Buijsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:49 schreef RedGuy het volgende:
Stiekem zijn die joden echt wel bang voor onze slopers; Buijs, Saidi en Leonard.
En tussen het joden hakken wordt er ook nog wel gescoord door Hofs.
Heb er al helemaal vertrouwen in gekregen!

Tja als er voetballend geen eer aan te halen valt moet het maar van de hakkers komenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:49 schreef RedGuy het volgende:
Stiekem zijn die joden echt wel bang voor onze slopers; Buijs, Saidi en Leonard.

En zo hoort het ook. Kan er voetballend niet gewonnen worden, dan moet de botte bijl erop.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Tja als er voetballend geen eer aan te halen valt moet het maar van de hakkers komenMaare toch hoop ik wel dat jullie winnen

Als je dat nou nog 3x zegt, ga je het zelf ook nog geloven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:49 schreef RedGuy het volgende:

Bibber bibber hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:49 schreef RedGuy het volgende:

Stekelenburg daarentegen is wel een zekerheidjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bibber bibber hoor.
Matige voetballer die alles door strijd moet compenseren, Afrikaan die door gebrek aan beter ineens in de basis staat en een Belg met 1 wedstrijd op "niveau" in een half jaar in de benen.
En Timmer in de goal. Prijsschieten.![]()

Bij afstandsschoten wel!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:12 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Stekelenburg daarentegen is wel een zekerheidje![]()

Maar bij hem is het geen prijsschieten, misschien wat vaker voetbal kijken, kun je ook een gegronde mening hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:12 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Stekelenburg daarentegen is wel een zekerheidje![]()

Ik denk een paar meer, maar ik begrijp je punt. Merendeel weet echt niet wat het inhoud, maar goed, denk dat het bij ajax wat dat betreft hetzelfde verhaal is. Maar Feyenoord heeft momenteel de gemotiveerde vechters hard nodig, ter compensatie van het slechte spel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik gok dat er zondag 2 spelers van feijenoord op het veld staan die het als een echt bijzondere wedstrijd zien.

quote:Auto Charisteas vernield in amsterdam
Bron: AD.nl / FR-Fans.nl
De auto van Angelos Charisteas is begin deze week het doelwit geweest van vernielingen. Dat gebeurde in amsterdam. Toen de vandalen in de gaten kregen dat het auto betrof van de Feyenoorder, vernielden zij onder meer de voorruit. Zo lag op de achterbank een aantal voetbalfoto's van Charisteas.
De Griekse voetballer wil aan het incident geen ruchtbaarheid geven, maar bevestigt het incident. Er is dan ook geen aangifte gedaan. Charisteas speelt zondag voor het eerst met Feyenoord tegen zijn oude club ajax. In Rotterdam leidde zijn transfer eind augustus tot felle emoties onder Feyenoord-supporters, maar die zijn inmiddels wel gaan liggen.

Sorry, ik weet alleen nog de laatste keer dat PSV 0-4 won van een middenmoter.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:03 schreef Radegast het volgende:
Hoelang is het geleden dat Ajax een uitwedstrijd tegen een middenmoter met 0-4 won?

Saidi, Piair en Leonard ook welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Hofs, De Guzman, Buijs en wellicht Lucius, die zullen het wel snappen.... hoop ik!

quote:Ajax vol vertrouwen naar Rotterdam
AMSTERDAM/ROTTERDAM - Met het zelfvertrouwen van een koploper reist Ajax zondag naar Rotterdam voor de wedstrijd tegen nummer zeven Feyenoord. Toch is de kans groot dat de bekerkampioen in de Rotterdamse Kuip voor de tweede keer op rij tijdens een uitduel afwijkt van de traditionele huisstijl met twee vleugelaanvallers en een centrumspits.
Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar
Henk ten Cate wilde zoals gebruikelijk niets over zijn opstelling zeggen. De trainer van Ajax besteedde vrijdag tijdens de training opvallend veel tijd aan Klaas-Jan Huntelaar en Kenneth Perez, het beoogde spitsenkoppel voor de ontmoeting met Feyenoord.
Ten Cate viel twee weken geleden in de Utrechtse Galgenwaard ook terug op een systeem met twee aanvallers. Urby Emanuelson versterkte toen het middenveld. De defensie bestond met John Heitinga, Jaap Stam, Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen uit vier echte verdedigers.
„Jullie zien zondag wel hoe we gaan spelen”, stelde Ten Cate. „Ik hou in ieder geval niet krampachtig vast aan een systeem. Ik kijk per wedstrijd wat goed voor Ajax is. Het zegt me niet veel dat Feyenoord op de zevende positie staat. Feyenoord tegen Ajax is een duel dat zich niet laat voorspellen. Dat geldt ook voor Barcelona tegen Real Madrid. Met Barcelona hadden we wel eens achttien punten minder dan Real. Maar we wonnen wel toen van ze.”
Trainer Erwin Koeman zal zijn spelers voorhouden dat de ontmoeting met Ajax een ideale mogelijkheid is een matige reeks af te sluiten. De oefenmeester van Feyenoord kan waarschijnlijk weer beschikken over Nicky Hofs en Theo Lucius. Het lichtgeblesseerde duo kreeg afgelopen donderdag tegen FC Basel rust. „Ik wilde niet het risico lopen dat ik ze misschien heel lang moet missen”, motiveerde Koeman zijn besluit.
Ryan Babel ontbreekt zondag bij Ajax.
Bij Ajax ontbreekt Ryan Babel. „Dat is jammer”, stelde Ten Cate. „Hij is de man in vorm. Hij kan wedstrijden beslissen. Maar gelukkig hebben we nog wel een paar andere goede spelers. Ik vind dat we met Ajax veel progressie maken. Tegen Feyenoord willen we de lijn doortrekken. We willen winnen, zoals altijd. Vooral onze supporters vinden een wedstrijd tegen Feyenoord speciaal.”
„Feyenoord tegen Ajax is voor heel Rotterdam een speciale wedstrijd. We moeten keihard werken en veel duels winnen”, aldus Koeman die nog steeds vertrouwen heeft in Henk Timmer. De doelman ging donderdag tegen FC Basel net als vier dagen eerder tegen RKC in de fout na een vrije trap. „Henk speelt gewoon”, stelde Koeman. „Punt uit.”

ajax met 0-4 vernederen in eigen huis is dan ook alleen weggelegd voor een topploeg als PSVquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo diep gezonken dat je moet pronken met uitslagen van psv?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |