Eerst bal, dan man, zie je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier heb je de 2de Kakkie.
In die betreffende actie misschien. Verder een solide verdediger.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je goed kijkt zie je een houthakker.
Blijf er dan weg slet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:53 schreef Baklap het volgende:
kuttopic.
Ik noem hem na 1 wedstrijd al een solide verdediger. Zondag zal hij dat nogmaals bewijzen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:51 schreef stefmans het volgende:
Pas die OP eens aan![]()
@ CM
Hoe vaak heb je hem verder zien spelen, als je hem na 3 wedstrijden ofzo al een solide verdediger noemt
Nutteloos stuk vreten, ben je ook.quote:
Aan je favoriete spelers in je avatar te zien hoeven we ons weinig zorgen te maken over je voetbalkennis. Kom maar op met die Leonard.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik noem hem na 1 wedstrijd al een solide verdediger. Zondag zal hij dat nogmaals bewijzen.
Open dan niet zon suggestief topicquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nutteloos stuk vreten, ben je ook.
Nog iets bij te dragen of blijf je jezelf als een debieltje gedragen?
Zelfs Rosales is Leonard de baasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
Aan je favoriete spelers in je avatar te zien hoeven we ons weinig zorgen te maken over je voetbalkennis. Kom maar op met die Leonard.
Whaaaa, jij bent echt nu al de kneus van de dag. Post eens onder je echte account, lafaard. Een echte jood ben je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
Aan je favoriete spelers in je avatar te zien hoeven we ons weinig zorgen te maken over je voetbalkennis. Kom maar op met die Leonard.
Idd, een echte rel-kloonquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whaaaa, jij bent echt nu al de kneus van de dag. Post eens onder je echte account, lafaard. Een echte jood ben je.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whaaaa, jij bent echt nu al de kneus van de dag. Post eens onder je echte account, lafaard. Een echte jood ben je.
Ach, Cart_man zit een beetje in een opstandige periode van zijn leven, daar groeit hij wel uit . . .quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
.
Meteen weer persoonlijk worden, tsk tsk. Niet nodig toch? Ik meld alleen maar dat we absoluut niet bang hoeven te zijn voor Leonard.
*mompelt iets over gebroken voet en pijnlijk enzo*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
.
Meteen weer persoonlijk worden, tsk tsk. Niet nodig toch? Ik meld alleen maar dat we absoluut niet bang hoeven te zijn voor Leonard.
Wat doet Feyenoord eigenlijk met een gehandicapte belgische voetballer die zonder club zat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:12 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
*mompelt iets over gebroken voet en pijnlijk enzo*
Wat doen ze eigenlijk met konijnen met een gebroken voet? Laten ze die inslapen of opereren ze die?![]()
Al die jodenmods ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
OP even goedgemaakt.
tyft op erwtentroep!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde gequote vriendquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tyft op erwtentroep!
ban hem eens... en baklap ook trouwens, voegt al helemaal nooit iets toe
Niet zo huilen he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tyft op erwtentroep!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde gequote vriend![]()
Enig idee wat we hier normaal doen met het vragen om bans?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tyft op erwtentroep!
Wat ben jij een ongelooflijk triest geval zeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
OP even goedgemaakt.
Nu al? En ik ben nog niet eens gebandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ie dat jij de kloon bent
Dat zei je al.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ban dan tenminste erwtentroeps kutkloon en baklap, en haal dat plaatje van die kakkerlak dan ook maar weg.....
lopen hand in hand?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Homo's
ligt er aan wie er om vraagtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enig idee wat we hier normaal doen met het vragen om bans?
Jij vraagt er echt om hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:26 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk triest geval zeg.
hoe vaak worden zulk soort geintjes wel niet uitgehaald, als zij het zouden doen doe je er ook niets aan nutteloos stuk haakneus![]()
ban dan tenminste erwtentroeps kutkloon en baklap, en haal dat plaatje van die kakkerlak dan ook maar weg.....
Blijf eens van die OP afquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.
Op even aangepast.
Huntelaar wordt genomen, hij toch nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als ik hard in me reet wordt genomen is een spellingsfoutje toch nog wel het minste waar ik me druk over zou makenzegt wat over jou als dat niet zo is.....
![]()
quote:KOEMAN REKENT OP LUCIUS EN HOFS VOOR KLASSIEKER
Hoewel hij de training van zaterdagmorgen wil afwachten om een definitieve beslissing te nemen, rekent trainer Erwin Koeman al voorzichtig op de deelname van Theo Lucius en Nicky Hofs aan de enige echte Klassieker van Nederland. In Zwitserland, waar Feyenoord met 1-1 gelijkspeelde tegen FC Basel, hield Koeman de licht geblesseerde middenvelders Hofs (enkel) en Lucius (hamstring) uit zelfbescherming nog aan de kant.
Beide spelers zaten vervolgens met een gezicht als een donderwolk op de tribune. ‘Natuurlijk’, zei Koeman, ‘dat kan ik me goed voorstellen. Zo was ik als voetballer ook. Ik wilde ook altijd spelen. Maar dat is niet altijd goed geweest. Vandaar dat ik Nicky en Theo heb willen sparen. Ik wilde niet het risico lopen dat ze nog erger geblesseerd zouden raken en ik ze weken zou moeten missen. Dan waren we nog verder van huis geweest.’
Feyenoord begint zondag als underdog in de Klassieker. ‘Ajax speelt momenteel inderdaad beter voetbal dan wij’, gaf Koeman toe, ‘maar dat zegt gelukkig niet altijd alles. Wij zullen daar iets anders tegenover moeten zetten: strijd. Zondag moeten we vlammen, keihard werken en veel duels winnen.’
Hoewel Koeman zijn elftal voor zondag al grotendeels in zijn hoofd heeft, wilde hij vrijdagmiddag nog niet het achterste van zijn tong laten zien. Het enige wat de trainer wilde loslaten, was dat Henk Timmer zondag gewoon onder de lat staat. De keeper van Feyenoord was na afloop in Basel de meest besproken man, nadat hij – net als een paar dagen eerder in Waalwijk – was geklopt door een vrije trap. ‘Hoewel ik de goal nog niet heb kunnen terugzien, heb ik het daar met Henk na de wedstrijd wel al over gehad. Ik vind ook niet dat we er al te lang bij moeten stilstaan. Feyenoord moet door. Henk weet zelf ook wel wat hij goed en minder goed heeft gedaan. Daar heeft hij mij niet voor nodig. Maar het gaat mij te ver Timmer de schuld te geven van de tegengoal. Dat is te makkelijk. Het was een complex van factoren die er voor zorgde dat die bal erin ging. Verdedigers moeten ook meelopen bijvoorbeeld. En de muur moet ook gewoon omhoog springen, in plaats van met de rug naar de bal te gaan staan.’
Koeman wilde maar zeggen dat de resultaten van Feyenoord moeten worden gedragen door het hele elftal en niet door eenlingen. ‘We zijn één team. Daar draait alles om. De spelers moeten elkaar helpen. Te beginnen met zondag, want Feyenoord-Ajax blijft een speciale wedstrijd voor heel Rotterdam.’
Vermoedelijke opstelling: Timmer; Tiendalli, Saidi, Greene, Léonard; Lucius, De Guzman, Buijs, Hofs; Boussaboun en Charisteas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |