten Cate viel twee weken geleden in de Utrechtse Galgenwaard ook terug op een systeem met twee aanvallers. Urby Emanuelson versterkte toen het middenveld. De defensie bestond met John Heitinga, Jaap Stam, Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen uit vier echte verdedigers.
„Jullie zien zondag wel hoe we gaan spelen”, stelde Ten Cate. „Ik hou in ieder geval niet krampachtig vast aan een systeem. Ik kijk per wedstrijd wat goed voor Ajax is. Het zegt me niet veel dat Feyenoord op de zevende positie staat. Feyenoord tegen Ajax is een duel dat zich niet laat voorspellen. Dat geldt ook voor Barcelona tegen Real Madrid. Met Barcelona hadden we wel eens achttien punten minder dan Real. Maar we wonnen wel toen van ze.”
Trainer Erwin Koeman zal zijn spelers voorhouden dat de ontmoeting met Ajax een ideale mogelijkheid is een matige reeks af te sluiten. De oefenmeester van Feyenoord kan waarschijnlijk weer beschikken over Nicky Hofs en Theo Lucius. Het lichtgeblesseerde duo kreeg afgelopen donderdag tegen FC Basel rust. „Ik wilde niet het risico lopen dat ik ze misschien heel lang moet missen”, motiveerde Koeman zijn besluit.
Ryan Babel ontbreekt zondag bij Ajax.
Bij Ajax ontbreekt Ryan Babel. „Dat is jammer”, stelde Ten Cate. „Hij is de man in vorm. Hij kan wedstrijden beslissen. Maar gelukkig hebben we nog wel een paar andere goede spelers. Ik vind dat we met Ajax veel progressie maken. Tegen Feyenoord willen we de lijn doortrekken. We willen winnen, zoals altijd. Vooral onze supporters vinden een wedstrijd tegen Feyenoord speciaal.”
„Feyenoord tegen Ajax is voor heel Rotterdam een speciale wedstrijd. We moeten keihard werken en veel duels winnen”, aldus Koeman die nog steeds vertrouwen heeft in Henk Timmer. De doelman ging donderdag tegen FC Basel net als vier dagen eerder tegen RKC in de fout na een vrije trap. „Henk speelt gewoon”, stelde Koeman. „Punt uit.”
ajax met 0-4 vernederen in eigen huis is dan ook alleen weggelegd voor een topploeg als PSVquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo diep gezonken dat je moet pronken met uitslagen van psv?
Wat doe je toch weer lekker happen Snertjongquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef Cart_man het volgende:
ajax fansite: http://www.cyberium.net/bnguy/
Tja. Vandaar dat je het alsnog even moest posten...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef jorienvdherik het volgende:
dat filmpje uit het utrecht home![]()
prachtig
ja hier boven had ik niet gelezenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. Vandaar dat je het alsnog even moest posten...
Mwah. Vind het vooral erg tegen de policy in. Jij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja hier boven had ik niet gelezen
mooi he ?
Hilarischquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef Cart_man het volgende:
ajax fansite: http://www.cyberium.net/bnguy/
Iets nuttigs doen dan ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Vind het vooral erg tegen de policy in. Jij?
quote:Voorbeschouwingen 2006-2007 :: Feyenoord - Ajax 22 oktober 8e competitie wedstrijd
De wedstrijd :: Feyenoord - Ajax
Datum :: zondag 22 oktober 2006, 12.30
Scheidsrechter :: de heer Temmink
Welkom bij de 8e voorbeschouwing van het nieuwe seizoen op Fr-Fotopage.nl. En dit is natuurlijk de voorbeschouwing op de wedstrijd van het jaar, de klassieker van Nederland. De topper die alle andere topwedstrijden morgen overbodig maakt. Het is Rotterdam tegen Amsterdam. Goed tegen kwaad.
Feyenoord heeft de wedstrijd van afgelopen donderdag in en tegen Basel nog in de benen. Het resultaat van 1-1 was goed, meer dan een gelijkspel zat er voor de ploeg van trainer Erwin Koeman helaas niet in. Ajax had deze week geen Europese verplichtingen omdat het vrij was in haar groep. Feyenoord speelde zondag met 2-2 gelijk tegen RKC. Terwijl Ajax met 3-2 won van FC Groningen. En net die 3-2 is een bekende uitslag voor Feyenoord. Afgelopen seizoen speelde Feyenoord in februari thuis tegen Ajax voor de competitie. Feyenoord speelde die wedstrijd Ajax bij vlagen zoek. Feyenoord won in eigen huis met 3-2 van Ajax.
Bij Feyenoord zal Leonard waarschijnlijk zijn thuisdebuut voor Feyenoord maken. Afgelopen donderdag speelde hij de hele wedstrijd mee in Basel. Hij was goed in vorm en speelde nuttig en liet zien niet bang voor het duel te zijn. Hij kreeg geel voor zijn 1e sliding. En met zijn 2e sliding zorgde hij er voor dat zijn tegenstander er met een gebroken voet af moest. Dit kan nog wat beloven voor morgen, Als hij tegen over de Argentijn Rosales staat. Feyenoord heeft morgen toch al een goede verdediging staan die niet bang voor het duel zal zijn. Saidi en Buijs vergezellen Leonard.
De volgende voorbeschouwing is de wedstrijd van volgende week tegen FC Twente deze wedstrijd is donderdag al. Het foto verslag van deze wedstrijd kunt u zondag terugvinden op Fr-Fotopage.nl.
De verwachte opstelling van Fr-Fotopage:
Timmer, Greene, Buijs, Saidi, Leonard, Lucius, De Guzman, Pardo, Hofs, Boussaboun en Charisteas
Prognose Fr-Fotopage Feyenoord - Ajax 1-0
ahahahhahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:38 schreef Cart_man het volgende:
Dag joodjes, tot maandag. Klap zal hard aankomen voor jullie.
Ik zie het nog wel gebeuren ja, dat Ajax zich totaal laat verrassen omdat ze weer eens op 80% spelen zoals wel vaker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:38 schreef Cart_man het volgende:
Dag joodjes, tot maandag. Klap zal hard aankomen voor jullie.
Misschien. De ajacieden worden wel vaker afgetroefd op inzet, te weinig agressiviteit. Ik hoop dat dat zondag niet het geval is, want Ajax blameert zichzelf wanneer Feyenoord ook maar 1 punt weet over te houden aan dit duel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
Als Ajax op 80 % speelt dan zal Feyenoord nog op 120 % moeten spelen om er een gelijkspel uit te slepen ben ik bang.
Nee inderdaad, iedereen met zijn 0-3/1-3/1-4.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef StarGazer het volgende:
Wordt nog een lastige kluif zondag. Ben er iig niet heilig van overtuigd dat we gaan winnen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:17 schreef Baklap het volgende:
Dek jezelf maar in.
Ja, maar we mogen ook niet zeggen dat het moeilijk gaat worden, want dan dekken we ons in. Ik ben effe in de war...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:41 schreef Keltie het volgende:
Hoe was het ook al weer? Hoogmoed komt voor de val?
Volgens mij is Baklap een Jood hoor?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, maar we mogen ook niet zeggen dat het moeilijk gaat worden, want dan dekken we ons in. Ik ben effe in de war....
Ik haat het om het eens te zijn met een kakkerlak, maar soit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:41 schreef Keltie het volgende:
Hoe was het ook al weer? Hoogmoed komt voor de val?
Aard van het beestje?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Panick het volgende:
Kan alle kanten op.
Ik ben er absoluut nog niet van overtuigd dat Ajax over f'noord heen gaat walsen. Ik denk dat het 1-1 of 2-2 wordt.
Misschien een kleine overwinning van Ajax, maar das meer hoop dan op basis van vertrouwen. Ajax speelt nog niet het wonderschone voetbal dat een 0-3 garandeert. Begrijp niet waar die arrogante overmoed vandaan komt eigenlijk..
Dit bedoel ik. Winnen in de Kuip is een must, maar dit is dus weer overdreven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:40 schreef Silenus het volgende:
We kunnen hier lang of kort over lullen, als Ajax van dit amateurelftal niet met minstens drie goals verschil wint is het gewoon slecht.
Deels, maar deels is het ook een Calimero-syndroom van anderen.quote:
Omdat Ajax misschien koploper is en Feyenoord - niet onterecht de nummer 7 - elke week dramatisch voetbal laat zien?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Panick het volgende:
Kan alle kanten op.
Ik ben er absoluut nog niet van overtuigd dat Ajax over f'noord heen gaat walsen. Ik denk dat het 1-1 of 2-2 wordt.
Misschien een kleine overwinning van Ajax, maar das meer hoop dan op basis van vertrouwen. Ajax speelt nog niet het wonderschone voetbal dat een 0-3 garandeert. Begrijp niet waar die arrogante overmoed vandaan komt eigenlijk..
In het jaar dat Ajax kampioen werd zonder te verliezen, verloren ze thuis met 1-2 van f'noord voor de beker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:04 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Omdat Ajax misschien koploper is en Feyenoord - niet onterecht de nummer 7 - elke week dramatisch voetbal laat zien?
Ik maak me serieus meer zorgen als Ajax tegen een Groningen, Utrecht of Heerenveen moet spelen.
Ik zet toch grotendeels in het Calimero syndroom. Ik had afgelopen week tegen Groningen nou niet het idee dat de mensen het volle vertrouwen hebben. Om mij heen liep iedereen te zeiken en te klagen op de tribune. En zo hoort het ook .Als je Ajax dit seizoen een paar keer 90 minuten hebt zien voetballen dan weet dat ze er nog lang niet zijn, en dat ze ook tegen een zwak Feyenoord punten kunnen laten liggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef Panick het volgende:
[..]
Deels, maar deels is het ook een Calimero-syndroom van anderen.
Ik had al een seizoenskaart toen de meeste hier nog op hun drollen lagen te kauwen en ik ben ook niet zo. De Ajacieden om mij heen ook niet echt, op een enkele uitzondering na.. Het is echt een internettrend kennelijk..
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef manny het volgende:
Als je Ajax dit seizoen een paar keer 90 minuten hebt zien voetballen dan weet dat ze er nog lang niet zijn, en dat ze ook tegen een zwak Feyenoord punten kunnen laten liggen.
Hoe kom je hier nu weer bij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:58 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Het is eigenlijk onderhand elk jaar zo dat Ajax in veel betere doen steekt qua spelniveau en vorm als men tegen Feyenoord moet, maar het bleek telkens toch niet zaligmakend voor Ajax. Feyenoord weet dan toch vaak boven zichzelf uit te stijgen en regelmatig te pieken in deze wedstrijden.
Of onze goeie vriend Stekelenburg die de bal vergeet op te rapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef Baklap het volgende:
Achja, misschien komt er wel weer een befaamd Timmertje.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef jors het volgende:
2-3 ajax
charisteas maakt het winnende doelpunt in eigen goal
Samenvattend, zoals het ook in het AD van een paar dagen geleden stond: het aantal overwinningen op elkaar is gelijk, waarbij Ajax vandaag dus de kans heeft meer wedstrijden uit bij en op Feyenoord te hebben gewonnen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:08 schreef patrickt37 het volgende:
1992-1993 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-3
1993-1994 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-1
1994-1995 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-5
1995-1996 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-4
1996-1997 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 2-2
1997-1998 PTT-Telecompetitie Feyenoord-Ajax 0-1
1998-1999 KPN Telecompetitie Feyenoord-Ajax 1-1
1999-2000 KPN Telecompetitie Feyenoord-Ajax 1-1
2000-2001 KPN Eredivisie Feyenoord-Ajax 3-1
2001-2002 KPN Eredivisie 26-08-2001 Feyenoord-Ajax 1-2
2002-2003 Holland Casino Eredivisie 06-10-2002 Feyenoord-Ajax 1-2 (0-2)
2002-2003 Amstel Cup 16-04-2003 Feyenoord-Ajax 1-0 (0-0) 1)
2003-2004 Holland Casino Eredivisie 11-04-2004 Feyenoord-Ajax 1-1 (0-0)
2004-2005 Holland Casino Eredivisie 17-04-2005 Feyenoord-Ajax 2-3 (0-0)
2005-2006 Eredivisie 05-02-2006 Feyenoord-Ajax 3-2 (2-1)
2005-2006 Play-offs 23-04-2006 Feyenoord-Ajax 2-4 (0-2)
ff wat cijfertjes
Ik probeer alleen een beeld te scheppen, hoe het de laatste 10-15 jaar is vergaan tussen 010 en Ajax.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Samenvattend, zoals het ook in het AD van een paar dagen geleden stond: het aantal overwinningen op elkaar is gelijk, waarbij Ajax vandaag dus de kans heeft meer wedstrijden uit bij en op Feyenoord te hebben gewonnen.
I know, tis ook geen kritiek op jouquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik probeer alleen een beeld te scheppen, hoe het de laatste 10-15 jaar is vergaan tussen 010 en Ajax.
Hier is Ajax dus duidelijk in het voordeel.![]()
Je hebt dr zin inquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nog een halfuur............Joepie
Rosales is kennelijk nog niet helemaal fit..quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:30 schreef Ludacriss het volgende:
De Mul?
KUT NIEUWSquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:32 schreef Xrenity het volgende:
Radio 1 wat doe je.
Nou nouquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:38 schreef SCH het volgende:
Wat een kans - Feyenoord begint veel en veel sterker
Spuit 11quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:45 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Indd, prima goal. Slecht verdedigd, maar knap hoe hij zn kop er nog tussen krijgtquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:45 schreef Mr.Mills het volgende:
Knappe goal hoor....als je ziet hoe KJ werd vastgepakt...
deed ie dan ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Altijd leuk die reactie van Ten Cate!
Een wedstrijd zoals deze kan wel in 1 topic. Over andere wedstrijden kun je twisten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik weet het maarja. Dom dat het in 2 topics zit nu.
Ja, dat snap ik, maar dan moet je steeds tussen 2 topics wisselen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een wedstrijd zoals deze kan wel in 1 topic. Over andere wedstrijden kun je twisten.
ja wanneer nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:49 schreef venomsnake het volgende:
feyenoord speelt weer dramatisch.
20equote:Op zondag 22 oktober 2006 12:50 schreef JeroenV het volgende:
Hoeveelste minuut zit hij bij jullie?
Idd snel even die 0-2 er overheenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:51 schreef Jnk18 het volgende:
ah ajax begint nu kansen te krijgen! komop 0-2!!!
oja goed idee ff aan zettenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef De_Ananas het volgende:
Zelfs op Radio Rijnmond schijten ze in hun broek
<quote:"Feyenoord publiek juicht om het uitvallen van stam, dat is ook het enigste waar ze om kunnen juichen vandaag"
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:54 schreef Jasza het volgende:
-knip-
Dat zeiden ze op Radio Rijnmond jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:58 schreef BigFire het volgende:
gewoon verstapt volgens mij. kan gebeuren.
WEER AJAXquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef De_Ananas het volgende:
Zelfs op Radio Rijnmond schijten ze in hun broek
Wat zou dat heerlijk zijn zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:
feyenoord speelt echt slecht, zal me niets verbazen als dit 0-4 wordt ofzo
Daar moeten we dus voor uitkijken...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:02 schreef mash_ het volgende:
bijna 1-1 :S
Ik vind dat ze wel goed begonnenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:
feyenoord speelt echt slecht, zal me niets verbazen als dit 0-4 wordt ofzo
Was een overtreding, doe niet moeilijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:02 schreef mash_ het volgende:
bijna 1-1 :S
vandaag niet ben ik bang..quote:
quote:
http://www.radio-rijnmond.nl/ geen reclame op het momentquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kappen nou met die kutreclame op Radio1![]()
Goed weekend danquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:06 schreef mash_ het volgende:
leuk joh ik Woon in Rotterdam maar ben voor ajax dus als ajax wint heb ik een leuke dagiedereen uit lachen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |